مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی بهین تکنولوژی

معرفی گارانتی بهین تکنولوژی
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

شرکت بهین تکنولوژی یکی از شرکت های فعال در حوزه واردات و خدمات پس از فروش تجهیزات الکترونیکی و لوازم جانبی کامپیوتر است که در 30 سال گذشته توانسته کارنامه درخشانی از رضایت مشتریان برای خود رقم بزند. در این مقاله به معرفی شرکت بهین تکنولوژی و شرایط گارانتی بهین تکنولوژی می پردازیم.

شرکت بهین تکنولوژی

شرکت بهین تکنولوژی با سابقه فعالیت 30 ساله در حوزه کامپیوتر و صنایع وابسته، یکی از شرکت های شناخته شده در این حوزه است. این شرکت در زمینه تولید، صادرات و واردات و پشتیبانی و خدمات پس از فروش فعالیت های گسترده ای دارد و با برند های مطرحی در سطح جهانی همکاری می کند.

شرکت بهین تکنولوژی با ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی خوب توانسته رضایت مشتریان داخلی و خارجی را کسب کرده و چشم اندازی روشن برای ادامه مسیر این شرکت تداعی کند.

گارانتی بهین تکنولوژی
برند univo از شرکت بهین تکنولوژی

برند های شرکت بهین تکنولوژی

بهین تکنولوژی با سابقه طولانی در صنعت IT و کامپیوتر یکی از شرکت های شناخته شده این حوزه است و به همین واسطه با برند های مطرح در سطح جهانی همکاری های موفقی داشته است. برند هایی مثل Fantech, Asus, Fujitsu, Dell, Romoss, Siemens و Lenovo از جمله برند هایی هستند که با شرکت بهین تکنولوژی همکاری داشته یا این شرکت نمایندگی این برند های را در ایران داشته است.

آدرس و تلفن گارانتی بهین تکنولوژی

شرکت بهین تکنولوژی علاوه بر فروش تجهیزات الکترونیک و تجهیز سازمان ها و شرکت ها، ارائه دهنده خدمات پس از فروش برای کالا های برند های معتبر جهانی است. این خدمات پس از فروش شامل گارانتی برای کالا ها و تعمیر و تعویض کالا های مرجوعی است.

آدرس گارانتی بهین تکنولوژی

تهران – خیابان سهروردی شمالی – خیابان هویزه غربی – پلاک 137

تلفن گارانتی بهین تکنولوژی

خط تولید برند univo در بهین تکنولوژی
خط تولید برند univo در شرکت بهین تکنولوژی

در ادامه به بررسی شرایط گارانتی بهین تکنولوژی و موارد از بین رفتن گارانتی بهین می پردازیم. با ما همراه باشید.

شرایط گارانتی بهین تکنولوژی

گارانتی بهین تکنولوژی نیز مانند هر شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش دیگری مواردی را برای شرایط گارانتی دارد. در ادامه به موارد از بین برنده گارانتی بهین تکنولوژی اشاره می کنیم. توجه داشته باشید که در صورت داشتن هر یک از شرایط ذکر شده، کالا از گارانتی خارج شده و شرکت بهین تکنولوژی هیچ مسئولیتی در قبال کالا ندارد.

  • وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده
  • وجود آثار ناشی از نفوذ مایعات، زنگ زدگی
  • استفاده در محیط های آلوده و پر گرد و غبار
  • باز شدن دستگاه و تغییر در سخت افزار
  • ارتقا و تغییر در قطعات، لقی یا شکستگی سوکت شارژ
  • وجود آسیب های ناشی از اتصال پورت ها و حافظه های غیر استاندارد
  • وجود آثار دستکاری بر روي قطعه یا دستگاه
  • استفاده از آداپتور های متفرقه
  • مخدوش شدن هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
تعمیر کالا در گارانتی بهین تکنولوژی
ارائه خدمات در گارانتی بهین تکنولوژی

لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت گارانتی و هولوگرام جعبه در زمان ارسال کالا به گارانتی بهین الزامی است. همچنین گارانتی مادام العمر (Lifetime) تنها تا زمان تولید کالا اعتبار دارد، در صورت توقف تولید کالا گارانتی بهین تکنولوژی مسئولیتی در خصوص ارائه خدمات کالا مورد نظر را نخواهد داشت.

جمع بندی

شرکت بهین تکنولوژی یکی از شرکت های شناخته شده در حوزه کامپیوتر و صنایع وابسته به آن است. این شرکت در زمینه طراحی و تولید، واردات و صادرات، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کالاها فعالیت دارد. بهین تکنولوژی در 30 سال گذشته به دلیل کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی خود توانسته کارنامه درخشانی از خدمات داشته باشد.

ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی بهین تکنولوژی یکی از فعالیت های این شرکت است. در این مقاله به شرایط گارانتی شرکت بهین تکنولوژی اشاره کردیم و موارد از بین برنده گارانتی بهین تکنولوژی را ذکر کردیم.

فروشگاه اینترنتی لاجی لوک کالا های برند های مطرح جهانی را با گارانتی معتبر از جمله گارانتی بهین به فروش می رساند. حال می توانید برای خرید تجهیزیات الکترونیک و لوازم جانبی کامپیوتر به فروشگاه اینترنتی لاجی لوک مراجعه کنید و پس از بررسی محصولات اقدام به خرید کالا مورد نظر خود نمایید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *