مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی برند باراد

معرفی برند باراد
فهرست محتوا
6 دقیقه برای مطالعه

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی بشر از زندگی روستایی به شهری، و کاهش تحرک در زندگی روزمره افراد، نیاز به ابزار های اداری و خانگی ارگونومیک بیش از پیش احساس می شود. در همین راستا تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید انواع تجهیزات ارگونومیک کرده اند.

در همین راستا برند باراد اقدام به تولید تجهیزات ارگونومیک در دسته محصولات پشتی طبی، نگهدارنده مانیتور، زیرپایی، به نشین و دیگر ابزار های ارگونومیک کرده است.

جهت مشاهده و خرید محصولات برند باراد در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک کلیک کنید.

تاریخچه شرکت باراد

شرکت پارس باراد خلاقان مبتکر با بیش از یک دهه سابقه در تولید محصولات ارگونومیگ، یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگونومیک و سلامتی است.تمرکز شرکت باراد تولید محصولاتی است که برای بهبود پرتکرارترین وضعیت بدن یعنی نشستن، کاربرد بسیاری دارد.

بسیاری از افراد پس از ساعات طولانی کار اداری و پشت میز نشینی، زمانی طولانی را به رانندگی در ترافیک می گذرانند، بنابراین حفظ پسچر درست نشستن در طی شبانه روز تاثیر بسزایی در سلامتی فیزیکی افراد خواهد داشت. برهمین اساس شرکت باراد ماموریت اصلی خود را کمک به درست نشستن و اصلاح آن و به دنبال آن فرهنگ سازی استفاده از محصولات ارگونومیک، قرار داده است.

محصولات برند باراد

همان طور که اشاره شد شرکت باراد در دسته محصولات متنوعی از جمله پشتی طبی، نگهدارنده مانیتور، زیرپایی، به نشین محوصلات خود را به بازار عرضه کرده است. در ادامه قصد داریم به بررسی محصولات شرکت باراد بپردازیم.

محصولات ارگونومیک در خودرو

اگر از اشخاصی هستید که زمان طولانی در شبانه روز به رانندگی می گذارند، نشستن های نادرست طولانی مدت می تواند آسیب جدی به ستون فقرات شما وارد کند. محصولات ارگونومیگ این شرکت می تواند نحوه نادرست نشستن در خورد را تا حدود بسیاری زیادی تصحیح کند.

نحوه صحیح نشستن در خودرو - برند باراد
نحوه صحیح نشستن در خودرو

همان طور که در تصویر مشاهده می کند برای اصلاح نحوه نشستن در خودرو از یک پشتی طبی، به نشین، و پشت گردنی استفاده شده است.

به نشین باراد

این برند محصولات بهنشین خود را در سه مدل اُرتوپدی ارگونومیک، اُرتوسیت، تن آسا تولید می کند که هرکدام طراحی متفاوتی دارد.

به نشین اُرتوپدی ارگونومیک

این زیرنشیمنی با تقسیم یکنواخت وزن بدن باعث می شود فشار وارد شده بر استخوان های نشینمنگاهی کاهش یابد و دنبالچه در حالت طبیعی خود قرار می گیرد و به این ترتیب فرد نشستن راحت تری تجربه می کند.

به نشین اُرتوسیت

ارتوسیت با طراحی خاص خود، تطابق زیادی با اندام های تحتانی بدن دارد و باعث کاهش فشار بر عضلات ران پا، حفظ تعادل در هنگام نشستن، حفظ انحنای ستون فقرات، ایجاد مانع پشت لگن و تقسیم وزن بدن می شود.

به نشین تن آسا

این مدل دارای یک شیب ملایم است که به شکل s ستون فقرات کمک می کند و گودی کمر را حفظ می کند. به طور کلی به نشین تن آسا با کاهش فشار وارده به مهره های ستون فقرات، و استخوان های نشینمنگاهی و کاهش فشار وارد بر دنبالچه از درد های زود هنگام و آسیب های فیزیکی حاصل از ساعات طولانی نشستن کمک میکند.

به نشین اُرتوسیت - برند باراد
به نشین اُرتوسیت
به نشین اُرتوپدی ارگونومیک - شرکت باراد
به نشین اُرتوپدی ارگونومیک
به نشین تن آسا - باراد
به نشین تن آسا

در تصاویر بالا می توانید هر سه مدل به نشین باراد را مشاهده نمایید.

برای مشاهده و خرید زیرنشیمنی باراد کلیک کنید.

پشتی طبی

برند باراد دو مدل پشتی کمری با نام های پشتی طبی باراد و اکسیژن به بازار عرضه کرده است. استفاده از پشتی صندلی برند باراد کمک به نشستن راحت تر، اصلاح الگوی نشستن، جلوگیری از بروز کمردرد، جلوگیری از خستگی های عضلانی در هنگام کار می کند. همچنین موجب پیشگیری از عوارض نشستن‌های طولانی مدت مانند فتق دیسک کمر، آرتروز، درد عصب سیاتیک و … می شود.

پشتی طبی برند باراد
پشتی طبی باراد

محافظ گردن خودرو

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی ارگونومیک در خودرو محافظ گردن است. محافظ گردن از درد گردن و سردرد های گردنی حین رانندگی همچنین از بیماری هیا ستون فقرات مانند فتق دیسک گردن و گرفتگی عضلات گردنی جلوگیری می کند. این ابزار در مسافرت های طولانی نیز بسیار کاربردی است و به خواب راحت در مسافرت کمک می کند.

پشتی گردن باراد
محافظ گردن باراد

جهت مشاهده و خرید پشتی کمر و گردن کلیک کنید.

محصولات ارگونومیک در محل کار

همان طور که پیشتر بیان کردیم نحوه نشستن در محل کار در سلامت فیزیکی بدن بسیار حائز اهمیت است. به دلیل نشستن های طولانی مدت خطر ابتلا به بیماری هایی مانند کمردرد، گردن درد، پا درد، گوژ پشتی، فتق دیسک بسیار زیاد است. با رعایت نکات صحیح در نشستن می توان از بسیاری از این بیماری ها پیشگری کرد.

نشستن صحیح پشت میز کار - برند باراد
نشستن صحیح پشت میز کار

علاوه بر پشتی طبی و به نشین، ابزار های دیگری مانند زیر پایی و محافظ مچ دست و پایه مانیتور در محیط کار به نشستن صحیح بسیار کمک می کند.

زیر پایی

این محصول برای کسانی مفید ات که بعد از نشستن روی صندلی به دلیل بلندی و یا غیر استاندارد بودن صندلی، پایشان به زمین نمی رسد. همچنین افرادی که مدت زیادی روی صندلی می نشینند و در معرض بروز کاهش جریان خود در پاها هستند می توانند از این محصول بهره ببرند.

از مزایای این محصول می توان به جلوگیری از ایجاد کمر درد و آسیب های اسکلتی عضلانی و کمک به کاهش پادرد، ورم پا، واریس و ایسکمی اشاره کرد.

زیر پایی برند باراد
زیر پایی باراد – دارای ماساژور جهت تحرک پا به هنگام نشستن و جلوگیری از ایجاد لخته

جهت مشاهده و خرید زیرپایی از برند باراد کلیک کنید.

مچی موس

برای راحتی مچ دست هنگام کار ابزار های متنوعی مانند موس پد طبی و یا زیرموچی موس روانه بازار شده است. اگر از افرادی هستید که پس از استفاده طولانی مدت از موس احساس خستگی یا درد در مچ دست خود می کنید، مچی موس یک ابزار کاربردی برای شما خواهد بود. این محصول با کاهش فشار روی مچ دست باعث خستگی کمتر و درنتیجه راندمان بیشتر و افزایش سطح عملکرد خواهد شد.

مچی ماوس - برند باراد
زیر موچی موس

زیرموچی ماوس نحوه قرار گیری دست روی میز کار و موس را اصلاح کرده (تصویر بالا) و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.

جهت مشاهده و خرید زیرموچی موس باراد کلیک کنید.

نگهدارنده مانیتور باراد

نگهدارنده مانیتور باراد برای افراد دارای ارتروز گردن، فتق دیسک گردن و افرادی که ساعات طولانی از کامپیووتر استفاده می کنند مناسب است.

شرکت باراد پایه های رو میزی را در سه مدل استار MS1، ماتریکس MS2، بالانس MS3 تولید می کند. این سه مدل دارای تفاوت های جرئی هستند به عنوان مثال مدل استار MS1، قابلیت تنظیم ارتفاع بین 22 تا 40 سانتی متر دارد.

نگهدارنده مانیتور باراد
استار MS1
پایه رومیزی مانیتور باراد MS3
ماتریکس MS2
نگهدارنده مانیتور باراد
بالانس MS3

جهت مشاهده و خرید نگهدارنده مانیتور باراد کلیک کنید.

جمع بندی

شرکت باراد با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تولید محصولات ارگونومیک، از پیشگامان این صنعت به حساب می آید. باراد با شعار” زندگی با ایده های ارگونومی” و با همکاری اصنفاف مختلف مانند تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری و لوازم جانبی کامپیوتر موفق به ارتقا سطح سلامت و بهره روی سازمان ها شده است.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *