مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی محصولات گیمینگ تراست

معرفی برند GXT - زیرمجموعه گیمینگ TRUST
معرفی محصولات گیمینگ تراست
فهرست محتوا
11 دقیقه برای مطالعه

برند تراست محصولات گیمینگ بسیار با کیفیت و منحصر به فردی را تولید و بازار عرضه کرده است که در ادامه مقاله به بررسی بیش تر محصولات گیمینگ تراست می پردازیم. صنعت گیم به عنوان یکی از پردرآمد ترین صنعت های دنیا شناخته می شود که بسیاری از افراد ترجیح می دهند با گذراندن اوقات فراغت به شکل دلخواه و با بازی کردن به کسب درآمد بالا بپردازند. درآمد بسیار بالا فعالان این حوزه سبب شده است که کمپانی های مختلفی به دنبال تولید محصولات گیمینگ باشند که از جمله برند های فعال در این حوزه میتوان به برند Trust اشاره کرد. اگر شما نیز می خواهید به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید، باید از ابزار مناسب استفاده کنید.

معرفی برند تراست و فعالیت های آن در حوزه گیمینگ

کمپانی Trust به عنوان یک برند هلندی و بین المللی شناخته می شود که در سال 1983 فعالیت خود را در تولید محصولات گیمینگ آغاز کرده است. این برند نام آشنا به تولید اکسسوری و تجهیزات دیجیتال نیز می پردازد. البته بیشتر فعالیت این کمپانی بر تولید تجهیزات گیمینگ، تجهیزات کامپیوتر های شخصی و تجهیزات اداری معطوف می شود. این کمپانی اقدام به تولید محصولات گیمینگ برای گیمر های مبتدی تا حرفه ای کرده است که همین موضوع سبب محبوبیت بالا این برند شده است.

GXT یا Gaming X Trust
لوگو GXT یا Gaming X Trust

طراحی محصولات گیمینگ تراست

کمپانی تراست در تولید محصولات گیمینگ خود به دو اصل زیبایی و استاندارد بودن محصولات بسیار توجه کرده است. بنابراین شما هنگام کار با محصولات گیمینگ تراست احساس ناراحتی نخواهید کرد و می توانید از بازی کردن لذت ببرید. همچنین محصولات گیمینگ تراست مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده و بسیاری از کاربران از سراسر دنیا به خرید محصولات گیمینگ تراست علاقمند هستند.

 از دیگر ویژگی هایی که سبب محبوبیت محصولات گیمینگ تراست شده است، میتوان به طراحی ظاهری این محصولات اشاره کرد. طراحی تجهیزات گیمینگ Trust بسیار مدرن بوده و با ظاهر جذابی که دارند توانسته اند نظر گیمرها با هر سلیقه ای را به خود جلب کنند. محصولات گیمینگ تولید شده توسط برند Trust با نام GXT یا Gaming X Trust نیز شناخته می شوند که در ادامه به معرفی دسته بندی های محصولات گیمینگ این برند خواهیم پرداخت.

جهت مشاهده و خرید محصولات گیمینگ GXT کلیک کنید.

میکروفون گیمینگ تراست

دارا بودن یک میکروفون حرفه ای گیمینگ در حال بازی در یک منطقه جنگی هیجان بسیار بالایی را برای شما و هم تیمی هایتان به ارمغان می آورد. بنابراین انتخاب و خرید میکروفون گیمینگ باکیفیت که صدا را به صورت واضح و با کیفیت بالا پخش کند، بسیار اهمیت دارد. میکروفون های گیمینگ Trust از جمله باکیفیت ترین میکروفون های موجود در بازار هستند که با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار کاربران قرار می گیرند. این میکروفون ها با لپ‌تاپ و کامپیوتر شخصی شما سازگار بوده و صدایی بدون نویز دارند. استفاده از این میکروفون ها برای هر گیمری از مبتدی تا حرفه ای بسیار اهمیت دارد.

میکروفون استریم تراست مدل GXT 232 Mantis

میکروفون استریم تراست مدل GXT 232 Mantis یکی از بهترین میکروفون های این برند است که با صدای گرم، غنی و واضح کارایی بسیار بالایی برای کاربران دارد. وجود سه پایه نگهدارنده میکروفون همراه با این میکروفون سبب شده است که شما بتوانید به راحتی آن را روی میز نگه دارید.

همچنین دفترچه راهنمایی که همراه با این میکروفون وجود دارد، موجب می شود که شما بتوانید به راحتی به نصب آن بپردازید. این میکروفون دارای ویژگی هایی نظیر تکنولوژی حذف نویز و لغو اکو است که بر محبوبیت آن افزوده است.

میکروفون استریم تراست GXT 232 Mantis

خرید میکروفون استریم تراست مدل GXT 232 Mantis

میکروفون تراست GXT 212 MICO

از دیگر انواع میکروفون گیمینگ تراست میتوان به میکروفون تراست مدل GXT 212 MICO اشاره کرد. این میکروفون با انواع سیستم عامل ها و دستگاه ها سازگار است. از ویژگی های منحصر به فرد این میکروفون تراست می‌توان به قابلیت تنظیم پایه میکروفون و قابلیت کاهش نویز اشاره کرد.

وجود قابلیت اتصال درگاه USB در این میکروفون سبب شده است که شما بتوانید از آن در لپ تاپ و کامپیوتر شخصی خود به راحتی استفاده کنید. همچنین همراه این میکروفون یک سه پایه و دفترچه راهنما نیز وجود دارد که با استفاده از دفترچه راهنما امکان نصب میکروفون به راحتی برای شما فراهم شده است.

میکروفون تراست GXT 212 MICO

خرید میکروفون تراست GXT 212 MICO

هدست های گیمینگ تراست

هدست های گیمینگ تراست از مهم ترین محصولات دنیا گیم محسوب می شوند که هر گیمری از مبتدی تا پیشرفته برای تجربه بازی بهتر باید آن را داشته باشد. اگر به دنبال هدست گیمینگ با کیفیت بالا و قیمتی مناسب هستید، خرید هدست گیمینگ تراست گزینه ای بسیار مناسب برای شما است.

تجهیزات گیمینگ GXT
تجهیزات گیمینگ GXT

طراحی هدست های این برند به گونه ای است که سر و گوش های شما تحت فشار قرار نمی گیرد. این کمپانی هدست های گیمینگ را در مدل ها و ویژگی های مختلفی به بازار عرضه کرده است که شما بر اساس نیاز خود می توانید از هر یک از آن ها استفاده کنید.

هدست گیمینگ باسیم تراست GXT 350 Radius

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین هدست های گیمینگ هستید، خرید هدست گیمینگ باسیم تراست GXT 350 Radius یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. پوشش ظاهری کابل این هدست از PVC بسیار باکیفیتی بوده که سبب طول عمر بالا این محصول منحصر به فرد می شود. این هدست دارای کلید قطع صدا میکروفون نیز است.

همچنین قابلیت مکالمه در این هدست سبب شده است که شما بتوانید به راحتی در هنگام بازی از این هدست استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این هدست میتوان به وجود بالشتک های چرمی که مانع از خستگی گوش می شوند، اشاره کرد. نور LED با پس زمینه آبی رنگ در این هدست زیبایی دو چندانی را برای این محصول به ارمغان آورده است.

هدست گیمینگ باسیم تراست GXT 350 Radius
هدست گیمینگ باسیم تراست GXT 350 Radius

خرید هدست گیمینگ باسیم تراست GXT 350 Radius

هدست گیمینگ GXT 414 ZAMAK

اگر قصد خرید هدستی را دارید که تمام نیاز شما از یک هدست با کیفیت را برآورده کند، خرید هدست گیمینگ تراست مدل GXT 414 ZAMAK بهترین گزینه برای شما است. این هدست دارای کلید قطع صدا میکروفون و کلید های تنظیم صدا مالتی مدیا بوده و از قابلیت مکالمه نیز برخوردار است.

از دیگر ویژگی های این هدست میتوان به سازگاری آن با سیستم عامل ها و دستگاه های مختلفی اشاره کرد. همچنین این هدست دارای بالشتک های چرمی بوده که از خستگی گوش جلوگیری می کنند. از دیگر ویژگی های این هدست گیمینگ میتوان به صدای استریو و میکروفن با قابلیت جداسازی و قابلیت خم شونده اشاره کرد.

هدست گیمینگ باسیم تراست GXT 414 ZAMAK
هدست گیمینگ باسیم تراست GXT 414 ZAMAK

خرید هدست گیمینگ  GXT 414 ZAMAK

موس های گیمینگ تراست

اگر از فعالان حوزه گیم باشید، حتما برایتان بارها پیش آمده که به دلیل ضعف موس نتوانسته اید روی هدف تمرکز کنید و سبب شده که در نهایت به حریف خود ببازید. برای داشتن یک تجربه لذت بخش در بازی، داشتن یک موس گیمینگ حرفه ای امری بسیار ضروری است. به همین منظور کمپانی Trust اقدام به طراحی و تولید موس گیمینگ نیز کرده است. این موس ها در مدل ها و ویژگی های مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند.

موس گیمینگ تراست GXT 115 MACCI

یکی از بهترین موس های گیمینگ موجود در بازار، موس بی سیم گیمینگ تراست GXT 115 MACCI بوده که از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی توانسته است نظر بسیاری از گیمرها را جلب کند.

این موس دارای ویژگی هایی نظیر طراحی ارگونومیک، قابلیت کار کردن با هر دو دست، دارا بودن کلید Back و Forward و قابلیت تغییر dpi است. اتصال این موس به صورت بی سیم بوده و دارای منبع تغذیه ای به صورت باتری است. در این موس یک نمایشگر وضعیت باتری وجود دارد که سبب می شود شما از عمر باتری اطلاع داشته باشید.

ماوس بی سیم گیمینگ تراست GXT 115 MACCI
ماوس بی سیم گیمینگ تراست GXT 115 MACCI

خرید موس گیمینگ تراست GXT 115 MACCI

موس گیمینگ تراست  GXT 160 Ture

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین موس های گیمینگ هستید، خرید موس باسیم گیمینگ تراست مدل GXT 160 Ture گزینه بسیار مناسبی برای شما است. نوع حسگر به کار رفته در این موس اپتیکال بوده و این موس دارای دکمه های Back و Forward است.

همچنین قابلیت کارکردن با هر دو دست در این موس راحتی را برای گیمرها فراهم کرده است. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به امکان تغییر نور بدنه موس و قابلیت برنامه ریزی تمام کلیدها اشاره کرد.

ماوس باسیم گیمینگ تراست GXT 160 Ture
ماوس باسیم گیمینگ تراست GXT 160 Ture

خرید موس گیمینگ تراست  GXT 160 Ture

کیبوردهای گیمینگ تراست

یکی از مهم ترین ابزارهایی که هر گیمری از مبتدی تا حرفه ای برای بازی کردن به آن نیاز دارد، کیبوردهای گمینگ است. پیشرفت تکنولوژی سبب شده است که در سال های اخیر کمپانی های مختلفی اقدام به تولید کیبوردهای گیمینگ کنند که از جمله آن ها میتوان به تراست اشاره کرد. کیبوردهای گیمینگ تراست با کیفیت بالا و مدل های مختلف تولید و بازار عرض شده است. این کیبورد های گیمینگ با ویژگی های منحصر به فردی که دارند، توانسته اند به نیازهای گیمرها پاسخ داده و هیجان بالایی را در بازی برای آن ها رقم بزنند.

کیبورد باسیم گیمینگ تراست  GXT 881 ODYSS

کیبورد های گیمینگ Trust مطابق با استانداردها و فناوری های جدید تولید و به بازار عرضه می شوند که از بهترین کیبورد های گیمینگ این برند میتوان به کیبورد باسیم گیمینگ تراست مدل اشاره کرد. حروف حک شده روی دکمه های این کیبورد به صورت انگلیسی بوده و این کیبورد دارای 12 عدد کلید میانبر است. نور پس زمینه ای که در صفحه کلید این محصول وجود دارد، ظاهری بسیار زیبا را برای آن ایجاد کرده است. از دیگر ویژگی های این کیبورد میتوان به دارا بودن حافظه داخلی و طول عمر 80 میلیون بار کلیک اشاره کرد که نشان از طول عمر بالا این کیبورد است.

کیبورد باسیم گیمینگ تراست GXT 881 ODYSS
کیبورد باسیم گیمینگ تراست GXT 881 ODYSS

خرید کیبورد باسیم گیمینگ تراست  GXT 881 ODYSS

کیبورد باسیم تراست GXT 863 MAZZ

کیبوردهای گیمینگ تراست با ویژگی های خود توانسته اند نظر بسیاری از گیمرها را جلب کنند که از جمله بهترین کیبوردهای گیمینگ این برند میتوان به کیبورد با سیم تراست مدل GXT 863 MAZZ اشاره کرد. طول کابل این کیبورد 1.8 متر بوده و پوشش ظاهری کابل آن PVC است. این کیبورد دارای 11 عدد کلید میانبر است و با زمان پاسخ دهی یک میلی ثانیه عملکرد بسیار خوبی را در بازی ایجاد می کند. نور پس زمینه ای که در این کیبورد وجود دارد، ظاهری بسیار منحصر به فردی را برای آن به ارمغان آورده است. همچنین این کیبورد دارای 14 حالت رنگ با روشنایی قابل تنظیم است.

کیبورد باسیم گیمینگ تراست GXT 863 MAZZ
کیبورد باسیم گیمینگ تراست GXT 863 MAZZ

خرید کیبورد باسیم تراست GXT 863 MAZZ

اسپیکرهای گیمینگ تراست

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید از هدفون گیمینگ استفاده کنید و ترجیح می دهید که گوش های شما استراحت کرده و در عین حال صدایی با کیفیت بالا را گوش دهید، خرید اسپیکر گیمینگ بسیار ضروری است. اسپیکرهای گیمینگ تراست با کیفیت صدا بالایی که دارند، موجب غرق شدن شما در بازی و شکست دادن رقبا می شوند. اسپیکر های گیمینگ این برند با صدای غنی که دارند، محیط شما را احاطه کرده و موجب بی نیازی شما از هدست گیمینگ می شود.

اسپیکر گیمینگ تراست مدل GXT 629 Tytan

اگر به دنبال اسپیکر گیمینگی هستید که هم از لحاظ ظاهری زیبا باشد و هم کیفیت بالایی داشته باشد، خرید اسپیکر گیمینگ تراست مدل GXT 629 Tytan گزینه بسیار مناسبی برای شما است. این اسپیکر گیمینگ دارای ریموت کنترل از نوع بی سیم بوده و نورپردازی آن به صورت RGB است. همچنین چراغ های LED این اسپیکر در هفت رنگ قرمز، آبی روشن، زرد، بنفش، آبی، سبز و سفید وجود دارند. روی ریموت کنترل این اسپیکر نشانگر LED قرار گرفته است. از دیگر ویژگی های مهم این اسپیکر میتوان به تنظیم اکو صدا اشاره کرد که سبب هیجان بالا شما هنگام بازی می شود.

اسپیکر گیمینگ 2.1 کانال تراست GXT 629 Tytan
اسپیکر گیمینگ 2.1 کانال تراست GXT 629 Tytan

خرید اسپیکر گیمینگ تراست مدل GXT 629 Tytan

اسپیکر گیمینگ تراست GXT 609 ZOXA

از دیگر اسپیکرهای گیمینگ تراست که با قابلیت های منحصر به فرد خود توانسته است نظر بسیاری از گیمرها را جلب کند، میتوان به اسپیکر گیمینگ تراست مدل GXT 609 ZOXA اشاره کرد. این اسپیکر منحصر به فرد دارای ویژگی هایی نظیر صدای استریو و نورپردازی RGB و قابل تنظیم در شش حالت است.

نوع اتصال این اسپیکر به صورت با سیم بوده و پوشش ظاهری کابل آن از PVC است. این محصول از اسپیکر های باکیفیت تراست محسوب شده و تجربه بسیار خوبی از بازی را برای شما رقم می زند.

اسپیکر گیمینگ تراست GXT 609 ZOXA
اسپیکر گیمینگ تراست GXT 609 ZOXA

خرید اسپیکر گیمینگ تراست GXT 609 ZOXA

سخن پایانی

تهیه محصولات جانبی گیم یکی از دغدغه های مهم برای گیمرها محسوب می شود. چراکه این افراد تایم بسیار زیادی را پشت سیستم برای بازی کردن سپری می کنند. گیمرها برای تجربه بازی بهتر و حفظ سلامت خود به محصولات متناسب با گیم نیاز دارند. در این مقاله سعی کردیم به معرفی محصولات گیمینگ Trust بپردازیم تا شما با این محصولات آشنا شده و بتوانید بهترین محصولات را برای گیم خریداری کنید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *