مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی مروارید اسپیرو

گارانتی مروارید اسپیرو
فهرست محتوا
3 دقیقه برای مطالعه

شرکت اسپیرو (Espeero) یا گارانتی مروارید اسپیرو در سال 1387 فعالیت خود را به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت فراسو آغاز کرده. اسپیرو وارد کننده و توزیع کننده محصولات و تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر است. شرکت اسپیرو از سال 2014 وارد کننده محصولات بیاند (Beyond) بوده و تلاش در ارائه خدمات گارانتی و تعویض کالا را با رویکردی به روز دارد. همچنین شرکت مروارید اسپیرو به عنوات تنها نماینده رسمی محصولات برند لاجیتک در ایران بوده و توضیع و گارانتی محصولات Logitech را بر عهده دارد. (جهت استعلام نمایندگی لاجیتک در ایران اینجا کلیک کنید.) مهم ترین هدف گارانتی اسپیرو ارائه خدمات در اسرع وقت و رضایت مشتری است.

شرکت اسپیرو در ادامه فعالیت خود، مانیتور های AOC و ایسوس را به سبد کالایی خود اضافه کرده است. این مانیتور ها در دو دسته مانیتور های معمولی و گیمینگ به بازار ایران وارد می شوند. علاوه بر مانیتور، شرکت اسپیرو کامیپوتر های کوچک اینتل با نام Mini-PC NUC را به فروش می رساند.

آدرس و شماره تماس گارانتی مروارید اسپیرو

آدرس گارانتی مروارید اسپیرو

تهران – بلوار آفریقا – خیابان ناوک – پلاک ۱۷

شماره تماس گارانتی مروارید اسپیرو

گارانتی اسپیرو
لوگو اسپیرو

گارانتی شرکت مروارید اسپیرو به منظور ارائه خدمات بهتر از سرویس توزیع قابل ردیابی استفاده میکند. سرویس توزیع قابل ردیابی این امکان را فراهم می کند تا کالا های گارانتی شده توسط شرکت اسپیرو در سراسر ایران قابل استعلام و در تمامی مراکز پشتیبان گارانتی قابل تعویض و ارائه خدمات باشند.

شرایط و قوانین کلی گارانتی مروارید اسپیرو

گارانتی مروارید اسپیرو پذیرنده هر گونه خرابی یا اشکال در کارکرد دستگاه (به صورت کلی یا قطعات داخلی) است. این گارانتی در طول دوره گارانتی ضمانت برگرداندن دستگاه به شرایط عادی کارکرد با تعمیر یا تعویض کل یا قطعات داخلی دستگاه را دارد. موارد استثنای گارانتی شامل موارد زیر است:

موارد استثنای گارانتی

  • از بین رفتن هلوگرام یا مخدوش شدن آن
  • خرابی دستگاه یا بروز اشکال در قطعات بر اثر تماس با عوامل خارجی (مایعات، حرارت یا آتش مستقیم، گرد و غبار یا ورود جسم خارجی به داخل دستگاه)
  • استفاده نا متعارف از دستگاه
  • شکستگی و نقص ظاهری در اثر ضربه یا استفاده خارج از استاندارد
  • باز کردن دستگاه توسط تعمیرکار متفرقه و افرادی غیر از کارشناس گارانتی اسپیرو
  • اشکالات نرم افزاری در اثر نرم افزار های مخرب و ویروس ها

موارد تعویض بدون قید و شرط

  • هر گونه اشکال در طراحی و تولید محصول
  • موارد خاص و فراخوان بازگشت
  • محصولی که در زمان خرید معیوب باشد
  • محصولی که بیش از یک بار با ایراد مشترک بازگشت داده شود

تعمیر و تعویض دستگاه ها در شرایط ذکر شده رایگان بوده و در غیر این صورت با پرداخت 80% مبلغ کالا توسط مشتری انجام خواهد شد. جهت استعلام و اطلاع از شرایط گارانتی کالا های خریداری شده می توانید سریال 14 رقمی محصول خود را در سایت باشگاه مشتریان اسپیرو وارد نمایید. با وارد کردن برند محصول و شناسه 14 رقمی محصول، مشخصات دستگاه و پایان گارانتی در این قسمت قابل رویت است. جهت مشاهده اینفوگرافی مراحل ارائه خدمات گارانتی مروارید اسپیرو اینجا کلیک کنید.

در این اینفوگراف راهنمای کاملی از مرحله خرید و ثبت سریال در گارانتی، تا تحویل توسط گارانتی و تعمیر یا تعویض کالا، همچنین بازگشت کالا به مشتری ذکر شده. مراحل ذکر شده را می توانید با همراهی پشتیبانی فروشگاهی که اقدام به خرید کرده اید تکمیل کنید. تیم پشتیبانی فروشگاه لاجی لوک آماده پاسخگویی و همراهی شما در مراحل استفاده از گارانتی اسپیرو است.

محصولات تحت گارانتی مروارید اسپیرو

شرکت اسپیرو نماینده رسمی محصولات لاجیتک در ایران است. همچنین اسپیرو ارائه دهنده خدمات پس از فروش برند های مطرح بازار تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر است. اسپیرو گارانتی کننده محصولات برند هایی همچون ASUS, Beyond, Jaybird, Logitech, Logitech G, Ultimate Ears است.به طور کلی محصولات اسپیرو در یکی از دسته محصولات ماوس و کیبورد، مانیتور، تجهیزات گیمینگ، لوازم صوتی، ویدئو کنفرانس ،کیس قرار می گیرند.

فروشگاه اینترنتی لاجی لوک به عنوان فروشگاه رسمی پخش کننده محصولات برند های گارانتی شده توسط اسپیرو است. شما می توانید کالا های خریداری شده از این فروشگاه را در وب سایت اسپیرو ثبت و از صحت و زمان گارانتی کالای خود اطمینان حاصل فرمایید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *