مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی نوترونیک

گارانتی نوترونیک
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

شرکت نوترون نیکو پارس یا به اختصار نوترونیک بیش از 15 سال است که نماینده انحصاری شرکت ای فورتک (a4tech) در ایران است. این شرکت محصولات خود را تحت عنوان گارانتی نوترونیک، پشتیبانی می کند. گارانتی نوترونیک با استفاده از کادر فنی مجرب و دسترسی به قطعات اصلی محصولات A4TECH توانسته است نیاز های مشتریان این برند بین المللی را در این برآورده کند.

برند A4TECH

شرکت A4TECH در سال 1987 توسط رابرت چنگ در تایپه تایوان تاسیس شد. برند A4TECH فعالیت خود را با هدف تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر شروع کرد. این برند با توزیع گسترده محصولات خود در سراسر دنیا، توانسته سهم بسزایی از بازار فروش موس و کیبورد را از آن خود کند. هم اکنون ای فورتک در دسته محصولات کیبورد، موس، وب کم، اسپیکر، هدفون و هدست و سایر لوازم جانبی کامیپوتر و گیمینگ در حال تولید و عرضه محصولات به بازار جهانی است.

موس ای فورتک با گارانتی نوترونیک
موس ای فورتک

در سال 2011 شرکت A4TECH محصولات جدید خود را با نام برند Bloody به دنیا معرفی کرد. امروزه بلادی یکی از شناخته شده ترین برند ها در حوزه تولید تجهیزات گیمینگ به حساب می آید.

شرکت ای فورتک برای تولید محصولات بلادی از استاندارد های بالاتری استفاده کرده است. محصولات گیمینگ به دلیل استفاده طولانی مدت ممکن است،دچار فرسودگی شوند بنابراین تولید کنندگان این محصولات استاندارد های بالاتری مد نظر قرار می دهند.

کیبورد بلادی مدل b314 - گارانتی نوترونیک
کیبورد گیمینگ بلادی مدل b314 – با نور پردازی RGB

گارانتی نوترونیک

شرکت نوترونیک توسط مرکز خدمات پس از فروش خود و به کمک کادر فنی و کارشناسان زبده، خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان خود ارائه می دهد. گارانتی نوترونیک همواره تلاش کرده است که مشکلات و سوالات مطرح شده از وی مشتریان را در کمترین زمان پاسخ دهد.

اطلاعات تماس گارانتی نوترونیک

آدرس گارانتی نوترونیک

تهران – خیابان ولی عصر – خیابان دمشق – پلاک ۲۴ – طبقه سوم

تلفن گارانتی نوترونیک

ساعت پاسخگویی کارشناسان گارانتی نوترونیک : شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۴

شرایط گارانتی نوترونیک

  • جهت بهره مندی از گارانتی نوترونیک باید از کارت گارانتی نگهداری کنید. ارائه کارت گارانتی به همراه شماره سریالی که پاک یا مخدوش نشده باشد الزامی است.
  • شماره سریال روی بسته بندی باید با شماره سریال روی کالا مطابقت داشته باشد.
  • خرابی یا هرگونه نقص کالا هنگام نوسانات برق، حرارت، ورود گرد و غبار شدید، ورود آب و مایعات و استفاده شارژر یا آداپتور متفرقه شامل شرایط گارانتی نیست.
  • درصورتیکه که بدنه کالا باز شود و یا کالا توسط افراد غیر مجاز ( اشخاصی به غیر کادر فنی نوترونیک) تعمیر شود، کالا از شرایط گارانتی خارج می شود.
  • جهت بهره مندی از مزایای گارانتی کالا باید توسط کارشناسان فنی گارانتی نوترونیک بررسی شود و در صورت تایید کارشناسان خدمات گارانتی ارائه خواهد شد.
  • یکی از دغدغه های کاربران موس و کیبورد های بی سیم گم شدن یا خراب شدن دانگل است. در صورت خراب یا گم شدن دانگل، می توانید با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش شرکت نوترونیک مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که هنگام خرید دانگل باید موس یا کیبورد خود را جهت تعریف کد نرم افزاری همراه خود داشته باشید.

محصولات نوترونیک

شرکت نوترونیک در زمینه واردات و توزیع موس و کیبورد بی سیم و گیمینگ یکی از برند های پیشرو در بازار کنونی ایران است، این شرکت در سال های اخیر سبد محصولات خود را گسترش داده و در دسته محصولات هدست، ایرفون، وب کم و هاب USB نیز فعالیت می کند.

انواع موس بلادی
انواع موس بلادی

جمع بندی

شرکت نوترون نیکو پارس بیش از 15 سال است که در بازار تجهیزات کامیپوتری ایران فعالیت می کند. این شرکت به صورت عمده به واردات و فروش تجهیزات جانبی مانند موس، کیبورد، هدست، هدفون، وبکم و … می پردازد. این شرکت در طی سال های فعالیت خود توانسته است کاربران زیادی را جذب خود کند و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ارائه دهد.

نوترونیک فعالیت خود را با برند معتبر A4TECH شروع کرد و توانسته است برند بلادی که زیر مجموعه محصولات ای فورتک در دسته محصولات گیمینگ است را به سبد کالایی خود اضافه کند.

متاسفانه در سال های اخیر فروشندگان زیادی اقدام به فروش محصولات فیک و غیر اصل ای فورتک و بلادی در ایران کردند. جهت اطمینان از اصل بودن کالا، از نمایندگی های معتبر نوترونیک خرید بفرمایید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *