مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی برند بلادی

بلادی؛ محصولات گیمینگ A4Tech
بلادی - Bloody
فهرست محتوا
6 دقیقه برای مطالعه

برند بلادی – Bloody که یک برند تایوانی است، زیرمجموعه برند شناخته شده A4tech قرار دارد. A4tech یک شرکت مطرح در زمینه تولید تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر است که سابقه زیادی در این حوزه دارد. کالا هایی از جمله ماوس، کیبورد، وب کم، هدفون و هدست توسط این برند تایوانی تولید می شود و کاربران زیادی از سرتاسر جهان را به خود علاقمند کرده است.

این برند تایوانی که زیر مجموعه برند ای فورتک است به طور تخصصی در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ فعالیت دارد. این شرکت برای محصولات گیمینگ خود از استاندارد بالا تری نسبت به دیگر محصولات A4tech استفاده می کند. همین موضوع باعث شده تا طیف وسیعی از کاربران را به خود جذب کند.

تجهیزات گیمینگ بلادی

گیمر ها به عنوان کاربران خاص کامپیوتر، نیاز به تجهیزات حرفه ای تری نسبت به کاربران عادی دارند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده تجهیزات کامپیوتری همواره با استفاده از تکنولوژی های روز اقدام به تولید بهترین محصولات گیمینگ می کنند. بلادی نیز در این رقابت جایگاه بسیار خوبی را کسب کرده و طرفداران زیادی بین کاربران و گیمر ها دارد.

شرکت ای فورتک در محصولات گیمینگ خود که تحت عنوان بلادی شناخته می شود، کیفیت بالا و تکنولوژی های روز را سرلوحه قرار داده است و توانسته محصولات گیمینگ محبوبی را به بازار عرضه کند.

محبوبیت محصولات برند بلادی به دلیل متریال و ساخت با کیفیت، تکنولوژی های بروز، سبک طراحی مدرن و زیبا و قیمت مناسب نسبت به رقبا است.

لوگو برند بلادی Bloody
لوگو برند Bloody

حساسیت گیمر ها روی تجهیزات خود از قبیل ماوس و کیبورد و هدست به دلیل استفاده طولانی و نیاز به دقت بالا برای همه شرکت ها امری واضح است. به همین سبب تجهیزات گیمینگ باید از بالا ترین کیفیت برخوردار باشد تا در استفاده های طولانی و بعضا شدید، دچار فرسودگی زودهنگام و یا خرابی نشود.

جهت مشاهده و خرید محصولات برند بلادی در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک کلیک کنید.

موس پد و موس گیمینگ Bloody

یکی از کالا های پر طرفدار شرکت ای فورتک موس های با کیفیت اداری است. اگر از کاربران کامپیوتر باشید قطعا تجربه کار با ماوس های ای فورتک را دارید.

اکنون این شرکت در سری محصولات گیمینگ با تکرار موفقیت قبلی خود موس گیمینگ با کیفیت و حرفه ای را برای گیمر ها تولید و به بازار عرضه کرده است. موس های گیمینگ بلادی که با تکنولوژی های روز هماهنگ شده اند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید ماوس گیمینگ شما خواهند بود.

ماوس باسیم گیمینگ ای فورتک سری بلادی P91s
ماوس باسیم گیمینگ ای فورتک سری بلادی P91s

تجهیزات گیمینگ بلادی همیشه با ظاهر جذاب شان شناخته می شوند و همه از طراحی زیبا و مدرن پیروی می کنند. سری موس های گیمینگ این برند هم با طراحی جذاب و مزین به نور های RGB عرضه می شوند. محصولات این برند تایوانی از نرم افزاری برای مدیریت و شخصی سازی استفاده می کنند. این نرم افزار قابلیت شخصی سازی دکمه ها و تنظیم حساسیت موس را دارد. همچنین می توانید نور های RGB روی دستگاه را نیز برنامه ریزی و شخصی سازی نمایید.

نرم افزار BLOODY 7
نرم افزار BLOODY 7

نرم افزار BLOODY 7 که برای مدیریت سری V Series / VM Series / R Series / RT Series / T Series / TL Series / ZL Series / ML Series / WL Series مورد استفاده است از طریق سایت اصلی بلادی قابل دانلود است.

ماوس های سری گیمینگ بلادی با استفاده از تکنولوژی روز و متریال با کیفیت در طراحی بدنه و کابل رابط توانسته اند جایگاه خوبی بین رقبا کسب کنند. جنس بدنه ماوس ها از پلاستیک فشرده با کیفیت است و کابل رابط ماوس با روکش کنفی محافظت می شود. دقت ماوس های گیمینگ بلادی قابل تنظیم بوده و کارایی مناسبی برای گیمینگ و فعالیت های روزمره دارد.

استفاده از موس های با کیفیت این برند باعث می شود تا بهترین بازدهی را از ماوس های بلادی داشته باشید. ماوس پد های این برند دارای سطحی نرم با استحکاک کم هستند. سطح زیر موس پد های بلودی از چسندگی بالایی برخوردار است که باعث می شود تا در هنگام کار کردن با ماوس، از زیر دست جابجا نشود.

جهت مشاهده و خرید ماوس های گیمینگ بلادی کلیک کنید.

کیبورد گیمینگ Bloody

کیبورد گیمینگ بلادی یکی دیگر از تجهیزات گیمینگ این شرکت است که با توجه به نیاز کاربر طراحی و تولید شده. مهندسان ای فورتک در بخش گیمینگ بلادی کیبورد هایی با بالا ترین کیفیت می سازند و تکنولوژی های روز صنعت گیمینگ را چاشنی محصولات خود می کنند.

کیبورد گیمینگ B314 بلادی
کیبورد گیمینگ B314

دکمه کیبورد های گیمینگ بلادی از متریال با کیفیتی تولید شده و مقاومت بالایی در استفاده های طولانی دارند. سوئیچ اپتیک لایت استرایک در کیبورد های گیمینگ این شرکت طول عمری بیش از 100 میلیون کلیک دارد و نسبت یه سوئیچ های معمولی تجربه بهتری در سرعت انتقال داده را برای شما خواهند ساخت.

طراحی جذاب و دکمه های با کیفیت کیبورد های گیمینگ ارزش خرید این محصولات را بالا می برد. نور پس زمینه اختصاصی برای حالت بازی و دکمه های سیلیکونی از دیگر ویژگی های کلیدی کیبورد های این شرکت است.

جهت مشاهده و خرید کیبورد گیمینگ سری بلادی ای فورتک کلیک کنید.

کیبورد های Bloody نیز مانند دیگر تجهیزات گیمینگ این شرکت برای استفاده بهینه از قابلیت ها و شخصی سازی های خود از نرم افزاری استفاده می کنند. قابلیت هایی مانند تنظیم نور های RGB و حالت های مختلف برای نرم افزار ها و بازی های مختلف با این نرم افزار قابل پیاده سازی است. نرم افزار های مربوط به هر مدل از کیبورد ها در سایت اصلی موجود و قابل دانلود است.

هدست گیمینگ Bloody

از دیگر تجهیزات ضروری گیمر ها می توان به هدست گیمینگ اشاره کرد. استفاده از یک هدست گیمینگ استاندارد و قوی می تواند تجربه بازی های کامپیوتری را برای شما به طور کامل دگرگون کند. بلودی با طراحی و تولید هدست گیمینگ این تجربه را برای شما به ارمغان می آورد.

دو پارامتر مهم در انتخاب و خرید هدست گیمینگ به خوبی در طراحی محصولات این شرکت رعایت شده است:

راحتی کاربر در استفاده های طولانی

به طور معمول گیمر ها ساعات طولانی را مشغول بازی کردن هستند و استفاده مداوم از تجهیزات گیمینگ امری اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل راحتی کاربر در استفاده طولانی از این تجهیزات اهمیت بالایی دارد.

هدست های این شرکت با استفاده از فوم دور گوش راحت و پایه مقاوم که روی سر قرار می گیرد این امکان را فراهم کرده تا کاربر در استفاده های طولانی احساس خوشایندی داشته باشد.

هدست گیمینگ G500 بلادی
هدست گیمینگ Bloody G500

جهت مطالعه بیشتر راهنمای خرید هدست گیمینگ کلیک کنید.

کیفیت و تفکیک صدا

دیگر پارامتر مهم در انتخاب و خرید هدست گیمینگ کیفیت صدا و قدرت تفکیک صدا است. قطعا برای گیمر های حرفه ای کیفیت صدا یکی از مهم ترین موارد است. کیفیت صدای محیط بازی و توانایی هدست در تفکیک صدا ها برگ برنده ای در رقابت های کامپیوتری است. مهندسان ای فورتک در بخش محصولات گیمینگ این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز توانسته اند تا صدایی با کیفیت را در محصولات خود قرار داده و نیاز کاربر را به خوبی برطرف کنند. مدل هایی از هدست گیمینگ بلادی توانایی تولید صدای 7.1 کاناله را دارند.

جهت مشاهده و خرید هدست گیمینگ از سری بلادی کلیک کنید.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی برند تایوانی Bloody پرداختیم که زیرمجموعه برند A4Tech است و محصولات گیمینگ این شرکت را تولید می کند. محصولات این برند در ایران با نام بلادی یا (بلودی) شناخته می شود. ظاهر زیبا و جذاب تجهیزات گیمینگ این شرکت در کنار کیفیت بالای ساخت و تکنولوژی های روز، محصولات این شرکت را به گزینه مناسبی برای خرید محصولات گیمینگ تبدیل می کند. محصولات این برند در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک با گارانتی اصلی نوترونیک به فروش می رسد.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *