مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی شبکه البرز

گارانتی شبکه البرز
فهرست محتوا
6 دقیقه برای مطالعه

شرکت شبکه البرز از سال 1380 فعالیت خود را با توزیع انواع مبدل، کابل و تجهیزات شبکه شروع کرد. برند KNET اولین برندی بود که گارانتی شبکه البرز فعالیت خود را با آن آغاز کرد. این شرکت از ابتدای فعالیت های خود، در جهت حفظ 3 اصل کیفیت کالا، خدمات پس از فروش و قیمت رقابتی کوشیده است. این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است سهم چشم گیری از کالاهای پرفروش صنعت شبکه و IT را از آن خود کند.

با گذر زمان این شرکت شبکه البرز سعی در گسترش سبد کالایی خود داشته است و توانسته 3 برند Knetplus ،Wipro ،Vnet را به گروه محصولات خود بیافزاید. با گسترده تر شدن سبد محصولات، شبکه البرز توانسته است تمام نیاز های کابران در حوزه IT و تجهیزات شبکه را تامین کند.

ارائه گارانتی شبکه البرز سبب شده است مصرف کننده با اطمینان و وفاداری بیشتر در طی سال ها از کالاهای شبکه البرز استفاده کند، بنابراین این شرکت به رضایت حداکثری مشتریان دست یافته است. به این ترتیب شما می توانید کالا های برند های کی نت، وی نت، کی نت پلاس و ویپرو را با گارانتی اصلی شبکه البرز و همچنین تضمین بهترین قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک خریداری نمایید.

لوگوی برند کی نت
لوگوی برند کی نت
لوگوی برند وی نت
لوگوی برند وی نت
لوگوی برند کی نت پلاس
لوگوی برند کی نت پلاس
لوگوی برند ویپرو
لوگوی برند ویپرو

اطلاعات تماس گارانتی شبکه البرز

اگر قصد خرید کابل و مبدل و یا تجهیزات شبکه از برند های ذکر شده را دارید، فروشگاه اینترنتی لاجی لوک به عنوان نماینده رسمی فروش کالا های شبکه البرز، این کالا ها را با گارانتی اصلی به فروش می رساند. در صورت نیاز به مشاوره قبل از خرید و هرگونه مشکل با کالا با شماره تماس های پشتیبانی فروشگاه که در انتهای همین مقاله قرار دارد تماس بگیرید. همچنین آدرس و شماره تلفن دفتر شبکه البرز نیز به شرح زیر است که می توانید از طریق آن اقدام به ثبت درخواست و پیگیری گارانتی کالا خود نمایید.

آدرس گارانتی شبکه البرز

  خیابان ولیعصر – بالاتر از چهار راه طالقانی – خیابان دمشق – خیابان برادران مظفر جنوبی – کوچه آبادیان – پلاک 8 – زنگ اول سمت راست

شماره تماس گارانتی شبکه البرز

ایمیل گارانتی شبکه البرز

شرایط و ضوابط گارانتی شبکه البرز

در ادامه توضیحاتی در خصوص شرایط گارانتی شبکه البرز و همچنین موارد خارج از گارانتی را قرار داده ایم. قبل از اقدام برای گارانتی موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید.

  • مدت زمان گارانتی محصولات بسته به نوع کالا بین 6 تا 24 ماه است.
  • در صورت بررسی و تائید کارشناسان فنی استفاده از گارانتی میسر می باشد.
  • زمان بررسی کالا توسط کارشناسان، حداقل 12 ساعت پس از صدور رسید و مدت زمان تعمیر بسته به خرابی کالا متغییر است.
لیبل مدت زمان گارانتی شبکه البرز
لیبل مدت زمان گارانتی شبکه البرز

موارد خارج از گارانتی

  • کلیه ایرادات ناشی از صدمات فیزیکی، نوسانات برق، نفوذ آب، تعمیر توسط افراد غیر مجاز و استفاده نادرست از کالا خارج از شرایط گارانتی است.
  • تمامی قطعات و تبدیل های فاقد برد الکترونیکی و باتری دستگاه خارج از شرایط گارانتی است.
  • برچسب گارانتی نباید مخدوش باشد و همچنین پیچ ها نباید باز شده باشند.
  • مواردی از قبیل لوازم جانبی مانند آداپتور، کابل شارژر، کابل برق، کابل USB و … از تعهد شرکت شبکه البرز خارج است.

گارانتی نقره ای شبکه البرز

شبکه البرز طرح گارانتی نقره ای را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. این طرح علاوه بر شرایط کلی گارانتی شبکه البرز، تسهیلات مازادی به مصرف کننده ارائه می دهد. گارانتی ها و خدمات پس از فروش معمولا محدودیت هایی در ارائه خدمات دارندو تمامی خسارات و آسیب های احتمالی را پوشش نمی دهند. اگر کاربر به صورت غیر عمد به دستگاه آسیبی برساند، از تسهیلات گارانتی نمی تواند استفاده کند، و ملزم خواهد بود دستگاه جدیدی تهیه کند.

شرکت شبکه البرز جهت رفع این مشکل خدمات گارانتی نقره ای گارانتی شبکه البرز را معرفی کرده است. گارانتی شبکه البرز از سال 1380 خدمات پس از فروش مانند سرویس و تعویض کالا ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از گارانتی نقره ای شبکه البرز صفحه alborznetwork.com/silver را بررسی کنید.

شرایط گارانتی نقره ای شبکه البرز

  • اطلاعات دستگاه شما در کارت هوشمند نقره ای ثبت می شود، دستگاهی که مدل و مشخصات ثبت شده باشد دارای 12 ماه ضمانت و 24 ماه پشتیبانی است.
  • اگر دستگاه در هفته اول دچار مشکل سخت افزاری شود، بدون لوازم جانبی تعویض می گردد.
  • اگر دستگاه در مدت زمان استفاده دچار مشکل شود ( تا پایان مدت زمان گارانتی) شامل 2 مرتبه سرویس رایگان می شود.
  • شارژر و باطری دستگاه شامل 6 ماه ضمانت هستند.
  • گارانتی شبکه البرز به صورت آنلاین پاسخگو سوالات و مشکلات کاربران است.
  • در صورت تعمیر دستگاه توسط افراد غیر مجاز، دستگاه از گارانتی خارج می شود.
  • زمانی که دستگاه دچار حادثه ای شده باشد زمان ارائه خدمات حداقل 15 روز کاری است.
  • اگر دستگاه دچار ضربه، شکستگی، ریختن مایعات و نوسانات برق شود، دستگاه از گارانتی خارج می شود.
  • حائز اهمیت است که نام و تاریخ و کارت گارانتی کالا مخدوش نباشد.

اما به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از لوازم جانبی که به دستگاه آسیب برساند، دستگاه را از گارانتی خارج می کند. همچنین هزینه حمل کالا به عهده مشتری است.

گواهینامه های محصولات

گواهینامه ها، استانداری هستند که بیانگر مشخصات، دستورالعامل ها و ویژگی های محصولات هستند، این گواهینامه ها این اطمینان را فراهم می کنند که طراحی کالا مناسب است و در راستای هدف تولید عمل می کند. در حوزه شبکه های کامپیوتری و تجهیزات شبکه نیز گواهینامه هایی نظیر Fluke , EIA , TIA , UL , ETL , CE , RoHS , REACH IEC , ISO , CSA , JQA , 3C, ANSI ارائه می شوند. بسیاری از محصولات برند های Knet ،Wipro ،Vnet و Knetplus دارای این استاندارد ها هستند.

جمع بندی

شرکت شبکه البرز بالغ بر 20 سال است که در زمینه توزیع محصولات حوزه IT و کابل شبکه در حال فعالیت است. این شرکت با همکاری برندهای معتبر Knet ،Wipro ،Vnet و Knetplus توانسته سهم بسزایی از بازار را از آن خود کند. این شرکت محصولات وارداتی خود را تحت عنوان گارانتی شبکه البرز پشتیبانی می کند. مانند تمامی گارانتی ها شبکه البرز نیز ضوابط و قوانینی دارد اما جهت رفاه حال مشتریان کارت گارانتی شبکه البرز نقره ای را ارائه کرده است که به مشتریان تسهیلات مازاد ارائه می دهد.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *