مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی آواژنگ

گارانتی آواژنگ
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

گارانتی آواژنگ یکی از کمپانی های پیشرو در زمینه پشتیبانی محصولات حوزه IT است. شرکت آواژنگ محصولات متنوع حوزه IT از برند های معتبر بین المللی بررسی می کند. از بین این محصولات بهترین ها را برگزیده و بر اساس سیاست های قیمت گذاری خود، قیمت گذاری می کند. پس از قیمت گذاری کالا ها، آنها را در شبکه توزیع داخلی کشور موجود می کند. و در نهایت توسط متخصصین و کارشناسان این حوزه، محصولات خود را پشتیبانی می کند.

از آنجایی که همواره دنیای تکنولوژی با سرعت بالا پیش می رودو نیاز کاربران روز به روز در حال تغییر و گسترش است. آواژنگ همواره سعی کرده است که سبد کالایی خود را گسترش دهد و به نیاز های جدید کاربران به درستی پاسخ دهد. آواژنگ در سه دسته محصول اصلی محصولات IT، ماشین های اداری و نرم افزار اقدام به توزیع و پشتبیانی محصولات خود کرده است.

محصولات تحت گارانتی آواژنگ

همان طور که بیان کردیم گارانتی آواژنگ جهت تامین نیاز مشتریان خود، محصولات بسیار گسترده و متنوعی را گارانتی می کند. سه دسته اصلی محصولات آواژنگ به شرح زیر هستند:

  • محصولات IT
    • انواع قطعات داخلی کامپیوتر نظیر مادربرد، کارت گرافیک، حافظه رم
    • انواع لوازم جانبی کامپیوتر شامل ماوس، کیبورد، اسپیکر، هدست، وب کم و گیم پد
    • انواع نوت بوک، نت بوک و تبلت
    • انواع حافظه جانبی مثل هارد دیسک و فلش مموری
    • انواع چاپگر
  • ماشین های اداری
    • انواع چاپگرهای سنگین کار برای کاربری اداری، چاپگر در ابعاد بزرگ صنعتی
    • انواع ویدئو پروژکتور
    • دستگاه های بارکدخوان مخصوص فروشگاه ها
    • چاپگرهای برچسب فروشگاهی
  • نرم افزار
    • راهکارهای امنیتی

گارانتی آواژنگ جهت تامین هرکدام از این دسته محصولات با برند های معتبر بین المللی از جمله برند جنیوس، ایسوس، مایکروسافت، انکر، ای دیتا و … همکاری می کند و همواره در تلاش است که بهترین کالا ها از پرطرفدارترین برند ها در بازار ایران عرضه کند.

اطلاعات تماس گارانتی آواژنگ

آدرس گارانتی آواژنگ

تهران، خیابان ولیعصر، حد فاصل خیابان طالقانی و میدان ولیعصر، خیابان دمشق، خیابان برادران مظفر، بن بست ابوذر، پلاک 2، طبقه پنجم

تلفن تماس

ایمیل

info@avajang.com

شرایط و ضوابط گارانتی آواژنگ

گارانتی آواژنگ تنوع محصول و تنوع برند بسیاری دارد که هرکدام با توجه به ویژگی های محصول طبق شرایط خاصی گارانتی می شوند. بنابراین شرایط گارانتی برای محصولات مختلف با توجه به نوع محصول متفاوت است. جهت اطلاع از شرایط و ضوابط هر کالا می توانید به وب سایت رسمی آواژنگ مراجعه کنید و با انتخاب برند و نوع کالا در منوی جست و جو شرایط گارانتی کالای مورد نظر خود را مشاهده کنید.

شرایط گارانتی آواژنگ
شرایط گارانتی آواژنگ برای محصولات انکر

فرض کنید یک پاور بانک انکر تحت گارانتی آواژنگ خریداری کرده اید. با مراجعه به سایت آواژنگ و رجوع به منوی شرایط گرانتی و انتخاب برند انکر دسته محصولات Accessory نمایش داده می شود. پس از انتخاب Accessory جدول بالا نمایش داده می شود که شرایط گارانتی محصولات انکر را بیان می کند.

جهت مشاهده شرایط و ضوابط گارانتی آواژنگ کلیک کنید.

کارت گارانتی آواژنگ

علاوه بر رجوع به وب سایت رسمی آواژنگ جهت مشاهده شرایط گارانتی، می تواند با استفاده از مطالعه کارت گارانتی از شرایط گارانتی آواژنگ مطلع شوید.

همه کالاهای تحت گارانتی آواژنگ دارای برچسب گارانتی هستند که بنابر ویژگی های خاص محصول شرایط گارانتی بر روی آن درج شده است. توجه داشته باشید جهت برخورداری از مزایای گارانتی آواژنگ نگهداری از کارت محصول الزامی است.

بر روی کارت ضمانت آواژنگ شماره سریال کالا، شرایط کالای دارای گارانتی و موارد خارج از ضمانت درج شده است.

کارت ضمانت گارانتی آواژنگ
کارت ضمانت گارانتی آواژنگ

افتخارات گارانتی آواژنگ

شرکت آواژنگ همواره تلاش کرده است که نیاز های مشتریان در بازار پویای محصولات IT را برطرف کند، در همین راستا جلب رضایت مشتریان یکی از خط مشی های اصلی شرکت آواژنگ است. در سال های گذشته شرکت آواژنگ توانسته است این هدف را محقق کند و جوایز بسیاری از جمله گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1397 در استان تهران، گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان در استان اصفهان در سال 1397، گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان در استان آذربایجان شرقی در سال 1397، تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1397 و … شده است.

جمع بندی

گارانتی آواژنگ با بیش از 20 سال سابقه در حوزه فروش و پشتیبانی کالاهای حوزه IT و با هدف کسب رضایت مشتریان توانسته است کالاهای بسیار کاربردی در دسته محصولات متنوعی از برترین برندهای جهان را در بازار ایران عرضه کند.

این شرکت یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران به شمار می رود. آواژنگ نمایندگی های خدمات خود را در سطح کشور گسترش داده است و امروزه در هر استان دست کم یک مرکز نمایندگی فعال وجود دارد.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

2 پاسخ

    1. درود
      گارانتی آواژنگ یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه خدمات و پشتیبانی کالا دیجیتال هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *