مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی M.I.T

گارانتی MIT
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

تجهیزات کامپیوتری بخش جدا نشدنی از زندگی ما شده و با افزایش تعداد شرکت های تولید کننده سخت افزار و تجهیزات کامپیوتری، انتخاب و خرید این تجهیزات به دغدغه ی کاربران تبدیل شده. شرکت ایمن ایده ایرانیان، ارائه دهنده خدمات گارانتی M.I.T group یکی از شرکت های وارد کننده سخت افزار و تجهیزات کامپیوتری است که کالا های برند های معتبر جهانی را تحت پوشش خود قرار داده و خدمات گارانتی تعمیر و تعویض آن ها را بر عهده دارد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی گارانتی M.I.T group و شرایط شرکت ایمن ایده ایرانیان برای گارانتی کالا ها بپردازیم.

شرکت ایمن ایده ایرانیان

شرکت ایمن ایده ایرانیان که تحت نام تجاری M.I.T group فعالیت می کند یکی از شرکت های وارد کننده قطعات سخت افزار کامپیوتر مانند مانیتور، حافظه SSD و دیگر لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر است. این شرکت در سال 1390 کار خود را با واردات و فروش عمده سخت افزار و تجهیزات کامپیوتری شروع کرد و پس از مدتی ارائه خدمات گارانتی را نیز بر عهده گرفت. گارانتی M.I.T بر روی کالا هایی همچون مانیتور، حافظه SSD، رم کامپیوتر، پاور کیس و پرینتر این اطمینان را به شما می دهد تا خریدی آسوده داشته باشید.

محصولات دارای گارانتی M.I.T

شرکت ایمن ایده ایرانیان که خدمات گارانتی M.I.T را ارائه می کند طیف گسترده ای از محصولات را تحت پوشش خود قرار می دهد. انواع حافظه ها مانند کارت حافظه، فلش مموری، حافظه SSD و هارد دیسک ها جز محصولاتی هستند که توسط گارانتی M.I.T پوشش داده شده و شامل خدمات این شرکت می شوند.

به طور کلی شرکت ایمن ایده ایرانیان وارد کننده برند های مطرح جهانی همچون سامسونگ، وسترن دیجیتال، سیگیت، کلو و کداک است و محصولات این برند ها با لیبل گارانتی M.I.T در بین فروشگاه های سرتاسر ایران پخش می کند.

شما می توانید محصولات برند های معتبر جهانی را با گارانتی ام آی تی از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی لاجی لوک کالا های با کیفیت از برند های معتبر را با بهترین گاراتی های موجود و ارسال سریع در تهران و شهرستان به فروش می رساند.

گارانتی M.I.T
لیبل گارانتی MIT

آدرس و شماره تلفن گارانتی M.I.T

اگر کالایی با گارانتی ام آی تی خریداری کردید و نیاز به خدمات پشتیبانی آن داشتید می توانید با شماره شماره تماس پاسخگوی این شرکت تماس گرفته و مشکل خود را با مرکز پشتیبانی آن در میان بگزارید. تیم خدمات گارانتی MIT آماده پاسخگویی به هرگونه مشکل کالای شما هستند.

آدرس گارانتی M.I.T

تهران – محله کشاورز – خیابان ولیعصر – کوچه شهید پرویز روشن – پلاک 19 – واحد 1

شماره تماس گارانتی M.I.T

در ادامه به بررسی شرایط گارانتی و مرجوعی برخی از محصولات تحت گارانتی ام آی تی می پردازیم و موارد از بین رفتن گارانتی را ذکر می کنیم.

شرایط گارانتی ام آی تی

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید کالا های دیجیتال باید به آن توجه کنیم گارانتی معتبر و پاسخگو برای مشکلات احتمالی کالا یا قطعات و سخت افزار است. تفاوت گارانتی ها در شرایط پاسخگویی آن ها و موارد شامل گارانتی است. در زیر موارد گارانتی M.I.T را ذکر می کنیم تا در صورت وجود هر مشکل بتوانید از شرایط گارانتی ام آی تی بهرمند شوید.

از شرایط گارانتی ام آی تی برای بازگشت، تعمیر و تعویض کالا می توان به داشتن لیبل و هولوگرام و مخدوش نشدن آن اشاره کرد. شماره سریال دستگاه باید سالم و خوانا باشد تا در هنگام مراجعه به گارانتی مشکلی در ارائه خدمات نداشته باشید. همچنین اگر نشانه های ضربه و تغییرات فیزیکی بر روی کالا وجود داشته باشد گارانتی از ارائه خدمات به شما خودداری می کند. توجه کنید در هنگام ارسال کالا برای گارانتی باید کارت گارانتی MIT آن را نیز همراه با کالا ارسال نمایید.

نکته مهم در مورد گارانتی مانیتور و صفحه نمایش این است که در استاندارد بین المللی تا تعداد 3 پیکسل سوخته و معیوب جز گارانتی نبوده و شرکت ایمن ایده ایرانیان تعهدی نخواهد داشت، در صورت وجود بیش از 3 پیکسل سوخته و معیوب می توانید به گارانتی مراجعه کنید.

توجه داشته باشید گارانتی انواع حافظه اعم از کارت حافظه، فلش مموری، انواع حافظه SSD و هارد دیسک برای تعمیر و تعویض آن خواهد بود و شامل اطلاعات روی حافظه نخواهد شد.

اصالت گارانتی ام آی تی

جهت استعلام اصالت گارانتی M.I.T می توانید به سامانه جامع گارانتی به آدرس IranGS.ir مراجعه کنید و در لیست شرکت های گارانتی کننده محصولات، نام شرکت ایمن ایده ایرانیان را جستجو کنید و از اصالت گارانتی محصول خود اطمینان حاصل کنید. برای بررسی جزئیات گارانتی M.I.T Group می توانید این لینک نیز وارد سامانه جامع گارانتی شده و اصالت گارانتی را بررسی نمایید.

سامانه جامع گارانتی irangs.ir
سامانه جامع گارانتی irangs.ir

جمع بندی

شرکت ایمن ایده ایرانیان گارانتی کننده تجهیزات و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است که در سال های اخیر توانسته با کسب رضایت مشتریان به یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش مطرح در ایران تبدیل شود. فروشگاه اینترنتی لاجی لوک به عنوان نماینده فروش کالا از برند های معتبر، محصولات و کالا ها را با گارانتی اصلی MIT به فروش می رساند. در صورت هرگونه سوال قبل از خرید و یا نیاز به خدمات پس از فروش می توانید با شماره های پشتیبانی ما تماس بگیرید و یا با شماره های ذکر شده در این صفحه با گارانتی MIT تماس بگیرید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *