مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی فرانت

گارانتی فرانت لوگو
فهرست محتوا
3 دقیقه برای مطالعه

گارانتی فرانت یکی از پیشگامان تولید لوازم جانبی از جمله کابل و مبدل است که در ابتدا با هدف تولید تجهیزات تصویری مانند کابل های HDMI و انواع مبدل تصویری وارد بازار شد. شرکت فرانت پس از سال ها تجربه توانسته است سهم بسزایی از بازار ایران را به عنوان یک برند با کیفیت در زمینه کابل های ارتباطی و تجهیزات تصاویر دیجیتال را از آن خود کند.

در راستای پیشرفت تکنولوژی و پاسخ گویی به نیاز های جدید کاربران شرکت فرانت با اتکا به نیرو های متخصص و متعهد فعالیت های خود را گسترش داده و اقدام به تولید تجهیزات کنفرانس، اتاق های نظارت و مانیتورینگ و سیستم های نمایشی و آموزشی کرده است. این شرکت جهت جلب رضایت مشتریان و به منظور فراهم آوردن اطمینان خاطر مصرف کنندگان، خدمات پش از فروش تحت عنوان گارانتی فرانت ارائه می کند.

فعالیت های گارانتی فرانت

همان طور که بیان کردیم گارانتی فرانت در ابتدا فعالیت خود را با تولید کابل های HDMI آغاز کرد اما رفته رفته سبد کالایی خود را گسترش داده است. هم اکنون محصولات متنوعی در دسته محصولات تجهیزات حرفه ای سالن کنفرانس، کابل، دستگاه های HDMI، انواع مبدل، تجهیزات انتقال داده و کپچر کارت تولید و عرضه می کند. به طور کلی محصولات شرکت فرانت شامل موارد زیر است:

  • تجهیزات حرفه ای سالن کنفرانس : شامل محصولات متنوعی مانند اسپیلیتر، سوئیچ، کابل، دیکودر و انکودر است.
  • انواع کابل : شامل انواع کابل تصویری مانند کابل HDMI، کابل VGA، کابل DVI، کابل DisplayPort و سایر کابل ها از جمله USB 3.0 ،Type-C ، USB 2.0، کابل AUX و کابل برق است.
  • انواع مبدل : شامل مبدل HDMI، مبدل DisplayPort، مبدل های کامپیوتری و تبدیل های Passive
  • تجهیزات انتقال داده : شامل انواع هاب USB و سوئیچ KVM
  • کپچر کارت : شامل چندین مدل کپچر کارت و دانگل کپچر
لوگوی شرکت فرانت
لوگوی گارانتی فرانت

خدمات پس از فروش گارانتی فرانت

از آنجایی که فرانت محصولات تولیدی خود را تحت عنوان گارانتی فرانت عرضه میکند، با اطمینان از کیفیت محصولات فرانت خدمات پس از فروش 12 ماهه،18 ماهه و 24 ماهه به مشتریان خود اراده می دهد.

پشت بسته بندی تمامی محصولات یک برچسب هولوگرام گارانتی فرانت وجود داد. توجه داشته باشید جهت بهره مندی از شرایط گارانتی فرانت، از برچسب روی جلد کالا محافظت فرمائید.

برچسب گارانتی فرانت
برچسب گارانتی فرانت

یکی دیگر از خدمات پس از فروش شرکت فرانت، ضمانت بازگشت کالا تا 7 روز است. شرایط بازگشت کالا تا 7 روز به شرح زیر است.

  • کالاهایی که از نظر ظاهری مشکلاتی مانند شکستگی، سوختگی و … دارند. در چنین شرایطی مشتری باید با بخش پشتیبانی جهت تعویض کالای معیوب هماهنگی های لازم را انجام دهد.
  • کالا دچار نقص فنی باشد. در این صورت مشتری می تواند پس از بررسی با کمک پشتیبان های فنی و اطمینان از نقص کالا، کالا را عودت دهد.
  • در صورتی که کالاهای ارسالی با کالای خریداری شده مغایرت داشته باشد. در این صورت نیز خریدار می بایست ابتدا با بخش فنی تماس حاصل نمایید تا جهت تعویض کالا اقدامات لازم صورت پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی فرانت مراجعه فرمائید.

اطلاعات تماس گارانتی فرانت

آدرس گارانتی فرانت

تهران – سیدخندان – سهروردی شمالی – کوچه مهاجر – پلاک 34 – واحد 4

تلفن گارانتی فرانت

پست الکترونیکی گارانتی فرانت

جمع بندی

شرکت فرانت در ابتدای فعالیت های خود اقدام به تولید کابل های HDMI که در انتقال داده های تصویری کاربرد دارند، کرد. با پیشرفت فناوری و به وجود آمدن نیاز های جدید در مصرف کنندگان شرکت فرانت کالاهای خود را گسترده کرد تا جایی که امروزه در دسته محصولات بسیار متنوعی، محصولات خود را به بازار عرضه می کند و این محصولات را تحت عنوان گارانتی فرانت، پشتیبانی می کند.

اگر قصد خرید از محصولات با کیفیت برند فرانت را دارید می تواند به فروشگاه اینترنتی لاجی لوک مراجعه فرمائید.هم اکنون در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک بسیاری از محصولات فرانتبا گارانتی اصلی و تضمین بهترین قیمت بازار موجود است.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

2 پاسخ

    1. درود بر شما
      بله شرکت فرانت یکی از شرکت های معتبر تولید کننده تجهیزات شبکه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *