مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی برند یوگرین

برند یوگرین
فهرست محتوا
6 دقیقه برای مطالعه

معرفی و تاریخچه برند یوگرین

یوگرین (UGREEN) برندی از کشور چین و تولید کننده لوازم الکترونیکی و تجهیزات کامپیوتری است. برند یوگرین (UGREEN) از سال 2012 فعالیت خود را در شنژن (Shenzhen) آغاز کرده و اکنون یکی از برند های شناخته شده در لوازم الکترونیکی و تجهیزات کامپیوتری به شمار میرود. کابل ها و مبدل های USB و همچنین تجهیزات انتقال اطلاعات و سخت افزار های مربوط به کامپیوتر و موبایل تخصص برند یوگرین است. در ادامه به بررسی برجسته ترین و پرفروش ترین محصولات این برند می پردازیم.

لوگو یوگرین
لوگو یوگرین

جهت مشاهده و خرید محصولات برند یوگرین در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک کلیک کنید.

انواع کابل

این برند پیشتاز در تکنولوژی و تولید محصولات با کیفیت است. این برند شناخته شده در تولید انواع کابل شبکه، کابل USB، کابل TYPE-C، کابل HDMI، کابل AUX، کابل شارژ آیفون، کابل انتقال اطلاعات پرینتر و پچ کورد فیبر نوری است. کابل های تولید شده توسط یوگرین یکی از با کیفیت ترین کابل های حال حاضر موجود در بازار است. کیفیت بالای کابل های یوگرین انتظار شما را زمینه های مختلف برطرف می کند. در صورت نیاز به کابلی با کیفیت برای استفاده روزمره، خرید کابل یوگرین را پیشنهاد می کنیم.

کابل و مبدل USB یوگرین

تکنولوژی USB به عنوان شناخته شده ترین روش برای انتقال اطلاعات و شارژ دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده افراد در سرتاسر جهان است. همه شما تجربه استفاده از کابل USB را برای انتقال اطلاعات بین موبایل و کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری را دارید. یا از مبدل USB برای اتصال دستگاه های مختلف به موبایل و لپ تاپ خود استفاده کرده اید. این برند انواع کابل های usb پر کاربرد از جمله type-c و thunderbolt را در لیست محصولات خود دارد. کابل و مبدل های این برند با استاندارد های روز دنیا تولید شده و می تواند انتخابی عالی برای خرید باشد. در ادامه چند مورد از محصولات یوگرین در دسته کابل های usb را بررسی خواهیم کرد.

کابل usb یوگرین
کابل usb یوگرین

برای مشاهده لیست کامل از کابل های usb یوگرین کلیک کنید .

ایرفون یوگرین

برند یوگرین تولید کننده ایرفون های با سیم و بلوتوثی با کیفیت بالا است. ایرفون ها یکی از تجهیزات جانبی کاربردی برای موبایل است. ایرفون های ugreen با کیفیت صدای بالا و شارژ دهی مطلوب همراه خوبی برای مکالمات تلفنی روزمره و همچنین گوش دادن به موسیقی است. ایرفون ها و بادز های این برند در مدل های بلوتوثی و با سیم در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک موجود است. ایرفون بلوتوثی این برند مدل WS-100 و WS-102 دارای کیس و پایه شارژ هستند و این امکان دارند تا با 15 دقیقه شارژ شدن گوشی ها، 1 ساعت از آن ها استفاده کنید.

برای مشاهده لیست کامل از ایرفون های یوگرین کلیک کنید .

محصولات برند یو گرین انتخاب مناسبی برای خرید ایرفون بلوتوثی با کیفیت است. امکانات به روز و قیمت مناسب این ایرفون ها را به گزینه خوبی برای خرید ایرفون بی سیم تبدیل می کند.

آداپتور شارژ یوگرین

دسته دیگری از محصولات که توسط این برند تولید می شود آداپتور ها هستند. آداپتور های شارژ سریع با قابلیت های متفاوت و تعداد درگاه های خروجی متعدد یکی از ملزومات مهم برای استفاده از موبایل و لپتاپ است. شرکت های تولید کننده دستگاه های کامپیوتری رفته رفته با حذف آداپتور شارژر از بسته بندی محصولات خود، نیاز کاربران به آداپتور های حرفه ای با قابلیت اتصال چندین دستگاه را روز به روز افزایش می دهند.

امروزه استفاده از دستگاه های کامپیوتری بیش از هر زمان دیگری گسترش یافته. این امر باعث شده تا برای شارژ دستگاه ها به شارژر های قوی تری داشته باشیم. خرید شارژر دیواری با کیفیت می تواند شما را از همراه داشتن چندین شارژر و چندین کابل بی نیاز کند. خرید شارژر فندکی نیز می تواند در سفر ها همراه همیشگی شما باشد. شارژر ها با پشتیبانی از انواع کابل ها و توان خروجی متناسب با دستگاه های مختلف پاسخگوی شارژ همه دستگاه های شما خواهد بود.

شارژر دیواری یوگرین
شارژر دیواری یوگرین

برای مشاهده لیست کامل شارژر های یو گرین کلیک کنید.

هاب یوگرین

هاب (HUB) سخت افزاری بر پایه شبکه های کامپیوتری است. اگرچه امروزه استفاده از سوئیچ ها در شبکه های کامپیوتری مرسوم تر است، اما هاب یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های مورد استفاده برای تجهیزات الکترونیکی است. هاب UGREEN این امکان را به شما می دهد تا تنها با استفاده از یک وسیله تمام پورت های ورودی را با در یک پورت جمع کنید.

هاب ها ی برند یوگرین در انواع مختلف تولید می شوند. تفاوت اصلی آنها در تعداد پورت ورودی و انواه پورت های ورودی است. به عنوان مثال هاب یوگرین مدل 60559 CM251 به طور کلی دارای 5 پورت ورودی است، این هاب دارای 3 پورت USB 3.0، یک پورت Type c و یک پورت HDMI است. در مدل های مختلف با ورودی های متعدد امکان اتصال کارت های حافظه، حافظه USB، تایپ C، کابل Lan، خروجی HDMI و آداپتور های شارژ را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های هاب های یوگرین می توان به توان و جریان عبوری اشاره کرد. هاب های یوگرین با جریان 2 آمپر و توان 5 ولت تولید و عرضه می شوند، اگر به یک هاب نیاز دارید که توان و جریان عبوری بیشتری را پشتیبانی کند هاب های آداپتوردار انتخاب بهتری برای شما هستند.

در تصویر زیر یک هاب یوگرین مدل CM179 را مشاهده می کنید که دارای یک پورت ورودی HDMI، VGA، LAN، Micro SD و Micro TF و سه پورت USB 3.0 است.

هاب یوگرین
هاب usb type-C یوگرین

برای مشاهده لیست کامل هاب یو گرین کلیک کنید.

لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر یوگرین

امروزه استفاده از تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی بخش وسیعی از فعالیت های روزانه ما را تشکیل می دهند. برای استفاده راحت تر و بهینه تر از تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی نیاز به لوازم جانبی متناسب با کارمان را داریم. انواع پایه نگهدارنده موبایل و لپ تاپ، نگهدارنده و نظم دهنده کابل، کیف های ضد آب، گیرنده بلوتوثی، فرستنده بلوتوثی و کاور لپتاپ از جمله لوازم جانبی با کیفیت از برند یوگرین است. قطعا استفاده از این لوازم جانبی با کیفیت در تجربه استفاده از تجهیزات کامپیوتری تاثیر بسزایی دارد.

گیرنده بلوتوثی یوگرین
گیرنده بلوتوث یوگرین

برای مشاهده همه لوازم جانبی یوگرین کلیک کنید.

برند یوگرین علاوه بر محصولاتی که در بالا نام برده شد محصولات جانبی دیگری نیز تولید می کند. از جمله آن ها می توان به اسپلیتر های HDMI اشاره کرد. این دستگاه برای گرفتن چندین خروجی ویدیویی از یه منبع تصویر است. برای مثال در زمانی که می خواهید تصویر لپتاپ را هم در تلویزیون و هم در ویدیو پروژکتور نمایش دهید.

در این زمان خروجی تصویر لپتاپ را به پورت ورودی اسپلیتر وصل می کنید و از 2 پورت خروجی اسپلیتر HDMI برای وصل کردن مانیتور و ویدیو پروژکتور استفاده می کنید. در این حالت خرید اسپلیتر HDMI یوگرین راه حل مشکل شما خواهد بود.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *