مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی آونگ

گارانتی آونگ
فهرست محتوا
6 دقیقه برای مطالعه

شرکت آونگ ارایه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی آونگ در سال 1385 شروع به فعالیت کرده است و اکنون پشتیبانی از برند های معتبر حوزه IT از جمله ADATA و همچنین برند های حوزه شبکه از جمله D-LINK و ASUS را بر عهده دارد. این شرکت اکنون یکی از برترین عرضه کنندگان محصولات ذخیره سازی اطلاعات و محصولات شبکه است و محصولات خود را تحت عنوان گارانتی آونگ پشتیبانی می کند.

این شرکت در ابتدا فعالیت خود را در زمینه فروش و پشتیبانی محصولات هارد دیسک، فلش درایو و مموری شروع کرد. با گذر زمان فعالیت های خود را گسترده تر کرده است و محصولات SSD و ماژول های رم را به سبد خرید خود افزوده است. در چند سال اخیر فعالیت خود را در حوزه شبکه نیز شروع کرده است و با گرفتن نمایندگی های این حوزه سبد کالای خود را در حوزه شبکه Active و Passive کامل کرده است.

معرفی گارانتی آونگ

در راستای شعار جهش تولید و حمایت از مصرف کنندگان ایرانی، در سال 1399 شرکت آونگ خط تولید محصولات شبکه خود را راه اندازی کرده است. در این خط تولید با استفاده از تجهیزات پیشرفته و به روز اقدام به تولید محصولات خانگی شبکه کرده است. در حال حاضر این خط تولید محصولاتی مانند ADSL و VDSL با نام برند نتربیت تولید می کند و به فروش می رساند. این شرکت در نظر دارد در آینده خط تولید خود را گسترش دهد و محصولاتی مانند سوئیچ، روتر، مودم 4G، اکسس پوینت، کارت شبکه و آداپتور تولید کند.

خدمات شرکت آونگ

کارت گارانتی آونگ
کارت گارانتی آونگ

شرکت آونگ بیش از 300 نمایندگی در سراسر کشور دارد و تحت شعار ” آونگ، نوای خوش خدمات ” فعالیت می کند و یکی از برند های برتر حوزه شبکه، IT و برق- الکترونیک به حساب می آید.

این شرکت رابطه تجاری بسیار خوبی با چندین شرکت معتبر تایوانی و اروپایی از جمله ADATA، ASUS ، دی لینک و اشنایدر دارد.

در طی سال های فعالیت آونگ عملکرد این شرکت به عنوان نماینده ADATA به اندازه ای با کیفیت بوده است که این شرکت، آونگ را چندین سال به عنوان با ارزش ترین شرکت تجاری خود در منطقه خاور میانه و افریقا معرفی کرده است. شرکت آونگ در ایران نیز توانسته است به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش در حوزه IT، در چهارمین اجلاس رضایت‌ مندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری‌ مدار و پاسخگو انتخاب شود. این شرکت همچنین در سال 1392 باشگاه مشتریان خود را جهت ایجاد ارتباط موثر و مستمر با مشتریان راه اندازی کرد تا مشتریان را به صورت مستقیم از اخبار، جشنواره ها و خدمات خود آگاه کند.

شما می توانید برای استعلام گارانتی آونگ و استفاده از خدمات پس از فروش، طبق دستورالعمل برچسب و کارت گارانتی پیش روید و از طریق شماره تماس و سامانه پیامکی برای ثبت سریال گارانتی آونگ اقدام کنید.

از دیگر ویژگی های منحصرفرد آونگ می توان به سرویس پیامکی و بازیابی رایگان اطلاعات اشاره کرد. سرویس پیامکی این امکان را به مشتریان می دهد که با ارسال شماره سریال محصول خود به شماره 100001665 از مدت زمان مانده تا پایان گارانتی مطلع شوند.

همچنین مشتریان می توانند تا یک سال بعد از ثبت شماره سریال هارد خود و فعالسازی گارانتی آونگ، از خدمات بازیابی اطلاعات به صورت رایگان برخوردار شوند.

کارت گارانتی آونگ
کارت گارانتی آونگ

چه برند هایی تحت پشتیبانی آونگ هستند؟

در سال های اخیر شرکت های بسیاری اقدام به واردات تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتری کردند. یکی از این برند ها ADATA است که توسط شرکت آونگ وارد می شود، ADATA یک برند تایوانی تولید کننده رم (دومین تولید کننده رم جهان) و محصولات گیمینگ XPG است.

شرکت آونگ گام بعدی خود را در جهت ارتقا سبد محصول خود در سال 1397 با شروع همکاری با برند ASUS برداشت. برند ASUS یکی از با کیفیت ترین و معتبرترین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه است که اقدام به تولید محصولاتی مانند سیستم مش بیسیم، روتر های بیسیم، مودم های VDSL و… کرده است.

نوای خوش خدمات - گارانتی آونگ
شعار شرکت آونگ

قدم بعدی شرکت آونگ شروع همکاری با شرکت تایوانی D-Link است که به عنوان یکی از پیشتازان تولید تجهیزات شبکه با حضور در بازارهای جهانی سهم بسزایی را از آن خود کرده است.

محصولات دی لینک در دسته بندی محصولات Passive ، SOHO، SMB و Enterprise موجود است که می تواند نیاز کاربران مختلفی از کاربران خانگی گرفته تا شرکت های بزرگ را برآورده کند.

شرکت آونگ در ادامه فعالیت های خود با برند های Andromedia و DIGILINK و Huntkey شروع به همکاری کرد و در سال 1393 همکاری با برند Tenda را آغاز کرد. شرکت آونگ سالانه برای پاسخگویی هر چه بهتر به خواسته‌ها و نیازمندی‌های فعالان و کاربران شبکه سبد کالایی خود را کامل تر کرده است.

اطلاعات تماس گارانتی آونگ

آدرس دفتر مرکزی گارانتی آونگ

تهران، خیابان بهشتی ، انتهای خیابان قنبرزاده (ضلع شرقی مصلی) ، کنار گذر اتوبان رسالت ، نبش کوچه شانزدهم ، پلاک 56

تلفن گارانتی آونگ

7 – 88500805

ایمیل گارانتی آونگ

کدپستی

1533963361

در صورت تمایل می توانید در این لینک لیست مراکز خدمات پس از فروش گارانتی آونگ را مشاهده نمایید.

شرایط و قوانین گارانتی آونگ

شرکت آونگ جهت گارانتی محصولات خود علاوه بر شرایط و قوانین کلی برای تعدادی از دسته محصولات و برند ها شرایط و ضوابط منحصر به فردی اعلام کرده است. شرایط کلی گارانتی آونگ به شرح زیر است.

  • شما می توانید با ارسال شماره سریال به سامانه 100001665 از مدت زمان گارانتی مطلع شوید.
  • توجه داشته باشید محصول باید دارای شماره سریالی باشد که مخدوش نشده باشد.
  • دستگاه توسط افراد غیر مجاز تعمیر نشده باشند.
  • در هنگام خرید از سالم بودن کالا و برچسب ضمانت مطمئن شوید.
  • وضعیت قطعی پذیرش گارانتی پس از تحویل کالا و بررسی تیم فنی مشخص می شوند و پذیرش کالا به معنی تایید گارانتی نیست.

گارانتی آونگ با برند ADATA در حوزه دسته محصولات انواع هارد اکسترنال، حافظه SSD، فلش مموری، رم کامپیوتر، لوازم جانبی موبایل، لوازم گیمینگ، پاور بانک، منبع تغذیه و کولینگ همکاری می کند. مدت زمان گارانتی آونگ بر اساس دسته محصول متغییر است.جدول مدت زمان گارانتی آونگ به شرح ذیل است.

مجموعه محصولمحصولات زیرمجموعهمدت زمان گارانتی
هارد دیسک اکسترنالسری ضد آب و ضد ضربه4 سال
هارد دیسک اکسترنالسایر مدل ها3 سال
درایو SSDکلیه SSD ها3 الی 6 سال
(یا میزان اطلاعات جابه‌جا شده)
فلش مموریمعمولی و OTGمادام العمر
فلش مموریلایتنینگ2 سال
مموری کارتهمه مدل هامادام العمر
حافظه رم کامپیوترDDR3 – DDR4 – DDR5مادام العمر
حافظه جانبی موبایلانواع کابل و شارژر18 ماه
لوازم جانبی هاب – مبدل – قاب هارد دیسک18 ماه
لوازم جانبی گیمینگموس و کیبورد گیمینگ2 سال
لوازم جانبی گیمینگهدست گیمینگ2 سال
پاور بانکانواع مدل ها18 ماه
منبع تغذیهانواع مدل ها5 سال
خنک کننده پردازندهانواع مدل ها3 سال
جدول شرایط گارانتی آونگ برای برند ADATA

جمع بندی

دراین مقاله به بررسی و معرفی گارانتی شرکت آونگ پرداختیم و شرایط و ضوابط گارانتی آونگ را برای روند بازگشت محصولات و تعویض و تعمیر آن ذکر کردیم. در سال های اخیر شرکت های بسیاری اقدام به فروش و پشتیبانی از محصولات IT و شبکه کرده اند. شرکت آونگ یکی از معتبرترین شرکت ها در این حوزه است که در طی سال های فعالیت خود با برند های جهانی بسیاری از جمله ADATA، ASUS، D-Link ،Andromedia، DIGILINK، Huntkey همکاری کرده است.

گارانتی آونگ با بیش از 300 نمایندگی در سراسر کشور توانسته است ارتباط موثر و مستمر با مشتریان خود برقرار کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره گارانتی تمامی محصولات و برند های تحت همکاری شرکت آونگ می توانید به وب سایت رسمی آونگ مراجعه نمایید.

در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک بسیاری از محصولات تحت پشتیبانی گارانتی آونگ با گارانتی اصلی موجود است. در صورت تمایل به خرید از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک و اطلاع از قیمت لوازم جانبی کامپیوتر می توانید به آدرس logilook.com مراجعه فرمایید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *