مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی گارانتی صنایع رایانه فراسو

گارانتی فراسو
فهرست محتوا
3 دقیقه برای مطالعه

کارخانه فراسو فعالیت خود را از سال 1384 و در شهرک صنعتی پرند آغاز کرد. این مجموعه با بهره گیری از دانش متخصصین و مهندسین ایرانی توانسته دستاورد های زیادی در زمینه طراحی و تولید قطعات و تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر بدست آورد. گارانتی فراسو (پشتیبان رسمی محصولات شرکت فراسو) با نمایندگی های فروش در سراسر کشور و ارایه خدمات پس از فروش خوب موفق به کسب لوح تقدیر های زیادی شده.

گارانتی فراسو (با عنوان صنایع رایانه فراسو)، شرکت اصلی گارانتی کننده محصولات فراسو است. محصولات این شرکت با توجه به انواع مختلف آن ها در دسته بندی های 12 ماهه، 15 ماهه، 18 ماهه و 24 ماهه گارانتی می شوند. شما می توانید محصولات برند فراسو را با گارانتی رسمی فراسو (صنایع رایانه فراسو) از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک تهیه کنید.

آدرس و شماره تماس گارانتی فراسو

آدرس گارانتی فراسو

بلوار آفریقا – خیابان ناوک – شماره 17

شماره تماس گارانتی فراسو

گارانتی فراسو
لوگو فراسو

شرایط و قوانین کلی گارانتی فراسو

  • ابتدا برای اطلاع از صحت گارانتی و مدت زمان گارانتی کد 13 رقمی روی جعبه محصول را در سایت www.espeero.com کارد کنید.
  • اگر کد روی جعبه 12 رقمی باشد، محصول دارای کارت گارانتی است.
  • در صورتی که مدت زمان گارانتی تمام نشده باشد و محصول دچار آسیب فیزیکی نشده باشد، شرایط گارانتی به شرح زیر است.
    1. اگر محصول در زمان خرید دچار نقص فنی و آسیب های فیزیکی باشد، شامل گارانتی و قابل تعویض است.
    2. اگر محصول پس از یک هفته دچار مشکل فنی شده باشد طبق شرایط گارانتی قابل تعمیر است.
    3. اگر در مدت زمان گارانتی، محصول قابل تعمیر نباشد شامل گارانتی ویژه خواهد شد.
    4. اگر محصول در زمان گارانتی بوده و دچار آسیب فیزیکی شود. شامل گارانتی تعمیر (با هزینه مشتری) خواهد شد.
    5. اگر زمان گارانتی محصول به پایان رسیده باشد ولی با توجه به زمان فاکتور خرید از زمان گارانتی باقی مانده باشد، گارانتی به مشتری تعلق میگیرد.
  • در صورتی که مدت زمان گارانتی پایان یافته باشد و کالا دچار نقص فنی یا آسیب فیزیکی شده باشد، گارانتی با هزینه مشتری محصول را تعمیر یا تعویض میکند.
  • اگر محصول قابل تعویض و یا تعمیر نباشد به دلیل عدم وجود قطعات و یا غیر قابل تعویض بودن آن، محصول قدیمی با یک نمونه از محصول یا نمونه مشابه دیگر، با پرداخت 85% از قیمت محصول جدید به نرخ روز تعویض خواهد شد.
  • به از هر هفته دیرکرد در تحویل کالای تعمیر یا تعویض شده، یک ماه به مدت زمان گارانتی اضافه خواهد شد.
  • در صورت بروز حوادث غیر مترقبه مانند سیل یا زلزله و یا آتش سوزی در زمان نگه داری کالا نزد گارانتی به صورت روز شمار به مدت زمان گارانتی آن اضافه می شود.

محصولات تحت گارانتی فراسو

شرکت ایرانی فراسو تولید کننده انواع محصولات در دسته لوازم جانبی کامپیوتر و تجهیزات الکترونیکی است. از جمله محصولات شرکت فراسو می توان به تبلت، هدفون و هدست، اسپیکر، ماوس و کیبورد گیمینگ و گیرنده های دیجیتال اشاره کرد. شرکت فراسو محصولات خود را با گارانتی صنایع رایانه فراسو به فروش می رساند.

جهت مشاهده همه محصولات فراسو کلیک کنید.

جهت استعلام گارانتی محصولات شرکت فراسو و بیاند می توانید از سایت club.espeero.com استفاده نمایید. در صفحه وارد شده برند محصول خود را انتخاب نمایید. سپس طبق راهنمای اعلام شده در سایت، کد سریال گارانتی و در صورت نیاز سریال محصول را وارد نمایید.

گارانتی فراسو
بارکد و سریال گارانتی محصول

در صورت بروز هم گونه مشکل ابتدا با فروشگاهی که محصول را خریداری کرده اید، تماس بگیرید. در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض، پشتیبانی فروشگاه موظف است ارتباط شما را با شرگت گارانتی کننده برقرار کند. شما میتوانید ادامه ی مسیر تعمیر یا تعویض کالا را با شرکت گارانتی کننده پیگیری کنید.

همچنین برای مطالعه در مورد دیگر شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش و آدرس و شماره تلفن گارانتی ها به مجله اینترنتی لاجی مگ مراجعه کنید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *