مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی سازگار

لوگوی گارانتی سازگار
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

شرکت سازگار ارقام از سال 1369 فعالیت خود را در حوزه انفورماتیک آغاز کرد. سازگار ارقام یکی از شرکت های پیشرو در حوزه انفورمایتک است و با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان فنی مجرب، خدمات ارزنده ای در زمینه IT به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت سازگار ارقام کالاهای خود را تحت عنوان گارانتی سازگار پشتیبانی می کند.

سازگار ارقام عضو انجمن ها و شوراهای مهمی از جمله شورای عالی انفورماتیک کشور و انجمن نظام صنفی رایانه ای است و توانسته است پروانه فعالیت صنعتی در حوزه کامپیوترهای شخصی دریافت کند.

فعالیت های سازگار ارقام

یکی از فعالیت های مهم گارانتی سازگار، بازیابی اطلاعات است. امروزه اطلاعات و دیتا نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. اهمیت این موضوع تا به اینجا رسیده است که اطلاعات روی کامپیوتر های شخصی هم در زندگی افراد بسیار مهم است. حال تصور کنید که به دلایل مختلفی این اطلاعات از سیستم شما پاک شود. اطلاعات پاک شده تا حدود زیادی قابلیت بازیابی دارند.

گارانتی سازگار می تواند اطلاعات از دست رفته هارد دیسک، حافظه SSD، اطلاعات موبایل، اطلاعات مموری کارت، اطلاعات حذف شده از روی سرور و اطلاعات لپ تاپ را تا حدود قابل توجهی ریکاوری کند. بازیابی اطلاعات به روش نرم افزاری و سخت افزاری توسط متخصصان این حوزه انجام می شود.

یکی دیگر از خدمات گارانتی سازگار تحویل دستگاه امانی است. تصور کنید دانشجو یا کارمند هستید و لپ تاپ یکی از وسایل مورد نیاز روزمره شماست و لپ تاپ شما مشکلی پیدا می کند که باید جهت تعمیر چند روز به یکی از نمایندگان گارانتی سازگار تحویل دهید. در این شرایط فقدان لپ تاپ ممکن است منجر به ضرر و زیان برای مشتری شود. گارانتی سازگار جهت حل این مشکل، در بازه زمانی دریافت کالا تا تعمیر و تحویل آن، دستگاهی را به صورت امانی در اختیار مشتری قرار می دهد.

شعبات گارانتی سازگار

سازگار ارقام در شهرهای شیراز، تبریز، اصفهان، مشهد، اهواز نمایندگی رسمی دارد. مشتریان می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها مشکلات خود را حل کنند. اگر نیاز باشد که کالای تحت گارانتی برای دفتر مرکزی ارسال شود این کار بدون دریافت هزینه انجام می شود. در حقیقت هزینه رفت وآمد کالا از نمایندگی ها به دفتر مرکزی به عهده شرکت سازگار ارقام می باشد.

اطلاعات تماس گارانتی سازگار

آدرس گارانتی سازگار

تهران – خیابان میرزای شیرازی – بالاتر از خیابان مطهری – کوچه ناهید – پلاک 17

شماره تلفن گارانتی سازگار

ایمیل

ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه – ساعت 8 الی 16

محصولات تحت گارانتی سازگار

سازگار ارقام با برند های معتبر دنیا در دسته محصولات موبایل، لپ تاپ، کارت حافظه، هارد اکسترنال، فلش مموری، تبلت و حافظه SSD همکاری می کند. از جمله مهم ترین این برند ها می توان به سن دیسک، لنوو، ایسوس، ایسر، توشیبا، وسترن دیجیتال، توین موس و سامسونگ اشاره کرد.

در تصویر زیر یک هارد اکسترنال از برند معتبر Western Digital و یک مموری کارت SanDisk مشاهده می کنید. این دو ابزار ذخیره سازی داده توسط گارانتی سازگار پشتیبانی می گردد.

محصولات تحت گارانتی سازگار
هارد اکسترنال Western Digital – مموری کارت SanDisk – کالاهای تحت گارانتی سازگار

شرایط گارانتی سازگار

مدت زمان گارانتی برای تمام محصولات یکسان نیست و مدت زمان گارانتی هر کالا بر روس کالا مشخص شده است. اگر قصد خرید از محصولات سازگار ارقام دارید حتما به این مدت زمان دقت فرمایید.

بعد از اتمام مدت زمان گارانتی، بسته به نوع محصول گارانتی سازگار تامین قطعات دستگاه را پشتیبانی می کند. به این صورت که برای تبلت و موبایل حدودا تا 1 سال و برای انواع نوت بوک تا 2 سال با پرداخت هزینه قطعه، سازگار ارقام محصول را تامین می کند. قطعات تعویض شده نیز به مدت 6 ماه جهت تعمیر و تعویض گارانتی می شوند.

اگر کالایی پس از تعمیر همچنان با مشکل مشابهی رو به رو شد سازگار ارقام خود را موظف می داند که کالا را با همان مدل یا یک مدل بالاتر (با اخذ مابه تفاوت) با توافق مشتری تعویض کند.

اگر کالایی جهت تعمیر به شرکت تحویل شود و نیاز به تامین قطعه داشته باشد، تا سی روز کاری کالا تحویل خواهد شد. در صورتیکه پس از 30 روز شرکت موفق به تحویل کالا نشود به میزان زمان مازاد، به تاریخ گارانتی اضافه خواهد شد.

کارت گارانتی سازگار
کارت گارانتی سازگار

جمع بندی

شرکت سازگار ارقام از سال 1369 وارد بازار انفورماتیک کشور شده است و توانسته است خدمات پس از فروش ارزنده ای به مشتریان خود ارائه دهد. سازگار ارقام تحت عنوان گارانتی سازگار محصولات خود را پشتیبانی می کند. این شرکت با برند های معتبر بین المللی مانند سامسونگ، سن دیسک، وسترن دیجیتال و … همکاری می کند و محصولات متنوعی از دسته محصولات هارد اکسترنال، فلش مموری، تبلت، حافظه SSD و… وارد می کند.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *