مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

مزایای دوربین وایرلس + راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسم

راهنمای خرید دوربین مدار بسته بیسم
دوربین وایرلس
فهرست محتوا
5 دقیقه برای مطالعه

به طور کلی دوربین مداربسته بیسیم یکی از مهم ترین تجهیزات امنیتی بوده که می توان با آن در محیط های خانگی و اداری نظارت کرد. این دوربین وایرلس دارای کارت حافظه و سیم کارت برای اتصال با نرم افزار هستند، در نتیجه می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و از هر نقطه کره زمین، روی محیط مورد نظر خود نظارت کامل داشته باشید. تفاوتی هم ندارد که روز باشد یا شب، هوا آفتابی یا ابری است زیرا کیفیت دوربین در تمام شرایط جوی بالا است.

مزایای استفاده از دوربین وایرلس مداربسته بیسیم

اولین و مهم ترین مزیت استفاده از دوربین مداربسته بیسیم این است که سطح امنیت شما را افزایش می دهد. تفاوتی هم ندارد که قصد محافظت از منزل یا محل کار خود را داشته باشید؛ با این دوربین وایرلس می توانید بر هر محیطی به صورت آنلاین نظارت کنید.

1. امکان کنترل از راه دور

یکی از مزایای دوربین وایرلس مداربسته بی سیم، کنترل از راه دور است که در این صورت بدون نیاز به اینکه در محیط مورد نظر حضور داشته باشید، از شهر یا کشور دیگری هم می توانید دوربین وایرلس را کنترل کنید. علاوه بر این، دوربین وایرلس دارای سنسور حرکتی بوده که همراه با سوژه متحرک، دوربین وایرلس هم تغییر زاویه می دهد.

2. امکان ضبط فیلم ها

قابلیت پخش و ضبط فیلم های دوربین برای مدت مشخص، یکی از ویژگی های ضروری آن محسوب می شود. شما نیاز دارید تا به عنوان مثال فیلم ها یک هفته تا یک ماه را ذخیره کنید تا در صورت بروز حادثه بتوانید آن ها را مرور کنید.

دوربین وایرلس
دوربین وایرلس

3. بدنه مقاوم

بدنه این دوربین ها مقاوم بوده و به راحتی آسیب نمی بیند، البته در صورت استفاده از محیط های بیرونی و قابل دسترس، می توانید یک محفظه برای آن در نظر بگیرید. با این حال دوربین به شکلی طراحی شده که در برابر تغییرات جوی مقاومت کافی دارد.

4. کیفیت بالای تصاویر

کیفیت تصاویر در دوربین وایرلس مداربسته بی سیم بالا است و امکان زوم تصاویر را دارد تا بتوانید از فاصله دور تمام محیط را زیرنظر داشته باشید.توصیه ما این است که هنگام خرید دوربین، حتما مساله کیفیت بالای تصاویر را در آن مدنظر قرار دهید.

5. دارای گزینه های امنیتی

برخی گزینه های امنیتی مانند قرار دادن پسوورد یا اتصال به شبکه های ایمن، جز مواردی بوده که هنگام خرید می توانید در نظر بگیرید. اگر این گزینه ها را روی دوربین وایرلس فعال کنید، دیگر مشکلی بابت هک کردن و آسیب رسیدن به تصاویر نخواهید داشت.

کاربردهای دوربین مداربسته بیسیم

دوربین وایرلس مداربسته با توجه به اینکه قرار است در چه محیطی نصب شود، کاربردهای خاص خود را دارد. به طور کلی یک سیستم نظارتی بوده که هرچه تعداد دوربین های متصل به هم بیشتر باشد، تصاویر را از زوایای متفاوت تری در اختیار دارید. با این حال به طور کلی دوربین وایرلس مداربسته در چهار موقعیت مورد استفاده قرار می گیرند:

  • محیط های باز مانند درب منزل: نظارت بر حیاط، پارکینگ، درب منزل و ورودی های خانه و باغ یکی از کاربردهای دوربین مداربسته بیسیم محسوب می شود. دلیل آن هم این بوده که در چنین محیط هایی، باید بتوانید تردد را بررسی کنید تا اگر دزدی رخ داد؛ شناسایی مجرم سریع تر صورت بگیرد.
  • محیط های خانگی و شخصی: در محیط های خانگی برای زمان هایی که در سفر هستید یا مراقبت از کودک و حیوانات خانگی، استفاده از دوربین مداربسته ضروری است. البته اگر به دنبال امنیت باشید برای مراقبت از نفوذ افراد غریبه هم به سراغ دوربین می روید.
  • محیط های تجاری و فروشگاه ها: در فروشگاه ها، شرکت ها و دفاتر کاری، مدیران نیاز به بررسی و نظارت کارمندان دارند. نصب دوربین مداربسته بیسیم نه تنها راحت بوده که باعث افزایش کیفیت محیط کار هم می شود.
  • نظارت بر مزرعه و حیوانات: هتل های نگهداری از حیوانات، مزارع و اصطبل ها هم باید به طور مداوم بررسی شوند که با دوربین مداربسته این موضوع به راحتی ممکن می شود.

برتری های دوربین مداربسته بیسیم نسبت به مدل معمولی

دوربین مداربسته بیسیم نسبت به دوربین های معمولی سیم دار برتری های زیادی دارد که نمی توان به راحتی چشم پوشی کرد. یکی از اولین برتری ها این است که بدون نیاز به حضور در محل می توانید به فیلم های دوربین دسترسی داشته باشید و نظارت 24 ساعته بر محیط را تنها با گوشی موبایل خود انجام دهید.

دوربین وایرلس
دوربین وایرلس

علاوه بر این، می توانید دوربین را به شبکه اینترنت بی سیم هم متصل کنید. معمولا برای این کار یک سیم کارت داخل دستگاه قرار داده می شود که از طریق اینترنت تصاویر و ویدیو ها به راحتی به دست شما برسد. همچنین برخلاف دوربین های سیم دار، نیاز به تنظیم لحظه ای در محل ندارد؛ زیرا از روی نرم افزاری که روی گوشی نصب می شود می توان به همه این موارد دسترسی پیدا کرد.

یک نکته مهم و برتری دیگری که دوربین های بیسیم نسبت به سیمی معمولی دارند، این است که در داخل آن ها منبع تغذیه باتری وجود دارد. بنابراین اگر برق هم برای چند ساعتی قطع شده باشد، دوربین همچنان کار می کند تا به محض اتصال مجدد برق، باتری شارژ شود.

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته وایرلس

هنگام خرید دوربین وایرلس مداربسته بیسیم باید به چند نکته مهم توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید. چک لیستی که در ادامه قرار می دهیم شما را برای خرید انواع دوربین های نظارتی به طور کامل راهنمایی می کند:

  • میزان دید در شب: یکی از موارد مهم این است که دوربین شما دید خوبی در شب داشته باشد. برای همین حتما هنگام خرید این ویژگی را تست کنید.
  • حافظه دستگاه: حافظه دستگاه باید ظرفیت مناسبی داشته باشد؛ علاوه بر این، می توانید به آن یک هارد اکسترنال متصل کنید تا ظرفیت بالاتری داشته باشد.
  • اندازه و کیفیت دوربین: کیفیت دوربین بسیار مهم بوده و حتما باید در تمام شرایط آب و هوایی وضوح داشته باشد. علاوه بر این، امکان زوم کردن هم از گزینه های مهم هنگام خرید محسوب می شود.
  • قیمت: مساله قیمت یکی از موارد مهمی بوده که نباید آن را دست کم بگیرید؛ زیرا تاثیر مستقیمی در کیفیت دوربین دارد.

سخن پایانی

ارسان الکترونیک مرکز ارائه انواع دوربین وایرلس مداربسته بیسیم باکیفیت بالا است. قیمت های ارسان رقابتی بوده و خدمات پشتیبانی 24 ساعته از شما حمایت می کند. هر ساعتی که دوربین شما مشکل پیدا کرد، می توانید به راحتی با ارسان تماس گرفته و در سریع ترین زمان ممکن، مشکل را حل و فصل کنید. قبل از خرید هم می توانید از مشاوره رایگان این تیم بهره مند شوید تا بهترین خرید را با توجه به نیاز و بودجه خود داشته باشید.

برگرفته از: https://asuncctv.ir

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *