مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی هدفون Soundcore

بهترین هدست های برند Anker SoundCore
هدست انکر ساندکور
فهرست محتوا
6 دقیقه برای مطالعه

برند ساندکور (Soundcore) جزئی از خانواده بزرگ انکر (Anker) است. انکر یک شرکت چینی است که محصولات متنوعی در دسته محصولات صوتی مانند اسپیکر، ایربادز های بدون سیم، هدست، هدفون تولید می کند. در این مقاله به معرفی برند انکر Soundcore و ارزان ترین و پر فروش ترین هدفون انکر Soundcore می پردازیم.

ساندکور برای اولین بار در سال 2014 با تولید اسپیکر، وارد عرصه تولید محصولات صوتی شد. در سال 2017 اسپیکر های ساندکور عنوان پرفروش ترین اسپیکر در سایت آمازون از آن خود کردند.

جوایز و افتخارات انکر Soundcore

این برند از زمان تولد خود تاکنون جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. اولین جایزه خود را در سال 2018 دریافت کرده است، این جایزه به هدفون Soundcore Life NC توسط نمایشگاه نوآوری ces اهدا شد. در همان سال اسپیکر Soundcore Wakey جایزه Golden Pin Design Award را از آن خود کرد.

افتخارات انکر Soundcore به اینجا ختم نشد و در سال 2020 ایرفون Soundcore Liberty 2 Pro جایزه بهترین طراحی If Design را دریافت کرد. ساندکور مجددا در سال 2021 موفق به دریافت جایزه نوآوری CES بابت ایربادز Soundcore Liberty Air 2 Pro شد.

بررسی هندزفری و هدفون انکر Soundcore

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین هندزفری و هدفون انکر از دید مصرف کننده بپردازیم. شرکت انکر با عرضه هندزفری و هدفون های بسیار با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است سهم قابل توجهی از بازار هدفون و هندزفری را از آن خود کند. در ادامه با بررسی 5 مدل از بهترین هندزفری ها و هدفون های انکر ساندکور با ما همراه باشید.

ایرفون بلوتوث انکر soundcore مدل R100

اگر بخواهیم یک ایرفون قیمت مناسب با کیفیت از ایرفون های ساندکور را معرفی کنیم قطعا انکر R100 یکی از ارزان ترین ها خواهد بود. قیمت بسیار مناسب، طراحی زیبا و کیفیت قابل قبول این ایرفون را به یکی از پرفروش ترین ایرفون های بازار محسوب شود.

از ویژگی های منحصر به فرد این ایرفون می توان به مقاومت در برابر آب و رطوبت همچنین قابلیت BassUp نام برد.

ایرفون انکر Soundcore مدل R100
ایرفون انکر Soundcore مدل R100

جهت مشاهده و خرید هندزفری انکر R100 کلیلک کنید.

ایرفون بلوتوث ساندکور (انکر) Life Note A3908

ایرفون بلوتوث ساندکور مدل Life Note A3908
ایرفون بلوتوث ساندکور مدل Life Note A3908

یکی دیگر از پرطرفدارترین ایرفون های ساندکور Life Note A3908 است که طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک دارد. ظرفیت باتری این ایرفون 810 میلی‌ آمپر ساعت است و 7 ساعت طول می کشد که به طور کامل شارژ شود.

این مدل علاوه بر اینکه دارای گواهینامه استاندارد ضدآب IPX5 است، دارای تکنولوژی شارژ سریع است که با 10 دقیقه شارژ شدن به مدت 1 ساعت کار می کند.

قابلیت BassUp یکی از ویژگی های مشترک این مدل و ایرفون انکر R100 است.

جهت مشاهده و خرید هندزفری انکر Life Note A3908 کلیک کنید.

هدفون بلوتوث انکر مدل soundcore Life 2 Neo A3033

این هدفون در طی 2 ساعت به طور کامل شارژر می شود و تا 60 ساعت می توان از آن استفاده کرد.

داراری قابلیت BassUp است و جهت راحتی در حمل و نقل گوشی ها قابلیت چرخش دارند. همچنین دارای بالشتک های بسیار نرم است که از خستگی گوش جلو گیری می کند.

با توجه به اینکه قیمت این هدفون زیر 2 میلیون تومان است، کیفیت بسیار بالایی نسبت به قیمت خود دارد و این امر باعث شده است که کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

هدفون انکر ساندکور مدل Life 2 Neo A3033
هدفون انکر Soundcore مدل Life 2 Neo A3033

جهت مشاهده و خرید هدفون soundcore Life 2 Neo کلیک کنید.

هدست گیمینگ انکر ساندکور Strike 1 A3811

هدست گیمینگ باسیم ساندکور (انکر) Strike 1 A3811
هدست مخصوص بازی انکر Strike 1 A3811

این هدست یک ابزار با سیم است که برای استفاده گیمرها انتخاب مناسبی است. ساندکور Strike 1 A3811 علاوه بر اینکه به سیستم کامپیوتر متصل می شود، قابلیت اتصال به Xbox و ps4 نیز دارد.

یکی از ویژگی های برتر این هدست میکروفن آن است. میکرفون این مدل از ساندکور قابلیت جداسازی دارد و کاربر می تواند بنا بر زمان نیاز خود میکروفون را متصل کند.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده دارای استاندارد ضد آب IPX5 است، IPX5 یعنی این هدست در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است.

جهت مشاهده و خرید هدست گیمینگ انکر Soundcore Strike 1 کلیک کنید.

هدست گیمینگ باسیم انکر Soundcore Strike 3 A3830

Strike 3 نیز یک هدست گیمینگ سیمی است که ویژگی های مشترکی با Strike 1 دارد. به عنوان مثال دارای گواهینامه IPX5 وتنظیم ارتفاع گوشی ها و قابلیت حذف نویز است.

همان طور که در تصویر مشاهده می کند میکروفون این هدست بر روی کاپ هدست قرار گرفته است و قابلیت جداسازی (قطع و وصل میکروفون) و فعال و غیرفعال کردن صدای فراگیر دارد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده دارای نورپردازی RGB روی هدفون هاست.

این دستگاه برای بسیاری از کاربران یک ابزار کاربردی است زیرا با کامپیوترهای شخصی و کنسول PlayStation 4 سازگار است.

هدست گیمینگ باسیم ساندکور (انکر) Strike 3 A3830
هدست گیمینگ باسیم ساندکور (انکر) Strike 3 A3830

برای مشاهده و خرید هدست گیمینگ انکر Soundcore Strike 3 A3830 کلیک کنید.

هدفون بلوتوث ساندکور (انکر) Life Q30 A3028

تمام مدل هایی که تا اینجای مقاله معرفی شد قیمت زیر 2 میلیون تومان دارند. اما اگر بخواهیم از محبوب ترین و جدید ترین مدل های انکر ساندکور معرفی کنیم قطعا Soundcore Life Q30 یکی از بهترین هاست. این مدل علاوه بر اینکه قابلیت مکالمه و کلید قطع صدای میکروفون دارد، از ویژگی های منحصر به فرد دیگری برخوردار است. این هدفون دارای استاندارد High-Res (مخفف High Resolution) فناوری Transparenc و BassUp است.

هدفون انکر Soundcore مدل Life Q30
هدفون انکر Soundcore مدل Life Q30

جهت مشاهده وخرید هدفون انکر Soundcore Life Q30کلیک کنید.

هدفون بلوتوث انکر ساندکور Life Q35 A3027

ساندکور Life Q35 نسخه ای جدید تر از Life Q30 است و یک هدفون کامل تر به حساب می آید. این هدفون علاوه بر ویژگی های Life Q30، دارای فناوری LDAC است. فناوری LDAC یک کدک است که به شما این امکان را می دهد که صدای با وضوح بالا تا 32 بیت و 96 کیلوهرتز را از طریق بلوتوث تا حداکثر 990 کیلوبیت در ثانیه پخش کنید. ساندکور Life Q35 A3027 جهت برقراری تماس دارای دو میکروفون است و امکان اتصال همزمان به دو دستگاه را دارد.

هدفون بلوتوث انکر ساندکور Life Q35 A3027
هدفون بلوتوث انکر ساندکور Life Q35 A3027

یکی از ویژگی های بسیار کاربردی ساندکور Life Q35 A3027 قابلیت چرخش گوشی هاست. این امر باعث شده است این هدفون انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به سفرهای بسیاری می روند.

جهت مشاهده و خرید هدفون بلوتوث انکر ساندکور Life Q35 A3027 کلیک کنید.

جمع بندی

در این مقاله ابتدا توضیح مختصری درباره برند ساندکور (Soundcore) و تاریخچه آن دادیم. در ادامه به معرفی و بررسی مدل های هدفون انکر Soundcore زیر 2 میلیون تومان پرداختیم. از آنجایی که سانکور دارای مدل های بسیار متنوعی هندزفری و هدفون انکر Soundcore است در ادامه چند مدل از جدیدترین و بهترین مدل های انکر ساندکور معرفی کردیم.

اگر قصد خرید هدفون، هدست و یا ایرفون های انکر دارید، هم اکنون در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک محصولات soundcore Anker با گرانتی اصلی به فروش می رسند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبان های ما تماس حاصل فرمائید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

6 پاسخ

  1. سلام میشه لطفا بررسی و مقایسه محصولات این برند با برند هاب دیگه رو هم بزارید . ممنون

    1. درود بر شما
      بله حتما مقایسه ای بین محصولات برند ساندکور و دیگر برند های هم رده و هم قیمت موجود در بازار تهیه میکنیم.
      با مجله اینترنتی لاجی مگ همراه باشید.

  2. هدفونای برند ساندکور خیلی با کیفیتن. یه مدت توی ایران نبود ولی خوشحالم که باز موجود شدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *