مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی فرا سیستم دینا

معرفی گارانتی فرا سیستم دینا
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

شرکت گارانتی فرا سیستم دینا فعالیت خود را در زمینه واردات محصولات حوزه IT از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده است و یکی از پیشگامان این صنعت به حساب می آید. اولین فعالیت رسمی گارانتی فراسیستم دینا با گردآوری متخصصان و کارشناسان فنی در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر و نوت بوک و ثبت برند تجاری Trust شکل گرفت. شرکت فرا سیستم دینا همواره در جهت جلب رضایت مشتریان و شرکا تلاش کرده و هدف اصلی خود را بالا بردن کیفیت خدمات خود قرار داده است.

شرکت فرا سیستم دینا در طی سال های فعالیت خود با شرکت های بزرگ بین المللی زیادی قرار داد همکاری بسته است. در این مقاله قصد داریم شما را با خدمات گارانتی فرا سیستم دینا بیشتر آشنا کنیم. با مجله اینترنتی لاجی مگ همراه باشید.

برند های تحت گارانتی فراسیستم دینا

شرکت فرا سیستم دینا همواره در جهت گسترش فعالیت ها و برند های تحت گارانتی خود فعالیت داشته است. یکی از معتبر ترین و بهترین برند های تحت گارانتی فرا سیستم دینا برند دیپ کول (DeepCool) است. برند دیپ کول از پیشگامان صنعت تولید لوازم جانبی و اصلی کامپیوتر و لپ تاپ است.

لوگو برند DeepCool
لوگو برند دیپ کول

از جمله محصولات دیپ کول می توان کیس کامپیوتر، خنک کننده پردازنده های آبی و فن خنک کننده سی پی یو، خنک کننده کارت گرافیک، فن کیس، کیبورد و ماوس را نام برد. شرکت فرا سیستم دینا سال های بسیاری است که در زمینه واردات و گارانتی محصولات دیپ کول فعال است و در بازار ایران یکی از بی نظیر ترین وارد کنندگان خنک کننده های سی پی یو به حساب می آید.

جهت مطالعه بیشتر معرفی برند دیپ کول را مطالعه کنید.

همان طور که اشاره کردیم شرکت فرا سیستم دینا با برند های معتبر بسیاری قرار داد همکاری بسته است. یکی دیگر از این برندها، برند RAIDMAX است. ریدمکس یک برند تایوانی است که علاوه بر خنک های CPU، محصولات متنوع دیگری از جمله فن خنک کننده لپ تاپ، کیس کامیپوتر، کیبورد، صندلی گیمینگ و … تولید می کند.

علاوه بر دیپ کول و ریدمکس گارانتی فرا سیستم دینا محصولات شرکت SHARKOON را نیز پشتیبانی می کند. همکاری گارانتی فرا سیستم دینا با این سه مجموعه مطرح در زمینه تولید محصولات اصلی و لوازم جانبی کامیپوتر و لپ تاپ باعث بالا رفتن جایگاه شرکت فرا سیستم دینا در بازار ایران شده است.

یکی دیگر از فعالیت های مهم شرکت فراسیستم دینا واردات باتری های خانگی TRUST است که از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. این شرکت همچنان در جهت گسترش فعالیت های خود و خدمت رسانی به مشتریان می کوشد و در تلاش است که محصولات با کیفیت و اصل به دست مصرف کنندگان برساند.

باتری تراست
باتری تراست – Trust

اطلاعات تماس گارانتی فرا سیستم دینا

اگر هر کدام از محصولات و کالا های برند های تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت فرا سیستم دینا را خریداری کرده اید و به هر دلیلی نیاز به پشتیبانی کالا خود را دارید می توانید با این شرکت تماس بگیرید. در زیر اطلاعات تماس کارانتی فرا سیستم دینا قرار دارد.

تلفن گارانتی فرا سیستم دینا

آدرس گارانتی فرا سیستم دینا

تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از تقاطع طالقانی – مرکز کامپیوتر ایران – طبقه دوم – واحد 229

فکس

021-88806494

پشتیبانی گارانتی فراسیستم دینا

شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات پشتیبانی گارانتی فرا سیستم دینا به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه فرمایید. پشتیبانی این شرکت شامل بخش های درخواست محصول، درخواست نمایندگی و پشتیبانی فنی است. اگر نیازمند دریافت خدمات گارانتی هستید با ثبت تیکت در بخش پشتیبانی فنی می توانید از خدمات گارانتی بهره مند شوید.

توجه داشته باشید اگر محصولی از نظر کیفی مشکلی داشته باشد شما نمی توانید از فروشنده ای که محصول را از آن خریداری کرده اید به طور مستقیم خدمات پس از فروش و مشاوره دریافت کنید. در صورت نیاز به دریافت خدمات پس از فروش با ثبت تیکت در قیمت پشتیبانی فنی سایت رسمی گارانتی فراسیستم دینا تیم فنی در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهند کرد. همچنین دقت داشته باشید هرچقدر تیکت ثبت شده، کامل تر باشد درک مشکل و وضعیت شما برای کارشناسان فنی راحت تر خواهد بود و خدمات بهتری دریافت خواهید کرد.

جمع بندی

گارانتی فرا سیستم دینا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه واردات محصولات جانبی و اصلی کامیپوتر و لپ تاپ آغاز کرده است. این شرکت با برند های معتبر بین المللی بسیاری از جمله دیپ کول، تراست، ریدمکس و شارکن همکاری می کند و در زمینه واردات و گارانتی خنک کننده های سی پی یو و کارت گرافیک یکی از پیشگامان صنعت IT به حساب می آید.

در صورتی که قصد خرید محصولات دیپ کول را دارید می توانید به فروشگاه اینترنتی لاجی لوک مراجعه فرمایید و از مشاوره رایگان پشتیبان های مجرب لاجی لوک بهره مند شوید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *