مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

معرفی برند IPEVO

شرکتی خلاق در طراحی و ساخت ایده های نوآورانه
معرفی برند IPEVO
فهرست محتوا
6 دقیقه برای مطالعه

در چند دهه اخیر پیشرفت تکنولوژی در تمام بخش های زندگی ما رسوخ کرده است، تا آنجا که آموزش و یادگیری نیز بدون استفاده از ابزار های تکنولوژی تقریبا غیر ممکن شده است. شرکت IPEVO یکی از برند های معروف در زمینۀ طراحی و ساخت ابزار مختلف هوشمند سازی کلاس ها و ابزار مرتبط با تصویر برداری است. با این وجود دستگاه های ساخته شده توسط IPEVO تنها به کلاس های درس ختم نمی شوند؛ بلکه در فضا ها و شرایط مختلف دیگر نیز کاربرد دارند.

اگر از ترکیب تکنولوژی با زندگی برای آسان تر کردن کار های مختلف هیجان زده می شوید، در این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر معرفی برند IPEVO، محصولات مختلف این شرکت را نیز به شما معرفی کنیم.

آشنایی با برند IPEVO و محصولات آن

به صورت کلی این برند به عنوان یک شرکت فناوری که تجهیزات نوآورانه و کاربردی برای معلمان، دانشجویان و افراد دیگری که نیازمند تصویر برداری باکیفیت بالا هستند، مشهور است. محصولات IPEVO از طریق فرآیند طراحی مبتنی بر تجربه (Experience-driven Design Process) توسعه و ساخته می شوند و به همین دلیل بهترین عملکرد را برای استفاده کنندگان دارند. از آنجا که این شرکت با شعار «Do More with Less» فعالیت می کند، تلاش بر آن است که ابزار ها همواره در ساده ترین حالت طراحی شوند و پیچیدگی کمتری داشته باشند؛ در این حالت مربیان می توانند به جای تمرکز بر یادگیری نحوه کار با تجهیزات آموزشی، بر آموزش بهتر تمرکز کنند. 

برخی از محصولاتی که این شرکت تولید می‌کند، شامل دوربین های کنفرانسی، دوربین اشیا، اسپیکر فون، داکیونت کمرا (دوربین اسناد) ، اسکنر و … می شود. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا هر یک از این محصولات را به صورت خلاصه به شما معرفی کنیم.

دوربین های کنفرانسی

سالن های کنفرانس یکی از اصلی ترین فضا هایی است که برند IPEVO طراحی و ساخت ابزار مربوط به تکنولوژی در آن را برعهده دارد. یکی از مهم ترین تجهیزات کنفرانس، دوربین کنفرانس (Conference Camera) است که برای ضبط جلسات استفاده می شود. این دوربین به شما اجازه می دهد که کنفرانس خود را با بالاترین کیفیت تصویر برداری کنید. یکی از جذابیت های دوربین های IPEVO، امکان تصویر برداری به صورت 180 درجه است که افراد را از داشتن چند دوربین در زوایای مختلف بی نیاز می کند!

دوربین ویدئو کنفرانس IPEVO
دوربین ویدئو کنفرانس IPEVO

اسپیکرفون

این روز ها بسیاری از کنفرانس ها علاوه بر برگزاری به صورت حضوری، در فضای آنلاین نیز برگزار می شوند تا افرادی که امکان حضور ندارند نیز بتوانند در جلسات شرکت کنند. یکی از مهم ترین تجهیزاتی که برای برگزاری کنفرانس های آنلاین به آن احتیاج دارید، میکروفون مناسب برای انتقال صدای واضح و مناسب است. اسپیکرفون (Speakerphones) برند IPEVO قابلیت بلندگو و میکروفون را به طور همزمان به شما ارائه می دهند تا شما بتوانید جلسات را با بهترین وضوح صدا برگزار کنید.

اسپیکر کنفرانس IPEVO
اسپیکر کنفرانس IPEVO

یکی از نکاتی که برای انتخاب اسپیکرفون مناسب اهمیت دارد، ابعاد اتاق و تعداد افراد حاضر در جلسه هستند؛ برند IPEVO نیز تمامی این موارد را درنظر گرفته و انواع مختلفی از اسپیکرفون ها را طراحی و ساخته است.

داکیومنت کمرا

داکیومنت کمرا (Document Camera) یک دوربین کوچک به صورت پایه دار یا دستی است؛ این دوربین معمولا زمانی استفاده می شود که معلمان قصد دارند تصویر کتاب یا صفحه مقابل خود را به صورت همزمان به دانش آموزان نیز نمایش دهند. البته این دوربین ها تنها برای تصویر برداری از صفحه ساخته نشده اند! بسیاری از داکیومنت کمرا های شرکت IPEVO این ویژگی را دارند که به وای فای متصل شوند؛ بنابراین دبیران و اساتید می توانند آزادانه در اطراف کلاس حرکت کرده و هر تصویری را به دانش آموزان نشان دهند. 

دوربین اسکن اسناد IPEVO
دوربین اسکن اسناد IPEVO

همچنین معلمان می توانند این دوربین ها را به دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، لپ تاپ، آی پد و … نیز متصل کنند تا تصاویر به صورت مستقیم روی هر یک از این دستگاه ها قابل نمایش باشد.

دوربین اشیا

به صورت کلی Object Camera این امکان را به شما می دهد که یک دوربین دستی، وب کم و یا داکیومنت کمرا را به صورت همزمان در یک دستگاه داشته باشید. دوربین های آی پی ای وو با داشتن قابلیت زوم سوپر ماکرو، این اجازه را به شما می دهد که کوچک ترین جزییات را نیز تصویر برداری کنید. بنابراین این دوربین ها (آبجکت کمرا) برای معلمان بسیار کاربردی است و در دروسی که جزییات باید با دقت بررسی و دیده شوند به کمک آن ها می آید.

تنظیمات تجهیزات IPEVO
تنظیمات تجهیزات IPEVO

اسکنر

با دیجیتالی شدن تمامی کار ها و بایگانی کردن اسناد اداری در فضا های ابری، دستگاه های اسکنر (Document Scanner) به ملزومات بسیاری از مدارس، ادارات و شرکت ها تبدیل شده است. با این وجود اسکنر های قدیمی علاوه بر فضای زیادی که اشغال می کنند، در بسیاری از موارد کیفیت قابل قبولی نیز ندارند. اسکنر IPEVO برخلاف اسکنر های قدیمی فضای بسیار کمی از محل کار شما را اشغال می کنند و علاوه بر اسکن مدارک با کیفیت بسیار بالا، امکانات دیگری را نیز در اختیارتان قرار می دهند.

دوربین وب کم IPEVO
دوربین وب کم IPEVO

قابلیت های این اسکنر‌ ها بسیار بالا است؛ برای مثال شما می توانید پس از اسکن مدارک، آن ها را با کمک هوش مصنوعی پردازش کرده و یا بخشی از صفحه را به صورت اتوماتیک برش دهید. همچنین می توانید تصاویر مزاحم (مانند انگشت روی صفحه، پس زمینه نامناسب و …) را با کمک خود اسکنر پاک کنید.

محصولات متنوع، در کنار نرم افزار های کاربردی

بدون شک برای آن که بتوانید از هر یک از این محصولات بیشترین بهره را ببرید، به ابزار های خاص هر کدام نیز احتیاج دارید. برند آی پی ای وو نیز برای تکمیل تر کردن پکیج خود نرم افزار های کاربردی مانند ویژوالایزر، اسکنر، وایت برد و … را نیز  به افراد ارائه می‌دهد.

تجهیزات IPEVO، یک تیر با صد نشان!

اگرچه بسیاری از دستگاه های IPEVO برای کلاس های درسی یا سالن های کنفرانس ساخته شده اند، اما قابلیت های هر یک از این دستگاه ها بسیار فراتر از کاربرد اصلی آن ها است؛ بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز خود یک دستگاه با چندین قابلیت بی نظیر را تهیه کنید که اگرچه ممکن است مشابه آن را در برند های دیگر نیز بیابید، اما بدون شک کیفیت آن ها قابل قیاس نخواهند بود!

مرجع خرید محصولات IPEVO در ایران

از قدیم گفته اند که شنیدن کی بوَد مانند دیدن؟ پس اگر با بررسی جذاب ترین محصولات IPEVO تمایل به خرید آن ها را داشتید، حتما به یک فروشگاه معتبر و قابل اطمینان نیاز دارید تا بتوانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. یافتن محصولات اصلی در ایران کار دشواری به نظر می رسد و دستگاه های مشابهِ غیر اصل نیز در بازار بسیار است؛ اما شما می توانید هر یک از محصولات IPEVO را به راحتی از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک خریداری کنید!

پس اگر به دنبال یک مرجع قابل اطمینان برای خرید خود هستید، کافیست که نام کالای مورد نظر را در فروشگاه لاجی لوک جست‌وجو کرده و انتخاب خود را نهایی کنید!

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

2 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر
    من یه مدت طولانی دنبال وب کمی بودم که به وای فای وصل بشه، چند مدل برند دیگه تهیه کرده بودم بخاطر اطلاعات ناقص و اشتباهشان کالا رو دستم موند.
    این برند واقعا عالی و با کیفیته، مخصوصا مدل VZ-X که علاوه بر HDMI وای فای هم داره و واقعا با کیفیته
    مرسی از توضیحات دقیق و کاملتون
    خیلی در خرید این مدل وب کم بهم کمک کردین
    سایت شما تنها سایتیه که من میخوام خرید کنم اول یه سر به لاجی لوک میزنم

    1. درود بر شما
      ما در مجله اینترنتی لاجی مگ سعی داریم اطلاعات درست و کاربردی از کالا ها قرار بدیم تا بتونیم راهنمای خوبی برای خرید شما دوستان باشیم. فراموش نکنید همه کالا ها رو میتونید از فروشگاه اینترنتی لاجی لوک با گارانتی معتبر خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *