مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی برند میفا

برند میفا - mifa
فهرست محتوا
9 دقیقه برای مطالعه

میفا برند محبوب در طراحی و تولید اسپیکر های بلوتوثی است که در سال های گذشته توانسته با تولید محصولات با کیفیت و استفاده از تکنولوژی های روز این صنعت محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. از محصولات Mifa می توان به اسپیکر بلوتوثی میفا، ایرفون های بلوتوثی میفا و TWS اشاره کرد. در ادامه بررسی برند میفا با مجله لاجی مگ همراه باشید.

برای مشاهده و خرید محصولات برند میفا در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک کلیک کنید.

داستان پیدایش برند میفا

میفا به عنوان یک برند چینی تولید کننده تجهیزات صوتی مانند هدفون و هدست، اسپیکر های خانگی و اسپیکر قابل حمل و ایرفون شهرت جهانی دارد. محصولات این برند در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و این موضوع نتیجه طراحی و تولید محصولات با کیفیت است. مبدا این برند شهر شنژن در چین است و محصولاتش را به 40 کشور بزرگ از جمله ایالات‌ متحده امریکا، آلمان، اسپانیا، دانمارک و … صادر می کند.

نام این برند از نوت های می (Mi) و فا (Fa) که نوت های سوم و چهارم موسیقی هستند، ساخته شده است. رویای این برند برای کیفیت محصولاتش به کمک کارمندان و مهندسان سخت کوش چینی محقق شده است. شعار این برند تحت عنوان “فقط لذت ببر!” حس صدای فراگیر و واضح را برای کاربر تداعی می کند. از ویژگی های بارز اسپیکر ها و هدفون های MIFA می توان به وضوح بالا و صدای با کیفیت در فضاهای باز اشاره کرد.

ساندبار میفا
ساندبار میفا – Mifa K3

تعدادی از محصولات برند MIFA که وارد ایران شده، با استقبال زیادی از طرف کاربران روبرو شده. به همین جهت فروش بالایی را در ابتدای کار خود تجربه کرد. حال با گذشت مدت ها از ورود این برند به کشور به دلیل کیفیت بالا و گارانتی معتبر محصولات میفا درخواست برای اسپیکر ها و ایرفون های میفا روز به روز بیشتر شده. مزیت رقابتی محصولات میفا کیفیت بالا در کنار قیمت اقتصادی آن ها نسبت به برند های بالا رده بازار است. همین موضوع باعث شده میفا به عنوان انتخاب درستی در زمان خرید باشد.

محصولات برند میفا

در ادامه قصد داریم تا برخی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین اسپیکر های برند میفا را معرفی و بررسی کنیم.

اسپیکر بلوتوث Mifa مدل A5

اسپیکر Mifa A5 به عنوان سبک ترین و کوچک ترین اسپیکر میفا است. با توجه به ابعاد این اسپیکر بلوتوثی به راحتی قابل حمل است. اسپیکر A5 به راحتی در جیب یا کیف قرار می گیرد و در هر جایی قابل استفاده است. تعداد درگاه های این اسپیکر کوچک زیاد نیست اما به راحتی نیاز شما را برطرف می کند.

یک درگاه کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت درکنار بلوتوث برای پخش موسیقی قابل استفاده است. برای شارژ دستگاه نیز یک پورت USB type C قرار دارد که به راحتی با کابل شارژی که برای گوشی خود استفاده می کنید قابل شارژ است.

از مزیت های اسپیکر Mifa A5 می توان به قابلیت مکالمه اشاره کرد. این اسپیکر دارای یک بلندگو با توان 5 وات و میکروفون داخلی است. قیمت مقرون به صرفه این اسپیکر را به انتخاب مناسبی برای خرید اسپیکر تبدیل می کند.

اسپیکر Mifa A5
اسپیکر Mifa A5

برای مشاهده و خرید اسپیکر Mifa A5 کلیک کنید.

اسپیکر بلوتوث Mifa مدل A6

اسپیکر Mifa A6 یکی دیگر از اسپیکر های با کیفیت و پر طرفدار از برند میفا است. این اسپیکر در دسته بندی اسپیکر های قابل حمل قرار می گیرد. این اسپیکر دارای 2 بلندگو برای تولید صدای استریو با کیفیت است. از پورت های این اسپیکر می توان به AUX و کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت اشاره کرد. همچنین می توانید از فلش مموری USB نیز برای پخش موسیقی استفاده کنید.

اسپیکر میفا A6
Mifa A6

از مزیت های این اسپیکر می توان به صدای با کیفیت که توسط بلوتوث TWS پشتیبانی می شود و همچنین کیفیت ساخت بالا اشاره کرد. جنس بدنه این اسپیکر از پلاستیک فشرده است و حس خوبی را با در دست گرفتن اسپیکر A6 به شما خواهد داد.

اسپیکر Mifa A6 نیز مانند مدل A5 قابلیت مکالمه دارد و با استفاده از میکروفون داخلی که دارد می توانید به راحتی به تماس های تلفنی پاسخ دهید.

برای مشاهده و خرید اسپیکر Mifa A6 کلیک کنید.

اسپیکر بلوتوث Mifa مدل A8

اسپیکر A8 از برند میفا یکی دیگر از اسپیکر های اقتصادی و با کیفیت این برند چینی است. اسپیکر A8 نیز مانند A6 صدای استریو دارد و با وزن سبک و طراحی خوبش طرفداران زیادی دارد. در گاه های ورودی این اسپیکر AUX و کارت حافظه است.

توان بلندگو های این اسپیکر 7.5 وات است و در مجموع صدای با قدرت 15 وات را به طور شفاف به گوش شما می رساند. کیفیت ساخت و طراحی بدنه اسپیکر A8 به گونه ای است که به راحتی در دست قرار می گیرد و وزن مناسبی برای حمل دارد.

کیفیت صدای اسپیکر A8 میفا قابل مقایسه با رقبا بالا رده است ولی در پخش بیس ها چنان قدرت بالایی ندارد. این اسپیکر در رنگ های مشکی و قرمز قابل خریداری است.

اسپیکر A8 میفا
اسپیکر Mifa A8

جهت مشاهده و خرید اسپیکر A8 از برند میفا کلیک کنید.

اسپیکر بلوتوث Mifa مدل A90

اسپیکر A90 از برند میفا یکی دیگر از اسپیکر های با کیفیت و پر طرفدار است. این اسپیکر دارای 2 بلندگو با توان 15 وات است که صدای با کیفیت و قدرتمندی را پخش می کند. این اسپیکر در رنگ های مشکی و قرمز قابل خریداری است.

اسپیکر میفا A90
اسپیکر میفا A90

اسپیکر A90 یک اسپیکر تمام عیار با امکاناتی کامل است که به خوبی شما را راضی می کند. اسپیکر A90 دارای نور های RGB در دو طرف بدنه خود است. همچنین برای شارژ از درگاه USB type C استفاده می کند و تکنولوژی های روز مانند TWS را دارد.

باتری این اسپیکر نسبت به مدل های قبلی بهبود داشته و تا 8 ساعت پخش مداوم موسیقی را پشتیبانی می کند.

همچنین این اسپیکر دارای گواهی استاندارد ضد آب است. استاندارد ضد آب یا استاندارد IP عددی است که نشان می دهد که این دستگاه به چه اندازه در برابر آب و رطوبت مقاوم است. این اسپیکر دارای گواهی IPX6 است، به این معنا که در برابر پاشیده شدن آب با فشار بالا مقاوم است.

برای مشاهده و خرید اسپیکر Mifa A90 کلیک کنید.

اسپیکر بلوتوث Mifa مدل M520 II و M520

اسپیکر های M520 در دو نسخه تولید شده و مناسب برای استفاده در هر جایی است. این اسپیکر دارای توان 50 وات Stereo است و با دکمه های کنترلی که روی بدنه اسپیکر وجود دارد قابلیت کنترل بیس و تریبل صدا را فراهم می کند.

این اسپیکر امکانات زیادی را به همراه خود دارد. بلوتوث نسخه 5.0، میکروفون مجزا، پشتیبانی از AUX و کارت حافظه و همچنین باتری قدرتمند تر از مزیت های این مدل از اسپیکر های برند میفا است.

طراحی بدنه این اسپیکر و متریال استفاده شده در آن، این اسپیکر با به یکی از با کیفیت ترین اسپیکر های موجود در بازار تبدیل کرده که با توجه به قیمت اقتصادی و امکانات فوق العاده ای که دارد یکی از انتخاب های درست برای خرید اسپیکر است.

اسپیکر M520 II
اسپیکر M520 II

برای مشاهده و خرید اسپیکر M520 II کلیک کنید.

اسپیکر بلوتوث Mifa مدل Wild Box

اسپیکر Wild Box میفا به عنوان اسپیکر قابل حمل و مناسب فضای باز شناخته می شود. wild box با استفاده از 2 ووفر و 2 توییتر که در قلب خود جا داده است صدای با کیفیتی را تولید می کند. ووفر و توییتر های این اسپیکر با توان 20 واتی خود به خوبی پاسخگوی انتظارات شما از یک اسپیکر قابل حمل هستند.

از دیگر ویژگی های اسپیکر Wild Box که این محصول را به یک اسپیکر تمام عیار تبدیل می کند، می توان به ضد آب بودن این اسپیکر و نور RGB در دو طرف اشاره کرد. این اسپیکر دارای گواهی IPX7 (مقاوم در برابر غوطه وری در آب تا عمق 1 متر تا 30 دقیقه) است، اگر بخواهیم به زبان ساده توضیح دهیم یعنی در صورتیکه این اسپیکر در عمق 1 متری آب قرار بگیرد تا 30 دقیقه مقاومت می کند.

 اسپیکر میفا wildbox
اسپیکر Wild Box میفا – ضد آب به همراه RGB

دیگر نکته مثبت اسپیکر وایلد باکس استفاده از پورت USB type C است. همچنین ورودی صدای AUX در کنار پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت از دیگر مزیت های این اسپیکر است.

2 ووفر 20 وات که در اسپیکر Wild Box باس با کیفیت مناسبی رو منتشر می کند، اما اگر در فضای باز نیاز به باس بیشتری داشته باشید می توانید از دکمه Base استفاده کنید و از حداکثر قدرت ووفر های استفاده کنید.

برای مشاهده و خرید اسپیکر Wild Box کلیک کنید.

اسپیکر بلوتوث میفا مدل M680

اسپیکر M680 با کوهی از امکانات یکی از بهترین گزینه های خرید اسپیکر است. اسپیکر M680 با پشتیبانی از AUX ، کارت حافظه MicroSD ، بلوتوث و همچنین درگاه صدای Line-in و Line-out یکی از پرطرفدار ترین اسپیکر های بازار است.

اسپیکر M680 از برند میفا دارای دکمه های کنترلی کامل برای کنترل موزیک و پخش موسیقی های از پیش ضبط شده را دارد. در کنار اقلام داخل جعبه M680 یک میکروفون با اتصال بلوتوث قرار دارد.

صفحه نمایش روی بدنه اسپیکر تعبیه شده و وظیفه نمایش اطلاعات را بر عهده دارد. نام موسیقی و ظرفیت باتری در صفحه نمایش قابل رویت است.

این اسپیکر با بهره از درایور های 15 وات صدای با کیفیت و شفافی را به گوش شما می ساند. همچنین وزن مناسب این اسپیکر، حمل این کالا برای کاربر آسان می کند.

اسپیکر M680 از برند میفا
اسپیکر M680 از برند میفا

برای مشاهده و خرید اسپیکر M680 کلیک کنید.

اسپیکر بلوتوث Mifa مدل M670

اسپیکر میفا مدل M670
اسپیکر میفا مدل M670

اسپیکر M670 میفا که در واقع نسخه کوچک تر از اسپیکر بلوتوث M680 است، یکی از اسپیکر های مقرون به صرفه و با کیفیت بازار است. اسپیکر M670 دارای یک درایور 15 واتی و قابلیت تولید صدای مونو است. ورودی های اسپیکر M670 شامل ورودی صدای AUX ، کارت حافظه با ظرفیت 32 گیگابایت ، درایور USB و بلوتوث است.

از مزیت های اسپیکر بلوتوث M670 می توان به کیفیت ساخت بالا و صدای واضح است. M670 در مقایسه با رقبا هم قیمت در بازار گزینه مناسبی برای خرید است.

برای مشاهده و خرید اسپیکر M670 کلیک کنید.

جمع بندی

برند میفا – Mifa یکی از برند های تولید اسپیکر و تجهیزات صوتی است که در سال های گذشته توانسته دستاورد های زیادی را در این حوزه کسب کند. تولید اسپیکر های با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه تخصص این برند چینی است. در این مقاله به مرور تاریخچه این برند و معرفی محصولات پر فروش آن پرداختیم. اگر تجربه استفاده از محصولات برند میفا را دارید یا قصد خرید اسپیکر بلوتوثی با کیفیت را دارید، محصولات این برند می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

اگر قصد خرید اسپیکر میفا را دارید می توانید از دسته بندی اسپیکر های برند میفا محصولات این برند را بررسی و در صورت داشتن هر گونه سوال با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی لاجی لوک تماس بگیرید. کالا های فروشگاه اینترنتی لاجی لوک با گارانتی اصلی و معتبر شاب همچنین تضمین بهترین قیمت بازار به فروش می رسد.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *