مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

آشنایی کامل با صرافی بینگ ایکس

معرفی و بررسی صرافی ارز دیجیتال BINGX
آشنایی با صرافی بینگ ایکس
فهرست محتوا
5 دقیقه برای مطالعه

در دنیای ارز های دیجیتال اگر فعالیت داشته باشید حتما می‌دانید که آسان ترین و رایج ترین راه برای معاملات رمزارزها، استفاده از صرافی های ارز دیجیتال (صرافی بینگ ایکس) است.

آدرس های اینترنتی بسیاری وجود دارد که فعالیت صرافی های ارز دیجیتال را زیر ذره بین برده و فرایند بررسی آنها را تسهیل کرده اند. از جمله با مراجعه به آدرس اینترنتی https://iranbroker.net/exchange/bingx می توانید اطلاعات کامل و جامعی از عملکرد و امکانات صرافی ها کسب کنید. به علاوه اطلاعات موجود در این سایت‌ها بینش نسبتاً خوبی از صرافی ارائه می دهد. پس می توانید با استفاده از اطلاعات ارائه شده در آنها تصمیم های آگاهانه تری در مورد افتتاح حساب در بروکر داشته باشید.

صرافی بینگ ایکس، نامی است که در لیست منتخب بسیاری از معامله گران بازار ار های دیجیتال قرار می گیرد. برای آشنایی با این صرافی و امکانات ارائه شده توسط آن از منابع مختلفی می توان استفاده کرد. مثلاً با استفاده از آدرس اینترنتی https://tradersunion.com/brokers/crypto/view/bingx/ ویژگی های این صرافی را مورد آزمون قرار داده و از جوانب متعددی این صرافی را بررسی کرده است.

با وجود سابقه نه چندان طولانی بینگ ایکس، از دسته صرافی های نام آشنا و محبوب بین معامله گران است. عوامل مختلفی می تواند بر این محبوبیت تاثیر‌گذار باشد که از بارز ترین آنها می توان به عملکرد مناسب و امکانات متنوعی اشاره کرد که بینگ ایکس به مشتریانش ارائه می‌دهد. در ادامه با این صرافی بیشتر آشنا می‌شویم.

صرافی بینگ ایکس
صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال که در سال 2018 در سنگاپور با نام bingbon فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 2021 نام خود را به Bing x تغییر داد. صرافی بینگ ایکس خدمات گسترده ای در زمینه گزینه های معاملاتی متنوع، معاملات نقدی، فیوچرز و کپی تریدینگ ارائه می دهد و به همین دلیل به بزرگتر صرافی در حوزه سوشیال تریدینگ معروف شده است.

صرافی بینگ ایکس با ارائه خدمات به بیش از 100 کشور در سراسر دنیا، از پرطرفدارین صرافی های بین المللی است. نکته مثبت این صرافی برای کاربران ایرانی این است که این صرافی برخلاف بسیاری از صرافی های دیگر، خدمات خود را بدون اعمال محدودیت به کاربران ایرانی ارائه می دهد.

اعتبار بینگ ایکس

رگولاتوری از جمله عوامل مهمی است که قبل از تصمیم گیری به افتتاح حساب معاملاتی در صرافی مد‌نظر قرار می گیرد. چرا که می تواند نشان از سطح امنیت صرافی و عملکرد آن در جهت قوانین بازار های مالی دارد. به علاوه بیان می کند که فعالیت های صرافی تحت کنترل یک سازمان نظارتی معتبر انجام می شود که این احتمال وقوع کلاهبرداری های آتی را می تواند کاهش دهد.

علاوه بر مجو های صادر شده توسط سازمان های مختلف، بسیاری از سایت های معتبری از جمله کوین مارکت کپ نیز وجود دارند که صرافی ها بررسی کرده و میزان اعتبار آنها را می توانند بیان کنند. بینگ ایکس در رتبه بندی کوین مارکت کپ در پله 31 قرار دارد که جایگاه خوبی از این صرافی را بیان می‌کند.

هزینه ها در صرافی بینگ ایکس

بحث مهم دیگری که می تواند ذهن بسیاری از فعالان بازار های مالی را به خود مشغول کند، هزینه هاست. کارمزد‌ های دریافتی که معامله گر برای استفاده از خدمات و ثبت سفارش ها پرداخت می کند می تواند تاثیر مستقیمی بر درآمد و سود معاملات تریدر داشته باشد. به همین دلیل معامله گران نسبت به این مورد بررسی های دقیقی را قبل از ورود به حساب معاملاتی انجام می دهند.

در صرافی بینگ ایکس، کارمزد ها متناسب با نوع معاملات و نوع ارز های مبادله شده محاسبه شده و کسر می شود.

امکانات صرافی بینگ ایکس

خدمات و امکانات متنوع از عواملی است که کاربران بسیاری را به سمت این صرافی کشانده است. در ادامه امکانات صرافی بینگ ایکس را بر می شماریم.

صرافی بینگ ایکس
صرافی بینگ ایکس

در بینگ ایکس امکان معامله روی 300 توکن مختلف وجود دارد. به علاوه با ارائه کیف پول اختصاصی به کاربران، این امکان برای مشتریان فراهم شده که نسبت به نگهداری دارایی های خود نگرانی نداشته باشند.

با استفاده از اهرم می توانید در بینگ ایکس در معاملات فیوچرز شرکت کنید. این امکان به معامله گر اجازه می دهد که در معاملات خرید و فروش دارایی های وارد شود بدون اینکه آن دارایی را در مالکیت داشته باشد و به این ترتیب از روند های مختلف بازار کسب سود کند.

امکان جذاب دیگری که در صرافی بینگ ایکس ارائه شده، امکان معاملات در بازار فارکس است. این صرافی امکانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند علاوه بر مبادلات ارز های دیجیتال در معاملات بازار فارکس نیز فرصت های سود آور را شناسایی کرده و از آنها بهره ببرند.

کپی تریدینگ به معامله گران این اجازه را می دهد تا با بررسی معاملات سایر معامله گران حرفه ای و با تجربه در بازار، یک روش معاملاتی را که به استراتژی معاملاتی کاربر نزدیکتر است را انتخاب کرده و معاملات خود را عینا طبق سفارشات انتخاب شده، انجام دهد. به این ترتیب بدون نیاز به دانش و مهارت و تجربه زیاد در بازار و صرف زمان طولانی در بازار از فرصت های سودآور معاملاتی بهره‌مند شود.

بینگ ایکس برای کاربران ایرانی امکانی را فراهم کرده که بتوانند از قیمت ارز های دیجیتال بر اساس ارز پایه ریال مشاهده کرده و از خدمات تیم پشتیبانی این صرافی به زبان فارسی استفاده کنند.

سایت تریدینگ ویو ، منبع بررسی بسیاری از معامله‌گران بازا های فارکس و ارز دیجیتال است. بینگ ایکس نیز با آگاهی از این موضوع و تمرکز بر نیاز معامله گران به اطلاعات به روز و به موقع، این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا اکانت خود را به این سایت متصل کرده و معاملات خود را در این سایت ثبت و مدیریت کنند.

برای ارتقا سرعت معاملات و کیفیت آنها بینگ ایکس به ارائه اپلیکیشن اختصاصی خود تحت سیستم عامل های اندروید و iOS اقدام کرده است.

شناسایی صرافی های بنام و پر طرفدار در بازار ارزهای دیجیتال برای معامله‌گران امری ضروری است. معامله گران با بررسی های مداوم در حال پیدا کردن موقعیتی هستند که بتوانند نیاز های معاملاتی و امکانات بیشتری را از افتتاح حساب در یک صرافی کسب کنند. با فعالیت در بازار و کسب تجربه، سطح نیاز‌ های معامله گران به امکانات و نوع ابزار های مورد استفاده تغییر کرده و باید همواره به دنبال برآورده کردن این نیاز ها باشند.

صرافی ها با بررسی نیاز‌ های معامله گران و به‌روز رسانی خدمات و امکانات خود هم راستا با نیاز معامله گران، فرصت‌های متعددی را به کاربران پیشنهاد می دهند تا با استفاده از این امکانات به فرصت های سود‌آور بسیاری در بازار دسترسی داشته باشند. در این مقاله با اشاره به سایت های اینترنتی که می توان برای بررسی صرافی های ارز دیجیتال از آنها استفاده کرد، در مورد صرافی بینگ ایکس صحبت کردیم و مزایا و با خدماتی که این صرافی برای کاربران خود فراهم کرده است، آشنا شدیم.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *