مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی شاب

گارانتی شاب
فهرست محتوا
3 دقیقه برای مطالعه

شرکت گارانتی شاب با سابقه ای بیش از 25 سال در حوزه سخت افزار و تجهیزات کامپیوتری یکی از شرکت های پیشرو در این حوزه است. شرکت شاب در سال 1373 توسط جمعی از اساتید دانشگاهی تاسیس شد. این شرکت در رزومه خود واردات برند های معتبر جهانی، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات وارد شده و آموزش استفاده از کالا های مطرح جهانی را دارد.

فعالیت های شرکت شاب

شرکت شاب به عنوان شرکتی فعال در حوزه تکنولوژی، سخت افزار و تجهیزات کامپیوتری شناخته شده و با شرکت ها و ارگان های مختلف همکاری دارد. این همکاری در زمینه پیشنهاد تکنولوژی های جدید به این شرکت ها صورت می گیرد. همچنین آموزش نیرو های سازمانی در ارگان ها و ارتقا سطح دانش انفورماتیک شرکت ها نیز بخشی از فعالیت های شرکت شاب است.

شرکت شاب با استفاده از نیرو متخصص و نیازسنجی دقیق از شرکت های داخلی، اقدام به اخذ نمایندگی از برند های مطرح جهانی کرده. برند های مطرح در سطح جهانی مانند جنیوس، جی بی ال، هارمن کاردن و میفا توسط شرکت شاب وارد ایران شده و خدمات پس از فروش آن ها نیز بر عهده شاب خواهد بود.

لوگو گارانتی شاب
لوگو شرکت گارانتی شاب

شاب عضویت شورای عالی انفورماتيک کشور و انجمن شرکتهای انفورماتيکی ايران را دارد همچنین در سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و سنديکای توليدکنندگان رايانه فعالیت دارد.

خدمات پس از فروش گارانتی شاب

گارانتی شاب به عنوان گارانتی رسمی و اصلی محصولات برند های JBL و Harman/Kardon در ایران شناخته شده. کالا های تحت گارانتی شاب و گارانتی ترااونیکس دارای 18 ماه ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. کارت گارانتی شاب در زمان خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. کارت گارانتی باید در زمان ارسال کالا برای خدمات پس از فروش همراه کالا ارسال شود. در صورت مخدوش شدن و یا پاک شدن سریال روی بدنه و یا کارت گارانتی، کالا از خدمات پس از فروش و گارانتی بهرمند نمی شود.

جهت مشاهده وب سایت گارانتی شاب اینجا کلیک کنید.

اطلاعات تماس بخش فنی شرکت شاب

آدرس گارانتی شاب

تهران – چیذر – میدان ندا – ساختمان مرکزی شاب

شماره تلفن گارانتی شاب

ساعات پاسخگویی

شنبه الی چهارشنبه : از 9 الی 17:45
پنجشنبه ها فقط پذیرش کالا : از ساعت 9 الی 13

کد پستی گارانتی شاب

1937913713

گارانتی شاب نمایندگی فروش، مرکز گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی محصولات جی بی ال ، هارمن ، جنیوس و کریتیو در ایران است.

پذیرش و امور مالی : داخلی 203 و 202
تعمیرات اسپیکر : داخلی 210
تعمیرات جنیوس : داخلی 204
شبکه و امنیت اطلاعات : داخلی 205
تحقیق و توسعه : داخلی 206

محصولات تحت گارانتی شاب دارای کارت گارانتی است و همراه با کارت گارانتی و شماره سریال به دست شما خواهد رسید. برای اطلاع از اصالت کالا و همچنین استعلام زمان و شرایط گارانتی می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

پیگیری و مشاهده وضعیت اصالت و ضمانت محصولات شرکت شاب

پیگیری وضعیت کالای تعمیری در مرکز خدمات پس از فروش شاب

ساختمان شرکت شاب
ساختمان مرکزی شرکت شاب

فروشگاه اینترنتی لاجی لوک به عنوان نماینده فروش کالا های وارد شده توسط شرکت شاب فعالیت دارد. محصولات برند های JBL و MIFA و Harman/Kardon و جنیوس در این فروشگاه موجود است و همراه با گارانتی اصلی شاب و گارانتی تراانیکس به فروش می رسد. جهت مشاوره قبل از خرید و هر گونه سوال در مورد محصولات می توانید با شماره های موجود در فروشگاه لاجی لوک تماس بگیرید.

در انتها اگر تجربه استفاده از خدمات پس از فروش بر روی محصولات گارانتی شده شرکت شاب را دارید از طریق درج نظرات در همین صفحه با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید از تجربه دیگر دوستان در استفاده از گارانتی شاب و ترااونیکس استفاده کنید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *