مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی پانا

گارانتی پانا
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

شرکت پیشتازان فن آور پانا (ارائه دهنده گارانتی پانا) فعالیت خود را از سال 1386 آغاز کرده است و تاکنون در بازار خدمات و عرضه محصولات مرتبط فعالیت داشته است. پانا عضو فعال سازمان های مختلفی از جمله سازمان تنظیم مقررات رادیویی، سازمان نظام صنفی رایانه تهران و اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران است. این شرکت با مجوز سازمان حمایت از مصرف کننده، تحت عنوان گارانتی پانا، به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با گارانتی پانا و شرایط و موارد گارانتی این شرکت آشنا کنیم.

گارانتی پانا با برندهای مختلفی در حال فعالیت است که هرکدام از آنها از معتبرترین و مطرح ترین برندهای دنیا هستند. در سایت اصلی گارانتی Pana این برند ها در دو دپارتمان لایف استایل و تجهیزات حرفه ای تقسیم بندی شده اند.

  • لایف استایل : در این دپارتمان محصولاتی که کاربردهای عامه دارند مانند ماوس، کیبورد، کلیه تجهیزات گیمینگ، اسپیکر، هدست، هدفون از برنده های ریزر، مایکروسافت، رپو و ایسوس ارائه می شود.
  • تجهیزات حرفه ای : در این دسته تجهیزات حرفه ای مانند تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات، تجهیزات شبکه مانند سوئیچ و شبکه های بی سیم قرار گرفته اند.

شرایط و ضوابط گارانتی پانا

شاید بهتر است قبل از بیان شرایط و ضوابط گارانتی پانا تعریف درستی از گارانتی داشته باشیم. گارانتی به مجموعه تعهداتی گفته می شود که سازنده در قبال هرگونه ایراد محصول در فرایند ساخت و تولید برعهده می گیرد.

این تعهد می تواند هم از طریق تعمیر و از هم طریق قطعات صورت پذیرد. در این شرایط هزینه های تحمیل شده بر عهده شرکت گارانتی کننده قرار می گیرد.

لوگو گارانتی پانا
لوگو گارانتی پانا

آدرس دفتر گارانتی

خیابان ولیعصر، بعد از تقاطع طالقانی، نرسیده به میدان ولیعصر، کوچه فیروزه، مجتمع اداری ولیعصر، ورودی تجاری، واحد 43

شماره تلفن گارانتی

ساعات کاری

10 صبح الی 5 عصر

آدرس دفتر مرکزی

خیابان ولیعصر، بعد از تقاطع طالقانی، نرسیده به میدان ولیعصر، کوچه فیروزه، مجتمع اداری ولیعصر، طبقه اول، واحد 54

 شماره واحد فروش

 پست الکترونیکی

گارانتی پانا نیز مانند هر شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش دیگر شرایطی برای پذیرش کالا مرجوعی و انجام تعهدات خود دارد.

فروشگاه اینترنتی لاجی لوک به عنوان نماینده رسمی فروش کالا از برند های معتبر با گارانتی اصلی پانا و تضمین بهترین قیمت بازار است. شما می توانید برای مشاوره قبل از خرید و هرگونه سوال در رابطه با کالا ها با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

در صورت بروز مشکل برای کالا دریافتی نیز با شماره های گارانتی ذکر در این صفحه تماس بگیرید. قبل از اقدام به استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش شرایط و موارد خارج از گارانتی پانا را به دقت مطالعه نمایید.

کارت گارانتی پانا
کارت گارانتی پانا

شرایط و ضوابط گارانتی پانا

  • جهت بهره مندی از خدمات گارانتی داشتن ضمانتامه ای که دارای تاریخ و مدت اعتبار و مشخصات کامل شماره سریال باشد الزامی است.
  • برای استفاده از گارانتی پانا ابتدا شرکت باید تمامی دستگاه را بررسی کند، همچنین کارت ضمانت و شماره سریال نباید مخدوش باشند و باید با شماره سریال دستگاه مطابقت داشته باشد.
  • هزینه های رفت و برگشت دستگاه جهت استفاده از گارانتی به عهده خریدار است.
  • خدمات نرم افزاری مانند بروز رسانی، نصب و راه اندازی شامل گرانتی نمی شود.
  • در مورد دستگاه هایی که هر گونه ارتقا و نصب نرم افزار از طریق سازنده اصلی صورت می پذیرد، قبل از نصب یا هر عملیات دیگر باید با شرکت هماهنگی صورت پذیرد، در غیر اینصورت شرکت مسئولیتی نمی پذیرد.
  • ضمانت دستگاه شامل عیوب ناشی از ساخت است و شامل ایراداتی ناشی از ضربه، آتش، نفوذ مایعات، شکستگی، نوسانات برق، استفاده نادرست و… نمی شود.
  • اگر امکان تعمیر دستگاه تا مدت پایان گارانتی نباشد دستگاه معیوب با دستگاه مشابه تعویض می شود و در صورت نیاز مابه تفاوت آن محاسبه خواهد شد.
  • در صورتیکه جهت تعمیر دستگاه نیاز به قطعات وارداتی باشد که موجود نیست، با توجه به محدودیت های واردات ممکن است زمان تحویل یا تعویض کالا افزایش یابد.
  • زمانی که خریدار محصول را با کارت ضمانت تحویل گرفته است به این معناست که شرایط آن را پذیرفته است و کالا را به صورت سالم و با برچسب گارانتی تحویل گرفته است.

جمع بندی

بیش از ده سال است که شرکت پیشتازان فن آور پانا فعالیت خود را در زمینه عرضه و گارانتی محصولات متنوعی آغاز کرده است. گارانتی پانا از برند های بسیاری از جمله ایسوس، رپو، مایکروسافت و ریزر پشتیبانی می کند و به طور کلی دسته محصولات تحت گارانتی پانا به دو دسته لایف استایل و تجهیزات جانبی حرفه ای تقسیم می شوند. دسته محصولات لایف استایل شامل محصولاتی است که استفاده عام دارند مانند موس، و دسته محصولات تجهیزات حرفه ای شامل محصولات تخصصی تر مانند ابزار های ذخیره سازی اطلاعات است.

این شرکت در اقصا نقاط کشور دارای نمایندگی فعال است. هم اکنون نمایندگی گارانتی پانا در استان های تهران، فارس، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، تبریز، اهواز، یزد و گیلان فعال هستند و در آینده نمایندگی های دیگر به لیست استان ها اضافه خواهد شد.

همچنین می توانید اطلاعات تماس و شرایط گارانتی دیگر شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش به مجله لاجی لوک مراجعه کنید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *