مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی برند Cougar

پکیجی کامل برای گیمرها
برند Cougar
فهرست محتوا
7 دقیقه برای مطالعه

اگر جزء طرفداران بازی‌های کامپیوتری باشید، یا بخش زیادی از فعالیت روزانۀ خود را پای سیستم‌های کامپیوتری و ابزار مختلف آن سپری کنید، حتما حداقل یک بار نام این برند را شنیده‌اید؛ Cougar (کوگر) یکی از نام‌های آشنا و حرفه‌ای در زمینۀ انواع سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات گیمینگ است که محصولات آن طرفداران بسیاری دارد. اگر قصد خرید هریک از تجهیزات بازی یا دیگر محصولات الکترونیکی را دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا برند Cougar و برخی از پرفروش‌ترین محصولات برند Cougar را برای شما معرفی کنیم.

آشنایی با برند Cougar از ابتدا تا به امروز

در سال 2007 جمعی از علاقه‌مندان به سیستم‌های کامپیوتری با اشتیاق به بازی‌های کامپیوتری، باهدف توسعۀ تجهیزات بازی پیشرفته برای همۀ افراد، برند Cougar را ساختند. مخاطب اصلی شرکت کوگار افرادی است که نه‌تنها دنبال PCهای پیشرفته و حرفه‌ای هستند، بلکه دوست دارند لایف استایل خود را با محصولات باکیفیت و حرفه‌ای مخصوص به گیمینگ طراحی کنند. در تمامی این سال‌ها، برند Cougar همواره تلاش کرده که با نوآوری فراوان، تجربۀ بازی کردن را برای علاقه‌مندان آن جذاب‌تر کند.

محصولات کوگر، جذاب‌ترین و باکیفیت‌ترین‌ها

از یک برند محصولات گیمینگ چه انتظاری دارید؟ احتمالا توقع دارید که محصولات باکیفیتی داشته باشد تا با چند بار استفاده خراب نشوند؛ یا شاید می‌خواهید یک برند تمام محصولات موردنیازتان را داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت همۀ تجهیزات خود را از یک برند خریداری کنید.

برند Cougar صفر تا صد تجهیزات اصلی برای گیمرها را در قالب 5 دسته‌بندی محصول ارائه کرده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • کیس کامپیوتر کوگر
  • موس کوگر
  • کیبورد کوگر
  • فن کیس کوگر
  • صندلی گیمینگ کوگر
لوگو برند Cougar
لوگو برند Cougar

علاوه بر این موارد، تجهیزات متنوعی برای استریم (مانند دوربین و ضبط‌کنندۀ صدا) نیز در لیست محصولات کوگر قرار دارند. در ادامه همراه ما باشید تا چندمورد از پرطرفدارترین محصولات برند Cougar در هریک از این دسته‌ها را به شما معرفی کنیم.

کیس کامپیوتر Conquer 2

این کیس کامپیوتر با یک قاب فلزی منحصربه‌فرد طراحی شده که دارای شاسی فرعی و سیستم نورپردازی یکپارچه ARGB است که با همان نگاه اول خود را از کیس‌های قدیمی متمایز می‌کند.

البته فن ARGB این دستگاه به صورت آپشنال ارائه می‌شود و در برخی کشورها ممکن است به صورت متفاوتی ارائه شود. شاسی این دستگاه به صورت خاصی طراحی شده که امکان نصب تجهیزات داخلی را به صورت بسیار راحت‌تری فراهم کند.

کیس گیمینگ Conquer 2
کیس گیمینگ Conquer 2

ترکیب قاب‌های فلزی با پنل شیشه‌ای این کیس باعث می‌شود که تمامی اجزای داخلی کیس قابل نمایش باشد. علاوه بر این موارد، باتوجه به اینکه سیستم کولینگ برای کیس‌های گیمینگ بسیار حیاتی است، کیس کوگر با پشتیبانی از رادیاتورهای 360 میلی‌متری و طراحی قاب‌باز فلزی عملکرد کولینگ را بسیار آسان می‌کند.

کیس کامپیوتر Gemini T Pro

کیس جدید برند COUGAR یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار این برند است که با طراحی هوشمندانه، عملکرد خوب و نوآوری را به صورت یکجا در خود دارد. کیس Gemini T Pro دارای یک سیستم قدرتمند نورپردازی با سه لنز نوری RGB است که جلو و بالای آن را می‌پوشانند.

یکی از ویژگی‌های جذاب این کیس پشتیبانی از نصب GPU به صورت عمودی است که در ترکیب با دو فن جانبی یکی از باورنکردنی‌ترین پنجره‌های جانبی کیس را می‌سازند.

کیس گیمینگ Gemini T Pro
کیس گیمینگ Gemini T Pro

برای بررسی، مقایسه و خرید کیس گیمینگ کوگر کلیک کنید.

موس DUALBLADER

اگر تابه‌حال با موس نامناسبی کار کرده باشید، به خوبی می‌دانید که نحوۀ طراحی ظاهر این دستگاه تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد بهتر آن دارد. موس‌های برند COUGAR یکی از بهترین موس‌های بازار است که در طراحی آن توجه بسیار زیادی بر ارگونومی دست و نحوۀ قرار گرفتن آن روی دستگاه شده است. موس DUALBLADER برند کوگر با ارگونومی دوسویه به صورت صددرصد اختصاصی طراحی شده که دارای یک تکیه‌گاه قوس‌دار قابل تنظیم است.

ماوس گیمینگ DUALBLADER
ماوس گیمینگ کوگر مدل DUALBLADER

اجزای DUALBLADER شامل دو دسته جانبی قابل تعویض (بزرگ و کوچک)، چهار دکمه جداشدنی دو سایز پایۀ کف دست می‌شود.

موس 700M EVO eSPORTS

این شما و این هم آخرین و کامل‌ترین موس در دنیای موس‌های بازی! موس 700M EVO eSPORTS علاوه بر سفارشی‌سازی و ارگونومی جذاب آن، قابلیت‌های گستردۀ دیگری را نیز در خود تجمیع کرده است. این موس دارای یک حسگر قوی (Pixart PMW3389) که تا 16000 DPI را پشتیبانی می‌کند. قسمت انتهایی این موس قابل تنظیم است تا هرفرد بتواند باتوجه به نیاز خود ارتفاع آن را تنظیم کند.

به صورت کلی این موس دارای 8 دکمۀ ماربردی است که به کاربر این امکان را می‌دهد که به 27 عملکرد مختلف دسترسی داشته باشند. موس 700M EVO از برند کوگر برنده جایزه IF Design نیز هست.

موس گیمینگ 700M EVO eSPORTS
موس گیمینگ 700M EVO eSPORTS برند کوگر

جهت مشاهده و خرید موس Cougar کلیک کنید.

کیبورد LUXLIM

اگر یک گیمیر حرفه‌ای یا حتی یک طراح باشید، یکی از اصلی‌ترین ابزارهایی که به آن احتیاج دارید، یک کیبورد مناسب است. کیبورد LUXLIM از برند کوگر یک شاهکار مهندسی و طراحی محسوب می‌شود که دارای سوئیچ‌ کیبورد نوری-مکانیکی است. این صفحه‌کلید باریک سرعت، دقت و مهارت بالایی را به ارمغان می‌آورد. ظاهر این کیبورد با نورهای RGB و قاب آلمینیومی CNC طراحی شده است.

کیبورد گیمینگ LUXLIM
کیبورد گیمینگ LUXLIM برند Cougar

کیبورد 700K EVO

این صفحه‌کلید یک دستگاه مکانیکی دارای جایزه طراحی iF است که کلیدهای سوئیچ مکانیکی Cherry MX با کیفیتی عالی دارد. قاب آلمینیومی این کیبورد دارای نورپردازی خیره‌کننده RGB بوده و صفحۀ آن دست افراد را خسته نمی‌کند. این صفحه کلید به گونه‌ای طراحی شده است که نیازهای گیمرهای MOBA و MMO را برآورده کند.

کیبورد 700K EVO کوگر
کیبورد 700K EVO کوگر

برای مشاهده و خرید کیبورد کوگر کلیک کنید.

فن کیس VORTEX RGB HPB 120

هر گیمر حرفه‌ای به خوبی می‌داند که برای به حداکثر رساندن سیستم خود، به یک سیستم فن مناسب احتیاج دارد. سیستم‌های فن کیس برند Cougar یکی دیگر از تجهیزات ایده آل برای گیمرها است که علاوه بر کمک به خنک‌سازی سیستم، عملکردهای دیگری نیز دارد. فن کیس VORTEX RGB HPB 120 یک سیستم خنک‌کننده قوی و بی‌صدا است که با نورهای جذاب اطراف خود عملکرد و زیبایی را به صورت یکجا دارد. طراحی قاب فن کیس کوگار جریان هوا را به صورت گردابی شکل می‌دهد که در خنک نگه داشتن اجزای کلیدی کامپیوتر شما معجزه می‌کند.

فن کیس VORTEX RGB HPB 120
فن کیس VORTEX RGB HPB 120

فن کیس FORZA 135

این فن یکی از قوی‌ترین سیستم‌های خنک‌کننده است که قدرت را فریاد می‌زند! این دستگاه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد که برای گیمرها و طراحانی که با سیستم‌های بسیار قوی کار می‌کنند، ایدئال است. روکش جلویی آن منحصربه‌فرد طراحی شده و به فن‌های کوگر MHP140-A و MHP120 مجهز است. به صورت کلی می‌توان گفت که این فن دوتایی به شما این اطمینان را می‌دهد که CPU در کامپیوترتان با حداکثر راندمان خود کار خواهد کرد.

فن Cougar FORZA 135
فن Cougar FORZA 135

جهت مشاهده و خرید فن Cougar کلیک کیند.

صندلی گیمینگ Terminator

صندلی‌های برند Cougar در سه دستۀ صندلی، ارگونومیک و مبل طراحی و ساخته شده‌اند که هرکدام از این موارد قابلیت‌های مختص خود را دارند. صندلی گیمینگ ترمیناتور از چرم مرغوب Hyper-Dura ساخته شده و قابلیت‌های مختلفی دارد که برخی از آن‌ها شامل:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع؛
  • قابلیت تنظیم شیب پشتی سر؛
  • دارای توری پلی آمید که مقاوم در برابر گرمای بدن؛
  • مقاوم دربرابر سایش و پارگی.
صندلی گیمینگ کوگر Terminator
صندلی گیمینگ کوگر Terminator

صندلی OUTRIDER S

صندلی کوگر OUTRIDER S برای افرادی طراحی شده که نه‌تنها خواهان راحتی فوق‌العاده هستند، بلکه مچموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب دیگر را برای داشتن تجربه‌ای متفاوت از بازی کردن نیز می‌خواهند. این صندلی به صورت ارگونومیک طراحی شده و دو بالش راحت برای سر و گردن نیز دارد. روکش این صندلی از جنس چرم PVC درجه یک بوده و پشتی لانه‌زنبوری آن مانع از تعریق می‌شود.

صندلی گیمینگ کوگر OUTRIDER S
صندلی گیمینگ کوگار OUTRIDER S

برای مشاهده و خرید صندلی گیمینگ Cougar کلیک کنید.

برند Cougar، پکیجی کامل برای گیمرها

به صورت کلی برند کوگر یک پکیج کامل از ابزار مختلفی است که یک گیمر به آن‌ها احتیاج دارد. در این مطلب تعدادی از مطرح‌ترین محصولات هر یک از دسته‌بندی‌های این برند را برای شما معرفی کردیم؛ با این حال، بهتر است پیش از تصمیم‌گیری نهایی هر یک از تجهیزات برند Cougar، توضیحات کامل‌تری از محصول موردنظر را بررسی کنید؛ بنابراین اگر قصد جدی برای خرید موس، کیبورد، کیس یا هر محصول دیگری از برند Cougar را دارید، می‌توانید با جست‌وجو و بررسی و مقایسه محصولات در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک، علاوه بر بررسی توضیحات فنی، با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *