مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی برند کی نت و کی نت پلاس

برند کی نت – برند کی نت پلاس
فهرست محتوا
5 دقیقه برای مطالعه

چرا کابل ها با این ساختمان ساده تا این حد مهم هستند؟ چون فارغ از این که یک کابل از برند کی نت پلاس، به عنوان یک برند برتر در تولید کابل باشد یا هر برند دیگری، پیشرفته ترین ابزار های الکترونیکی بدون وجود آن ها عملا بلا استفاده هستند. تا زمانی که یک دستگاه اعم از تلوزیون هوشمند، کنسول بازی یا گوشی موبایل نیاز به برق برای شارژ شدن یا ارتباط با دیگر ابزارها داشته باشد، کابل ها نقش بسیار پررنگی در کیفیت عملکرد آن ها بازی می کنند.

خرید کابل مرغوب، با کیفیت، بدون قطعی و با طول عمر بالا باشد به اندازه خرید هر وسیله جانبی دیگری نیاز به وسواس و دقت دارد. تجربه داشتن خرید کابل HDMI ای که به اندازه کافی بلند نیست تا تلوزیون را به دستگاه کنسول متصل کند یا کابل USB شارژری که سر بزنگاهی که شارژ گوشی موبایلمان رو به اتمام است، دچار قطعی یا اتصالی شده موقعیت هایی است که به ما ثابت می کنند خرید کابلی با برند کی نت یا برند کی نت پلاس یا یک کابل متفرقه چقدر ممکن است تفاوت داشته باشد.

این مقاله قصد دارد در ادامه برند کی نت و برند Knet plus را به شما معرفی کند. کابل شارژر Knet، کابل HDMI  کی نت و سایر محصولات حوزه کابل این برند ایرانی بسیار شناخته شده و در میان اهل فن، محبوب و پرفروش هستند. با مجله اینترنتی لاجی مگ همراه باشید.

معرفی برند کی نت

پچ کورد UTP Cat6 کی نت
پچ کورد UTP Cat6 کی نت

کمتر پیش می آید که یک محصول از لوازم جانبی کامپیوتر ساخت ایران تا این اندازه محبوب و پرفروش باشد. محصولی که مصرف کنندگان آن را به این خوبی بشناسند و در زمان خرید از میان چندین محصول مشابه غیر ایرانی، آن را انتخاب کنند.

برند کی نت که سالهاست در زمینه تولید انواع کابل با برند کی نت و برند کی نت پلاس فعالیت می کند، یکی از این انتخاب های همیشگی مصرف کنندگان است.

این شرکت کار خود را در سال 1380 شمسی آغاز کرد و اکنون یکی از بزرگ ترین وشناخته شده ترین شرکت های تولید انواع کابل در ایران است.

چند عامل مهم باعث رشد و رونق کار برند Knet شده است که از مهم ترین آن ها می توان به مرغوبیت کالا، تنوع محصولات، استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید کابل و خدمات پس از فروش آن اشاره کرد.

محصولات کی نت اعم از کابل شارژر Knet، کابل HDMI Knet و سایر کالاهای تولیدی این شرکت با گارانتی شرکت شبکه البرز به بازار عرضه می شوند.

نکته مهم این است مرغوبیت و قابل اعتماد بودن این برند تا این حد است که شرکت شبکه البرز محصولات Knet را از 1 تا 4 سال گارانتی می کند.

البته این مدت زمان گارانتی برای محصولات متفاوت مختلف است، اما معنی آن این است که برند کی نت به شدت به محصولات خود از نظر کیفیت اطمینان دارد.

هر نوع کابلی که مورد نیاز شما باشد، از کابل های شارژر اندرویدی تا انواع مدل های مبدل صدا، تصویر و کابل شبکه را می توانید از برند کی نت تهیه کنید.

کابل 2.0 HDMI تخت سرپوش مشکی کی نت پلاس
کابل 2.0 HDMI تخت سرپوش مشکی کی نت پلاس

توجه داشته باشید که این برند نیز مانند سایر برندهای معتبر می تواند نسخه های غیر اصلی یا اصطلاحا های کپی داشته باشد. بنابراین در زمان انتخاب مرجع خرید کابل خود دقت کنید تا کابل اصلی با برند Knet یا برند Knet plus را تهیه کنید.

معرفی برند کی نت پلاس

واقعیت این است که تفاوت خاصی در ساختمان و بدنه کابل هایی که برند کی نت آن ها را در دو گروه Knet و Knet plus دسته بندی می‌ کند، وجود ندارد. اصلی ترین فرق این دو گروه کابل در سری آن هاست. کابل های کی نت معمولی سری سوکت هایی از جنس پلاستیک فشرده مرغوب دارند.

اما سری سوکت کابل های Knet plus از جنس نوعی فلز است. این موضوع باعث می شود که برند Knet plus سری های نازک و خوش دست تری داشته باشد. ضمن آن که لاغری سری کابل های کی نت پلاس باعث می شود فضای کمتری در کناره های پورت دستگاه اشغال شود که این موضوع در تلوزیون ها که ممکن است هم زمان چندین کابل متفاوت در کنار هم به آن ها متصل شود، اهمیت پیدا می کند.

تبدیل 1 به 2 صدا استریو 3.5 میلی متر به RCA نر کی نت پلاس KP-C1001
تبدیل 1 به 2 صدا استریو 3.5 میلی متر به RCA نر KP-C1001

سوالات متواول در خرید کابل

برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر و انواع کابل باید به نکاتی توجه کرد تا بهترین گزینه را در بین گزینه های مختلف موجود در بازار انتخاب کنیم. در ادامه به موارد مهم که باید در زمان خرید کابل به آن توجه کنیم، پرداختیم.

کابل کی نت تا چه متراژی در بازار وجود دارد؟

متراژ موضوعی است که در کابل های HDMI اهمیت بیشتری دارد. کابل Knet HDMI از متراژ 2 تا 20 متر وجود دارند. یعنی کابل های 2 متری، 5 متری، 10 متری، 15 متری و 20 متری.

ورژن کابل کی نت چه اهمیتی دارد؟

توجه داشته باشید که اگر برای ورودی و خروجی یک تلوزیون با کیفیت 4K یا 8K کابل HDMI تهیه می کنید، ورژن این کابل باید 2 باشد. در غیر این صورت به احتمال زیاد با مشکل در کیفیت خروجی تصویر مواجه خواهید شد.

جهت مشاهده و خرید محصولات برند کی نت و کی نت پلاس کلیک کنید.

جمع بندی

کابل برند Knet و برند Knet plus جزو خوش فروش های سبد کالا های جانبی در گروه کابل هستند. فرقی نمی کند که کابل شارژر Knet بخرید یا کابل HDMI Knet. به هر حال شما محصولی پیشتاز خریده اید که گوی رقابت در حوزه کابل های سبک و مصرفی را از دیگر رقبای ایرانی خود ربوده است. خیالتان هم بابت گارانتی این محصول کاملا راحت باشد چرا که گارانتی معتبر شبکه البرز ارائه کننده خدمات پس از فروش محصولات کی نت و Knet plus است. یک کابل HDMI کی نت پلاس بخرید و به تماشای فیلم مورد علاقه خود با کیفیت 4K یا 8K بنشینید یا بی وقفه با کنسول بازی خود از اوقات فراغتتان لذت ببرید.

اگر قصد خرید کابل با کیفیت را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاجی لوک و بررسی و مقایسه کالا ها اقدام به خرید کابل کی نت و کی نت پلاس نمایید. فروشگاه اینترنتی لاجی لوک محصولات این دو برند را با تضمین بهترین قیمت بازار و گارانتی اصلی و معتبر شبکه البرز به فروش می رساند.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *