مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

دانلود درایور یوگرین

دانلود درایور یوگرین
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

درایور نرم افزاری یکی از موارد مهم در استفاده از تجهیزات و سخت افزار های مختلف است. در این مقاله قصد داریم روش کار درایور ها را بررسی کنیم و مرجع دانلود درایور یوگرین را معرفی نماییم. با مجله اینترنتی لاجی لوک همراه باشید.

درایور چیست؟

درایور ها بسته های نرم افزاری هستند که در کنار سیستم عامل و نرم افزار های اصلی روی سیستم شما نصب شده و به کارکرد بهتر و بهینه تر سخت افزار کمک می کنند. این بسته های نرم افزاری وظیفه هماهنگی بین سخت افزار و نرم افزار و همچنین شناساندن سخت افزار جدید به بقیه سخت افزار ها را بر عهده دارند.

هر سیستم کامپیوتری از تعدادی نرم افزار و سخت افزار تشکیل شده است. قطعات فیزیکی تشکیل دهنده سیستم سخت افزار، و نرم افزار های نصب شده روی آن را نرم افزار می نامیم.

وظیفه درایور چیست و چه کاری انجام می دهد؟

به عبارت دیگر درایور یک ابزار مترجم برای سخت افزار است که فعالیت ها و موجودیت آن را برای سیستم عامل و دیگر سخت افزار ها ترجمه می کند. هر سیستم عامل به همراه خود تعدادی درایور برای هماهنگی تجهیزات ورودی/خروجی دارد.

به عنوان مثال با نصب سیستم عامل ویندوز تعدادی درایور برای شناسایی موس و کیبورد و مانیتور نیز نصب می شود. اما ممکن است در ابتدا پورت های USB ورودی، دانگل بلوتوث و ویژگی های خاص کارت گرافیک که به سیستم کامپیوتری شما متصل است را شناسایی نکند.

به همین دلیل معمولا به همراه هر سخت افزار یک بسته نرم افزاری نیز ارائه می شود.

چرا نصب درایور هر سخت افزار توصیه می شود؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم هر سخت افزار معمولا با درایور مخصوص عرضه می شود تا کارکرد بهتری داشته باشد. اما این سوال مطرح می شود؛ در صورتی که سخت افزار یا تجهیزات بدون مشکل کار می کنند آیا باز هم نیاز به دانلود و نصب درایور آن داریم؟

شرکت های تولید کننده سخت افزار و تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل توصیه می کنند برای درست کار کردن همه ویژگی های دستگاه درایور مربوط به آن را دانلود و نصب نمایید.

هماهنطور که می دانید هر کدام از تجهیزات جانبی و سخت افزار ها دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند که به طور پیشفرض توسط سیستم عامل پشتیبانی نمی شود. در این صورت باید درایور مورد نیاز خود را نصب نماییم. از طرفی توسعه دهندگان نرم افزار با استفاده از ویژگی های خاص سخت افزاری هر سیستم کامپیوتری اقدام به ایجاد برنامه های جدید می کنند.

پس بهتر است در صورتی که سخت افزار شما یا تجهیزات جانبی که استفاده می کنید دارای درایور نرم افزاری است، آن را نصب نمایید.

دانلود درایور یوگرین

برند یوگرین یکی از برند های شناخته شده در زمینه طراحی و تولید تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر است. تجهیزات جانبی یوگرین به دلیل نوآوری و ویژگی های جدید در بعضی از نسخه های سیستم عامل ها نیاز به نصب درایور دارند. به همین دلیل دانلود درایور یوگرین و نصب آن کاری است که باید پس از خرید لوازم جانبی یوگرین انجام دهید.

دانلود درایور یوگرین به آسانی از طریق سایت اصلی Ugreen امکان پذیر است. به همین منظور کافیست تا نام محصول یا شناسه آن را بدانید. در صورتی که از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک اقدام به خرید کالا های برند یوگرین داشتید، می توانید با مراجعه به آن با آدرس logilook.com و جستجو نام کالا خود آن را پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی لاجی لوک
جستجو در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک

سپس از میان کالا های موجود در صفحه جستجو کالا مورد نظر خود را انتخاب کنید تا وارد صفحه توضیحات کامل آن کالا شوید.

جستجو کالا در لاجی لوک
جستجو کالا یوگرین در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک

با انتخاب کالا مورد نظر و ورود به صفحه محصول، کد کالا را یادداشت کنید و وارد سایت اصلی Ugreen شوید. در سایت یوگرین بخشی تحت عنوان دانلود درایور یوگرین قرار دارد. می توانید کد کالا مورد نظر خود را در آن جستجو کرده و اقدام به دانلود درایور یوگرین برای کالا خریداری کرده خود نمایید.

توضیحات کالا در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک
توضیحات کالا در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک

برای مشاهده وب سایت اصلی دانلود درایور یوگرین کلیک کنید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *