مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی ترااونیکس

گارانتی ترااونیکس
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

گارانتی ترااونیکس زیر مجموعه شرکت شاب است که عمدتا محصولاتی از قبیل اسپیکر، سندبار، ایرفون، هدست و هدفون را پشتیبانی می کند. شرکت ترااونیکس با برندهای معتبری در سطح جهانی از جمله JBL، هارمن کاردن و میفا همکاری می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با گارانتی ترااونیکس و محصولات تحت پشتیبانی آن آشنا کنیم، با مجله لاجی لوک همراه باشید.

کالاهایی که تحت گرانتی ترااونیکس هستند دارای 18 ماه ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. بدیهی است که کارت گارانتی در هنگام خرید اهمیت ویژه ای دارد. توجه داشته باشید که اگر قصد استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش ترااونیکس را دارید، شماره سریال روی بدنه و یا کارت محصول نباید مخدوش و یا پاک شده باشد.

شرکت شاب – Shob

از آنجایی که گارانتی ترااونیکس زیر مجموعه شاب است به صورت مختصر به شرح شرکت شاب می پردازیم. شرکت شاب در سال 1373 فعالیت خود را آغاز کرد و از ابتدا به واردات محصولات حوزه تکنولوژی و فناوری از معتبرترین برند های جهانی پرداخت. شرکت شاب گارانتی و خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. شاب در طی سال های فعالیت خود توانسته است با برند های معتبری مانند جنیوس، جی بی ال؛ هارمن کاردن و میفا همکاری کند.

اطلاعات تماس گارانتی ترااونیکس

آدرس گارانتی ترااونیکس

کامرانیه – چیذر – میدان ندا – ساختمان شاب – پلاک 58

تلفن تماس گارانتی ترااونیکس

وب سایت گارانتی ترااونیکس

گارانتی ترااونیکس محصولات صوتی مانند اسپیکر، ایرفون، هدست و هدفون را پشتیبانی می کند.در صورت تمایل به استفاده از خدمات ترااونیکس می توانید با داخلی های زیر تماس حاصل فرمایید.

داخلی بخش فروش : 312 و 313

داخلی بخش فنی : 202 و 203

هدست گیمینگ باسیم جی بی ال Quantum 100

این هدست در میان هدست های JBL از شهرت زیادی برخوردار است. مجموعه ویژگی های ظاهری و فنی و قابلیت های این هدست گیمینگ باعث شده است که کاربران بسیاری را جذب خود کند.

از ویژگی های ظاهری این هدست گیمینگ می توانیم به وزن کم آن اشاره کنیم. این محصول به طور کامل از پلاستیک ساخته شده است و فاقد قطعات فلزی است. این امر باعث شده است که این هدست وزن بسیار سبکی داشته باشد.

هدست JBL quantum 100
هدست گیمینگ باسیم جی بی ال Quantum 100

از ویژگی های فنی آن می توان به صدای طبیعی فراگیر اشاره کرد که به دلیل دیافراگم 40 میلی متری است. بازه فرکانسی این هدست بین 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز است. این هدست دارای یک میکرون است که قابلیت جدا شدن دارد.

اسپیکر بلوتوث میفا Mifa A90

اسپیکر A90 میفا
اسپیکر بلوتوث میفا Mifa A90

اسپیکر میفا مدل A90 کی از اسپیکر های محبوب برند میفا است. طراحی زیبا، وزن کم و قیمت مقرون به صرفه این اسپیکر را به یکی از محبوب ترین اسپیکر های قابل حمل تبدیل کرده است.

این محصول هم به وسیله بلوتوث و هم به وسیله کابل AUX قابل اتصال به انواع دستگاه ها را دارد. همچنین این دستگاه دارای گواهی استاندارد IPX6 است که مقاومت دستگاه را در برابر پاشیده و اسپری شدن آب ضمانت می کند.

این دستگاه دارای ورودی USB و کارت حافظه است. درون این اسپیکر یک میکرون تعبیه شده است و زمانی که تلفن همراه شما هنگام پخش موسیقی تماسی دریافت کند می توانید با کیفیت صدای HD به تماس خود پاسخ دهید.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Onyx Studio 7

اسپیکر هارمن کاردن مدل Onyx Studio 7 یکی از پرطرفدارترین اسپیکر های خانگی هستند. صدای استریو، درگاه های ورودی مدرن، طراحی خارق العاده این اسپیکر را به یکی از بهترین اسپیکر های خانگی تبدیل کرده است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اسپیکر این است که شما می توانید در یک زمان به وسیله بلوتوث دو دستگاه را به آن متصل کنید و یا اینکه دو اسپیکر را به یکدیگر متصل کنید.

کارکرد این دستگاه تا 10 متر برد دارد و 5 ساعت زمان می برد تا به طور کامل شارژ شود. باتری این دستگاه استفاده تا 8 ساعت را پشتیبانی می کند.

onyx-studio-7
اسپیکر هارمن کاردن onyx studio 7

جمع بندی

گارانتی ترااونیکس جز مجموعه بزرگ شرکت و گارانتی شاب است. ترااونیکس دسته محصولات هدفون، هدست، ایرفون، ساندبارو اسپیکر را پشتیبانی می کند. گارانتی ترااونیکس در دسته محصولات صوتی با برند های معتبر بین المللی مانند جی بی ال، هارمن کاردون و میفا همکاری می کند. محصولات تحت پشتیبانی گارانتی ترااونیکس دارای 18 ماه ضمانت کالا و 5 سال خدمات پس از فروش است.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

2 پاسخ

  1. من یک هدفون از شما گرفتم تازه هم گرفتم استفاده نکرده باطری گوش چپش خرابه 😑 هیچ نور و صدایی نمیده

    1. درود بر شما جناب آریان پور عزیز
      در صورتی که از فروشگاه ما خرید انجام دادین میتونید با واحد پشتیبانی فروشگاه به شماره 434 000 43 – 021 تماس بگیرید.
      همکاران ما در واحد پشتیبانی آماده بررسی و پیگیری مشکل شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *