مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی الماس رایان ایرانیان

گارانتی الماس رایان ایرانیان
فهرست محتوا
4 دقیقه برای مطالعه

مجموعه شرکت های الماس رایان ایرانیان، از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کردند و با تمرکز بر ارزش هایی مانند کاهش ریسک و تامین به روزترین و کارآمدترین تکنولوژی دنیا در طی این سال ها توانسته اند به بزرگترین توزیع کننده رایانه در کشورمان ایران تبدیل شوند. گارانتی الماس رایان ایرانیان با بیش از دو دهه تجربه در پشتیبانی از قطعات کامپیوتری در بازار فناوری کشور گام مهمی در ایجاد بستری برای خدمت رسانی به کاربرانی که علاقه مند به استفاده از فناوری روز دنیا دارند را برداشته است.

گارانتی الماس رایان ایرانیان با شعار “یک راه ساده برای اطمینان” ارزش های کلیدی خود را، از جمله تامین محصولات اورجینال از تولید کنندگان اصلی آنها و بومی سازی خدمات رسانی برندهای بزرگ برای کاربران ایرانی، بیان می کند. تاکنون این شرکت توانسته یکی از برترین تامین کننده های قطعات رایانه در کشور باشد و خدماتی با ارزش به کاربران و مصرف کنندگان ارائه دهد.

مدیریت هوشمند الماس رایان ایرانیان

گارانتی الماس رایان ایرانیان در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات و به دست آوردن هرچه بیشتر رضایت کاربران، از امکانات و زیر ساخت های خود به صورت بهینه ای استفاده کرده است، از اقدامات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از موارد مهم در مدیریت کارآمد نظارت درست به اجرای فرایندها است، جهت تحقق این امر، شرکت گارانتی الماس رایان ایرانیان سامانه اداری هوشمند راه اندازی کرده است.
  • جهت مدیریت چرخه خدمات پس از فروش سامانه یکپارچه خدمات پس از فروش راه اندازی کرده است.
  • فرایند بررسی رضایت سنجی از مشتریان به صورت روزانه انجام می شود، نظرات مشتریان تحلیل و در جهت اصلاح فرایندها با توجه به نظرات اقدام می شود.
  • انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان تا نقطه کسب رضایت مشتری پیگیری می شود.
  • جهت روشن سازی مسیر تیم برنامه ریزی گزارشات دوره ای از توزیع و گستردگی محصولات و خدمات تهیه می شود.

این شرکت توانسته گواهی نامه های بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO9001، سیستم رضایمندی مشتریان ISO10004 و سیستم مدیریت شکایات ISO10002 را کسب کند.

آدرس و شماره تماس گارانتی الماس رایان ایرانیان

جهت استفاده از شرایط گرانتی باید دستگاه به آدرس شرکت الماس رایان ایرانیان ارسال گردد. و پس از آماده شدن کالا از طریق سامانه پیام کوتاه و همچنین از طریق وب سایت الماس ایران به اطلاع مشتری اطلاع رسانی می شود.

آدرس دفتر مرکزی الماس رایان ایرانیان

تهران – خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر – کوچه دانش‌کیان – پلاک ۳۳

برند های تحت گارانتی الماس رایان ایرانیان

این شرکت توانسته در طی سال های فعالیت خود با ایجاد ارتباط موثر با برترین برندهای حوزه فناوری IT و ICT با بیش از 32 گروه کالا فعالیت کند. محصولات تحت گارانتی الماس رایان ایرانیان به دسته محصولات رایانه، تجهیزات گیمینگ، دیتاسنتر، تجهیزات شبکه و ارتباطات، موبایل و نوت بوک و لوازم جانبی کامپیوتر تقسیم می شوند. این شرکت با برندهای معتبر در سطح بین المللی از جمله ایسوز، لنوو، لاجیتک، سامسونگ، ال جی، اینتل، دی لینک، توشیبا، کروشیال، ای دیتا، دیپ کول و … فعالیت می کند.

برند های تحت گارانتی الماس رایان ایرانیان
برند های تحت گارانتی الماس رایان ایرانیان

شرایط و ضوابط گارانتی الماس رایان ایرانیان

با وجود کیفیت محصولات تحت گارانتی، ممکن است کالاها در فرایند طراحی، مونتاژ و تولید دچار نقض یا عیب شوند. با وجود اینکه این خرابی ها درصد بسیار پایینی دارند اما به دلیل ماهیت این قطعات غیر ممکن نیست. توجه داشته باشید گارانتی الماس رایان ایرانیان شرایطی عمومی برای تمامی کالاها دارد و علاوه برآن برای هر دسته از محصولات شرایط به خصوص دیگری دارد.

شرایط عمومی گارانتی

  • زمان استفاده از گارانتی، ارائه کارت گارانتی برای محصولاتی که به همراه کارت گرانتی تحویل داده شده اند الزامی است.
  • هنگام خرید کالا مشتری باید از سالم بودن فیزیکی کالا و برچسب سریال و کارت گارانتی مطمئن شود.
  • پس از تحویل کالا جهت استفاده از شرایط گارانتی، یک رسید تحویل مشتری می شود، و دارنده رسید صاحب کالا به حساب می آید و تنها در قبال تحویل رسید کالا تحویل خواهد شد. بنابراین در نگهداری رسید دقت فرمایید.
  • مسئولیت این شرکت تنها مربوط به اشکالات فیزیکی و سخت افزاری است و در قبال مشکلات نرم افزاری مسئولیتی نمی پذیرد.
  • کالای معیوب در صورت امکان تعمیر می شود و تنها در صورت نبودن امکان تعمیر تعویض می شود.

جهت اطلاع از سایر شرایط عمومی و شرایط منحصر به فرد گارانتی می توانید به وب سایت رسمی گارانتی الماس رایان ایرانیان مراجعه فرمایید.

جمع بندی

مجموعه الماس رایان ایرانیان با بیش از 20 سال سابقه در ارائه و پشتیبانی محصولات رایانه و حوزه فناوری IT و ICT توانسته است در بازار عرضه و خدمات پس از فروش یکی از برترین شرکت های بازار ایران باشد. این شرکت هم اکنون با برند های معتبر دنیا مانند ایسوز و لنوو ارتباط کارامدی برقرار کرده است که این امر امکان عرضه به روز ترین کالاها و خدمات فناوری را به کاربران علاقه مند به این حوزه را به وجود آورده است.

همچنین می توانید برای مطالعه و اطلاع از شرایط و راه های تماس گارانتی های دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش به مقالات مجله لاجی لوک مراجعه نمایید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *