مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی برند جبرا

برند جبرا
فهرست محتوا
14 دقیقه برای مطالعه

جبرا یکی از برند های با سابقه در تولید تجهیزات صوتی در جهان است که با تولید هدست ها و ایرفون های با کیفیت شناخته شده است. اسپیکر جبرا، هدست و هدفون جبرا، ایرفون های TWS جبرا، وبکم و ویدیو کنفرانس Jabra از جمله محصولات این برند امریکایی است. در ادامه این مقاله به معرفی برند Jabra می پردازیم و محصولات با کیفیت و پر فروش این برند را بررسی خواهیم کرد. با مجله تکنولوژی لاجــی مــگ همراه باشید.

برای مشاهده و خرید محصولات برند جبرا در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک کلیک کنید.

تاریخچه جبرا

جبرا شرکتی با پیشینه نه چندان طولانی و نامی با پشتوانه قوی است که در ذهن کاربران این برند نقش بسته است. کیفیت محصولات جبرا از گذشته تاکنون حفظ شده و شاخصه اصلی محصولات این برند امریکایی است. داستان پیدایش Jabra از سال 1983 و در ایالت یوتا شروع می شود. جایی که وودی نوریس (Woody Norris) تصمیم به تاسیس شرکتی با نام Norcom Electronics Corporation گرفت. این کارآفرین و تاجر امریکایی علاقه زیادی به صنعت صوت داشت، به همین دلیل فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات شنوایی و صوت آغاز کرد.

وودی نوریس - بنیان‌گذار Norcom Electronics Corporation
وودی نوریس – بنیان‌گذار Norcom Electronics Corporation

پس از گذشت یک سال کمپانی American Technology Corporation اقدام به خرید آن کرد تا فصل جدیدی از فعالیت ها را آغاز کند. در ادامه فراز و نشیب های برند جبرا، شرکت Norris Communication که توسط وودی نوریس تاسیس شده بود این کمپانی را خریداری کرد تا مجموعه بزرگتری از شرکت ها را تحت مدیریت خود داشته باشد. اما فعالیت های آقای نوریس برای تحقق رویای توسعه شرکت کافی نبود.

سرانجام در سال 1993 برندی تحت عنوان Jabra Corporation در آمریکا به ثبت رسید. رندی گرن‌ اوتر (Randy Granovetter) و برین موری (Brean Murray) که مالکان جدید شرکت وودی نوریس بودند فکر های تازه ای برا توسعه جبرا داشتند.

لوگو برند جبرا - Jabra
لوگو Jabra

جبرا به سرعت در راه گسترش محصولات خود قدم گذاشت و در سال 1996 پایگاهی در اسکاتلند تاسیس کرد تا تکنولوژی های خود را با جدیت بیشتری دنبال کند. این مرکز گام بزرگی در تبدیل شدن این شرکت به یکی از غول های دنیای تجهیزات صوتی بود.

سکانس پایانی انتقالات شرکت Jabra در سال 2000 کلید خورد. شرکت GN Netcom، که زیر مجموعه کمپانی دانمارکی GN Store Nord بود اقدام به خرید Jabra Corporation کرد. شرکت GN Store Nord یکی از شرکت ها با سابقه در انتقال تلگراف و تکنولوژی های وابسته است که فعالیت خود را از سال 1869 آغاز کرده. از دستاورد های جی ان می توان به احداث اولین خط تلگراف بین قاره ای اشاره کرد. این شرکت همچنان پا بر جاست و در زمینه طراحی و توسعه تکنولوژی های سمعک و شنوایی فعالیت دارد.

شرکت GN در سال 2009 تصمیم به تولید و فروش هدست و ایرفون های خود تحت نام تجاری Jabra کرد و توانست سهم وسیعی از بازار را در اختیار خود گیرد. اولین ها در کارنامه کاری Jabra کم نیست، این برند به توسعه تکنولوژی های نوین شناخته شده و در حال فعالیت است. اولین هدست تک گوش و اولین ایرفون مجهز به تکنولوژی حذف نویز محیط (Noise Cancelling) از دستاورد های جبرا است.

ایرفون جبرا
ایرفون جبرا

اکنون پس از گذشت سال ها از فعالیت جبرا این شرکت به درآمد سالانه بیش از ۴۶۰ میلیون دلار رسیده و با توجه به گسترش تقاضای روز افزون ایرفون ها و هدست ها گمان می رود این مقدار سال به سال افزایش یابد. محصولات این برند با کیفیت مثال زدنی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدست، ایرفون، اسپیکر و دیگر تجهیزات صوتی و خواهد بود. در ادامه به بررسی محصولات پر فروش Jabra خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

محصولات برند جبرا

پس از سال های پر فراز و نشیب که بر برند Jabra گذشت اکنون این برند یکی از تولید کنندگان با کیفیت ترین محصولات در دسته محصولات جانبی و صوتی موبایل و کامپیوتر است. اکنون این برند محصولات متنوعی در خط تولید کارخانه های خود دارد. محصولاتی از قبیل هدفون و هدست های با سیم و بلوتوثی، ایرفون های تک گوش و TWS، اسپیکر های خانگی و قابل حمل، وبکم و دوربین ها و میکروفون های ویدیو کنفرانس که از کیفیت بالایی برخوردار است.

جهت مشاهده و خرید هدست جبرا اینجا کلیک کنید.

محصولات این شرکت توسط اووان وارد ایران شده و گارانتی رسمی این شرکت را دارد. از این رو محصولات جبرا را از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک که نماینده فروش رسمی این شرکت است قابل خریداری است. در ادامه به معرفی و بررسی پر طرافدار ترین محصولات این برند خواهیم پرداخت.

وب کم و ویدئو کنفرانس جبرا

جبرا با سابقه طولانی در تولید هدست های تک گوش و اداری یکی از برند های محبوب برای شرکت ها و ادارات است. این برند برای پاسخ به نیاز این دسته از مشتریان خود اقدام به تولید تجهیزات ویدئو کنفرانس نموده است. تجهیزات ویدیو کنفرانس جبرا بی شک بهترین انتخاب برای دفتر کار شما خواهد بود. در ادامه به معرفی و بررسی چند محصول پر فروش از سری PanaCast جبرا می پردازیم.

برای مطالعه بیشتر در مورد وب کم و ویدئو کنفرانس سری پانا کست جبرا کلیک کنید.

وب کم و ویدئو کنفرانس PanaCast

وب کم PanaCast به عنوان پرچمدار وب کم های سری PanaCast جبرا است و با قابلیت های فوق العاده ای نسبت به دیگر رقبا تجهیز شده است. قطعا زاویه دید 180 درجه این وب کم، شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این وب کم با 3 دوربین در بدنه ی خود می تواند زاویه دید 180 درجه را پوشش دهد و تصویری با کیفیت 4K-HD را از محیط ضبط کند.

وبکم کنفرانس PanaCast جبرا
وب کم و ویدئو کنفرانس PanaCast جبرا

وب کم PanaCast یک وبکم کنفرانس همه کاره است که برای کار کردن با اکثر پلتفرم های جلسات ویدیویی آنلاین از قبیل Microsoft Teams و Microsoft Skype بهینه شده است. همچنین در مجموعه های بزرگ برای مدیریت و کنترل چندین وبکم و کنفرانس های مختلف می توانید از نرم افزار Jabra Xpress استفاده کنید. این نرم افزار که توسط جبرا تولید شده قابلیت مدیریت همزمان همه دستگاه های شناخته شده در شبکه را دارد.

دیگر ویژگی PanaCast زوم هوشمند است. با استفاده از این ویژگی همیشه ابعاد تصویر بهینه خواهد بود. قابلیت تشخیص چهره که در وبکم های پاناکست جبرا وجود دارد. با ترکیب تکنولوژی تشخیص چهره و زوم هوشمند می توان ابعاد تصویر را به اندازه ای تنظیم کرد تا همه افراد در تصویر باشند. با استفاده از این ویژگی بهترین تصویر را از جلسات خود خواهید داشت و فضای خالی در کادر شما نخواهد بود.

پایه رومیزی PanaCast Table Stand

یکی از تجهیزات جانبی برای وب کم PanaCast پایه نگه دارنده رومیزی است. با توجه به زاویه دید 180 درجه این وبکم لازم است تا در جای مناسبی قرار گیرد. برای قرار دادن وبکم PanaCast یا باید به صورت ثابت روی دیوار نصب گردد. یا با استفاده از پایه نگهدارنده رومیزی در جای مناسب خود قرار گیرد.

محل قرار دادن وبکم یک امر مهم در جلسات و کنفرانس ها است. به همین منظور استفاده از پایه رومیزی وبکم می تواند ایده خوبی برای شرکت ها و ادارات باشد.

از طرفی اگر مکان ثابتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها نداشته باشید، نصب PanaCast روی دیوار گزینه مناسبی نخواهد بود و قطعا نیاز به پایه نگهدارنده برای وبکم خواهید داشت.

پایه رومیزی PanaCast Table Stand
پایه رومیزی PanaCast Table Stand

وب کم PanaCast 20

مدل دیگر از وب کم های سری PanaCast که برای استفاده های شخصی نیز مناسب است PanaCast 20 نام دارد. این وبکم با بهره از هوش مصنوعی و دوربین با کیفیت تصویر 4K Ultra-HD بهترین بازدهی تصویر را برای شما به ارمغان می آورد.

وب کم PanaCast 20 جبرا
وب کم PanaCast 20 جبرا

علاوه بر ویژگی ها و تکنولوژی های به کار رفته در وب کم PanaCast 20 درپوشی مکانیکی برای امنیت بیشتر کاربران تعبیه شده تا در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنند آن را در حالت بسته قرار دهند. وب کم PanaCast 20 جبرا به صورت plug and play بوده و راه اندازی ساده ای دارد.

این وبکم با ویژگی ها و تکنولوژی های بروز که در خود جا داده بهترین کیفیت تصویر را در بین رقبا خواهد داشت و بهترین انتخاب برای خرید وب کم است. اگر جز دسته افرادی هستید که جلسات آنلاین بخش جدا نشدنی از فعالیت های روزانه شماست خرید وبکم PanaCast 20 جبرا را به شما پیشنهاد می کنیم.

هدست جبرا

هدست های جبرا یکی از پر طرفدار ترین و با کیفیت ترین هدست ها در سطح جهانی است. کیفیت صدا و متریال استفاده شده در تولید هدست های جبرا با نمونه های مشابه از برند Apple و Beats برابری می کند.

هدست Evolve2 85

این سری از هدست های برند جبرا به جدید ترین و بروز ترین تکنولوژی های صوتی مجهز شده و بهترین انتخاب برای خرید هدست بلوتوثی است. هدست های سری Evolve2 جبرا برای نیاز های متفاوت کاربران طراحی و تولید شده است.

هدست Jabra مدل Evolve2 85 یک هدست با کیفیت و کارآمد است که برای هر سلیقه ای امکانات خاصی را ارائه می کند. جبرا ادعا می کند با طراحی هدست Evolve 2 85 استاندارد های هدست را جا به جا کرده است. این هدست با چیپست پیشرفته ای اقدام به حذف نویز می کند و همچنین گوشی های این هدست به گونه ای طراحی شده که عایق کاملی برای صدا های محیطی است.

هدست جبرا Evolve 2 85
هدست Evolve 2 85

جهت مشاهده و خرید هدست Evolve2 85 جبرا اینجا کلیک کنید.

هدست Evolve2 65

یکی دیگر از هدست های این سری Evolve2 65 است که یک هدست اداری خاص، برای افراد خاص پسند است. این هدست با کیفیت ساخت بالا، صدای شفاف و واضح، حذف نویز فعال و طراحی سبک و شیک یک انتخاب عالی برای مدیران و کارمندان در محیط های اداری است. باتری هدست Evolve2 65 با ظرفیت بالایی که دارد پاسخگو نیاز شما در تمام طول روز است. با یک بار شارژ کامل هدست Evolve2 65 جبرا می توانید تا 37 ساعت از آن استفاده کنید.

هدست Evolve2 65
هدست Evolve2 65

جهت مشاهده و خرید هدست Evolve2 65 جبرا اینجا کلیک کنید.

هدست Evolve2 40
هدست Evolve2 40

هدست Evolve2 40

هدست Evolve2 40 یک هدست با سیم است که برای استفاده در محیط های اداری مناسب ترین گزینه است. این هدست با سیم، در دو دسته با کابل USB-A و USB-C تولید شده است. شما می توانید با توجه به پورت دستگاه خود اقدام به خرید مدل مناسب خود کنید.

میکروفون هدست Evolve2 40 نسبت به نسل قبلی خود (Evolve 40) کیفیت صدای بالا تری در زمان مکالمه دارد. همچنین متریال استفاده شده در سری Evolve2 بسیار با کیفیت تر از سری قبلی این محصول است.

هدست Evolve2 40 نیز مانند دیگر هدست های جبرا به تکنولوژی BUSYLIGHT مجهز است. این تکنولوژی یک استاندارد برای هدست های اداری است. در ادامه به معرفی و بررسی تکنولوژی BUSYLIGHT خواهیم پرداخت.

جهت مشاهده و خرید Evolve2 40 اینجا کلیک کنید.

هدست توگوشی STEALTH

هدست STEALTH یک هدست مونو تک گوش هوشمند با کیفیت صدای HD است. طراحی بی نقص این محصول به گونه ای است که به راحت ترین شکل ممکن می توانید از آن استفاده کنید همچنین باتری STEALTH قابلیت مکالمه تا 6 ساعت را دارد. هدست STEALTH از برند جبرا مجهز به تکنولوژی نویز کنسلینگ HD است که صدای شفاف تر و واضح تری را در گوش شما پخش خواهد کرد.

دکمه تعبیه شده روی بدنه هدست STEALTH برای دستیار صوتی است که می توانید آن را به Siri یا Google Now متصل کنید. هدست STEALTH با بهره گیری از نانوچیپ بلوتوثی قابلیت اتصال پایدار تری با دستگاه شما را خواهد داشت و با طراحی بهینه که دارد مصرف باتری را در زمان آماده به کار به حداقل می رساند. هدست های تک گوش یکی از بهترین ابزار ها و تجهیزات برای مدیران و کارمندان خواهد بود و خرید هدست تک گوش راهکاری نوین برای تماس های زیاد و مکالمات طولانی است.

هدست توگوشی STEALTH
هدست توگوشی STEALTH

جهت مشاهده و خرید هدست تک گوش STEALTH اینجا کلیک گنید.

اسپیکر جبرا

جبرا کار خود را با طراحی و تولید هدست و هندزفری آغاز کرد و پس از توسعه تکنولوژی های بلوتوثی توسط مهندسان این شرکت گام در تولید اسپیکر بلوتوث نیز نهاد. اسپیکر های بلوتوثی جبرا به نسبت دیگر محصولات این شرکت، کالا های جدید تری محسوب می شوند. اسپیکر های جبرا با کیفیت صدای عالی و تفکیک صدای فوق العاده یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید اسپیکر است.

اسپیکر Speak 750

اسپیکر Speak 750 یک اسپیکر همه کاره اداری است که مناسب ترین گزینه برای جلسات و کنفرانس ها خواهد بود. اسپیکر Speak 750 دارای میکروفون قدرتمند داخلی است و قابلیت مکالمه همزمان با دریافت صدا را دارد. این اسپیکر طراحی شده تا در جلسات صدای با کیفیتی را از طرف مقابل دریافت کنید و همزمان صدای شما را با تفکیک بالا به گوش مخاطب خود برسانید.

اسپیکر 750 جبرا
اسپیکر Speak 750

اسپیکر های جبرا با استاندارد های کنفرانس در سطح جهانی شهرت و طرفداران زیادی دارند. اسپیکر Speak 750 نیز مانند بقیه اسپیکر های Jabra دارای استاندارد جلسات است و گواهینامه Microsoft Teams را دارد. Microsoft Teams پلتفرمی برای جلسات آنلاین در دنیای مدرن است که افراد زیادی از سر تا سر جهان از آن استفاده می کنند. از ویژگی های کلیدی Speak 750 باتری با ظرفیت بالا است که امکان 11 ساعت مکالمه را برای شما فراهم می کند. ارتباط Speak 750 از طریق کابل USB-A به طول 90cm و بلوتوث 4.2 است.

اسپیکر Speak 710

دیگر مدل از اسپیکر های سری Speak جبرا، مدل 710 است. این اسپیکر با طراحی زیبا و مهندسی شده صدای فراگیر و شفاف 360 درجه را هر محیطی پخش می کند.

Speak 710 با قابلیت های گوناگون و متعددی که دارد یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین اسپیکر ها برای جلسات و کنفرانس ها است. همچنین کیفیت صدا و تفکیک صدا عالی این اسپیکر را به گزینه مناسبی برای پخش موسیقی تبدیل می کند.

Speak 710 با استفاده از میکروفون داخلی قدرتمند خود این امکان را به شما خواهد داد تا در طول جلسات و کنفرانس ها مکالمه ای بی نقص و بدون نویز را تجربه کنید. اگر 2 اسپیکر Speak 710 داشته باشید می توانید آن ها را از طریق بلوتوث نسخه 4.2 با هم جفت کنید و صدا را همزمان و بدون تاخیر از هر دو دستگاه بشنوید.

اسپیکر Speak 710
اسپیکر Speak 710

جهت مشاهده قیمت و خرید اسپیکر جبرا اینجا کلیک کنید.

اسپیکر Speak 510

اسپیکر Speak 510
اسپیکر Speak 510

مهندسان و طراحان جبرا نیاز و جای خالی یک نسخه جمع و جور تر از سری اسپیکر های Speak را احساس می کردند. همین امر باعث تولد Speak 510 شد. اسپیکری خوش ساخت، پر قدرت، شیک و در عین حال با قیمت مناسب تر از دو برادر بزرگترش.

این اسپیکر دارای میکروفون داخلی Omnidirectional microphone است و در زمان مکالمه صدای شما را بدون نویز و کاملا واضح و شفاف به گوش مخاطب یا مخاتبان شما می رساند.

Jabra Speak 510 از بلوتوث نسخه 3 استفاده می کند و در زمان هایی که نیاز به اتصال با سیم داشته باشید می توانید از کابل USB این دستگاه استفاده نمایید.

باتری مدل 510 از اسپیکر های جبرا قابلیت 15 ساعت مکالمه را دارد، همچنین سیستمی برای خاموش شدن خودکار دستگاه در زمان های آماده به کار داشته و می تواند تا 200 روز در حالت آماده به کار باشد.

ایرفون جبرا

جبرا که به عنوان برند طراحی و تولید کننده تخصصی تجهیزات شنوایی و صوتی شناخته می شود در سال های اخیر اقدام به تولید ایرفون های TWS با کیفیت صدای عالی کرده است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دیجیتالی شدن همه جنبه های زندگی بشر، نیاز به ایرفون ها به طور قابل توجهی افزایش یافته است. مهندسان جبرا نیز از دیگر شرکت ها عقب نمانده و اقدام به طراحی و تولید ایرفون های با کیفیت خود کرده اند. در ادامه چند نمونه از جدید ترین و با کیفیت ترین مدل های ایرفون جبرا را معرفی و بررسی می کنیم.

جهت مشاهده و خرید ایرفون و هندزفری جبرا اینجا کلیک کنید.

ایرفون Elite 85t

ایرفون Elite 85t جبرا طراحی شده تا در زمان گوش دادن به موسیقی صدایی پر قدرت و تفکیک شده را در گوش شما پخش کند. همچنین Elite 85t با استفاده از میکروفون داخلی با کیفیت خود تجربه مکالمه ای بی نقص را برای شما می سازد.

ایروفن Elite 85t جبرا با استفاده از چیپست قدرتمندی که در قلب خود جا داده است، توانایی تفکیک صدا فوق العاده ای دارد و به تکنولوژی ANC (حذف نویز فعال) مجهز شده است.

یکی از ویژگی های این ایرفون دارا بودن استاندارد ضد آب است، ایرفرون Elite 85t دارای گواهی IPX4 است و در برابر پاشیده شدن آب و رطوبت مقاوم است.

ایروفن Elite 85t جبرا
ایروفن Elite 85t جبرا

تکنولوژی BUSYLIGHT

تکنولوژی BUSYLIGHT یکی از کاربردی ترین تکنولوژی های روز برای ادارات و شرکت ها است. ایده پشت این تکنولوژی به صورتی است که هدست ها دارای نشانگری برای نمایش زمان مکالمه هستند. جبرا نیز به عنوان برند پیشرو در طراحی و تولید هدست های اداری این تکنولوژی را در هدست های اداری خود قرار داده است.

نواری رنگی که در اطراف بدنه هدست قرار دارد در زمان مکالمه روشن شده تا مشغول بودن اپراتور را مشخص کند. این تکنولوژی در عین سادگی یکی از کارآمد ترین تکنولوژی ها در شرکت ها و ادارات است. همین تکنولوژی ساده نظم محیط کار شما را تا حد زیادی بالا میبرد و تعامل بین کارمندان و اپراتور ها را به بهترین شکل مدیریت می کند.

تکنولوژی BUSYLIGHT در هدست های اداری Jabra
تکنولوژی BUSYLIGHT در هدست های اداری Jabra

جمع بندی

برند جبرا به عنوان یک برند امریکایی فعالیت خود را شروع کرد. جبرا پس از فراز و نشیب های بسیار توانست راه خود را در میان رقبا پیدا کند و جز برند های برتر لوازم جانبی و تجهیزات صدا قرار بگیرد. شهرت جهانی برند جبرا به دلیل کیفیت بالا در کارایی، متریال استفاده شده در طراحی و ساخت بدنه، خدمات پس از فروش عالی و پاسخگویی درست به نیاز کاربران است.

در بالا به معرفی تاریخچه برند جبرا پرداختیم و همچنین از فراز و نشیب های این برند گفتیم. تکنولوژی های مورد استفاده در محصولات جبرا را بررسی کردیم و توضیحی بر محصولات پر فروش و پر طرفدار این برند بیان کردیم. در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با محصولات این برند بیشتر آشنا کنیم تا در زمان خرید محصولات جبرا بهترین انتخاب را داشته باشید.

محصولات جبرا که در دسته با کیفیت ترین محصولات بازار قرار می گیرد با گارانتی اصلی اووان برای فروش در دسترس است. محصولات جبرای را می توانید از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک خریداری کنید. کارشناسان لاجی لوک آماده پاسخگویی و مشاوره قبل از خرید برای همه کالا ها هستند.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *