مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

راهنمای خرید مینی کیس استوک

موارد مهم قبل از خرید Mini Case استوک و نو
راهنمای خرید مینی کیس استوک
فهرست محتوا
6 دقیقه برای مطالعه

مهم نیست که کامپیوتر خود را به عنوان بخش مرکزی دفتر کار خود در نظر می‌گیرید یا فقط آن را زیر میز خود قرار می‌دهید، خرید کیس استوک کامپیوتر بسیار اهمیت دارد.

حداقل، شما می‌خواهید یک کیس رایانه شخصی را انتخاب کنید که اندازه مناسبی برای نیازهای شما داشته باشد و برای همه سخت‌افزارها و دستگاه‌های USB شما جا داشته باشد. این راهنما به دنیای کامپیوترهای کوچک و مواردی که قبل از خرید مینی کیس استوک باید در نظر بگیرید می‌پردازد.

مینی کیس استوک چیست؟

مینی کیس استوک به دستگاه‌های کوچک البته کارکرده و دست دوم اشاره دارد. اصلی‌ترین تفاوتی که میان دستگاه‌های مینی کیس استوک با دستگاه‌های آکبند وجود دارد، تفاوت در قیمت آن‌ها است. در زمان خرید دستگاه‌های استوک باید به قطعات فنی آن نیز توجه داشته باشید؛ چرا که اگر دچار خرابی یا مشکل شود باید قطعات فنی آن در داخل کشور و فروشگاه‌های مختلف پیدا شود. پس قبل از خرید مینی استوک کمی دانش فنی خود را درباره قطعات کامپیوتر بالا ببرید.

نکاتی که باید قبل از خرید مینی کیس استوک در نظر داشته باشید!

در این بخش به راهنمای خرید مینی کیس استوک پرداخته‌ایم. هر آنچه لازم است شما قبل از خرید بدانید را برای شما شرح داده‌ایم. بنابراین تا دیر نشده است به سراغ ادامه مقاله برویم. 

چهارچوب مینی کیس استوک

راهنمای خرید مینی کیس استوک
راهنمای خرید مینی کیس استوک

هنگامی که برای خرید mini case می‌روید باید به چهارچوب و قاب اصلی کیس که دچار خرابی، زنگ زدگی، شکستگی و … نشده باشد، توجه کافی داشته باشید. اگر در زمان خرید بتوانید با یک فرد با تجربه به فروشگاه بروید. برای شما بسیار بهتر است.

منبع تغذیه در مینی کیس استوک

پاور یکی از مهم‌ترین منابع تغذیه در مینی کیس استوک است. در صورتی که مدت زمان زیادی این دستگاه کار کرده باشد به شما توصیه نمی‌کنیم که برای خرید آن اقدام کنید. فروشگاهی که از آن قصد خرید دارید باید بسیار مورد اعتماد باشد تا با خیالی آسوده هر آنچه لازم است را خریداری کنید.

اهمیت مادربرد در مینی کیس استوک 

مادربرد یکی از مهم‌ترین مواردی است که در زمان خرید باید به آن توجه زیادی داشته باشید و تا حد امکان مینی کیس استوکی را خریداری کنید که مادربرد آن دچار تغییراتی نشده باشد. در این زمینه و سالم بودن مادربرد هر چقدر نیاز است هزینه کنید. 

پردازنده مینی کیس استوک 

راهنمای خرید مینی کیس استوک
راهنمای خرید مینی کیس استوک

پردازنده مینی کیس استوک یا CPU به اندازه مادربرد اهمیت زیادی دارند. درست است که این پردازنده تا مدت‌ها کار می‌کند و نیازی به تعویض ندارد؛ در واقع عمر طولانی دارد. با این حال پردازنده‌ها وقتی مدت زیادی کار کنند در زمینه خنک کنندگی و تهویه به صورت ناکارآمد کار می‌کنند. به همین خاطر است که به شما توصیه می‌کنیم پردازنده‌ای را در دستگاه‌های دست دوم انتخاب و خریداری کنید که مدت زمان زیادی از کار آن نگذشته باشد. 

کارت گرافیک در مینی کیس استوک 

بسیاری از مینی کیس استوک‌ها با گرافیک یکپارچه ساخته شده‌اند، به این معنی که یک تراشه گرافیکی داخلی روی مادربرد دارند. مثل این است که از قبل یک کارت گرافیک مناسب داشته باشید، نه یک کارت گرافیک فوق العاده قدرتمند که بتوانید بعداً آن را ارتقا دهید. به همین خاطر است که درباره تمامی این موضوعات باید با فروشنده صحبت کنید و فروشنده باید هر آنچه لازم است درباره کارت گرافیک بدانید را برای شما شرح دهد.

هدف از خرید مینی کیس استوک چیست؟

هدف شما از خرید مینی کیس استوک چیست؟ آیا برای مصارف روزمره و انجام کارهای دانشجویی نیاز دارید یا برای انجام کارهای مهم مهندسی و برنامه نویسی؟ هدف خود را مشخص و تعیین کنید تا در زمان خرید با توجه به هدف و بودجه‌ای که دارید به شما بهترین کیس مینی استوک را معرفی کنند.

حفظ و نگهداری مینی کیس استوک 

به دلیلی این که مینی کیس استوک 10 الی 15 روز گارانتی دارد باید از فروشنده ضمانت بالایی بخواهید تا خیال شما از بابت خرید و هزینه‌ای که کرده‌اید راحت باشد. پیشنهاد ما به شما خرید از برندهای معتبر و فرشگاه‌های مورد اعتماد است تا کم‌ترین مشکل برای شما پیش نیاید.

مزایای خرید مینی کیس استوک

راهنمای خرید مینی کیس استوک
راهنمای خرید مینی کیس استوک

خرید مینی کیس استوک در کنار معایب دارای مزایای بسیاری است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. این مزایا عبارت است از:

قیمت مقرون به صرفه 

مقرون به صرفه بودن مینی کیس‌ استوک باعث شده است که تعداد افرادی که قصد خرید آن را دارند، روزبه‌روز بیشتر شود. فراموش نکنید که شما با هر بودجه‌ای که باشید می‌توانید برای خرید مینی کیس استوک اقدام کنید. 

طراحی ساده و زیبا مینی کیس استوک 

اگر به دنبال کیس‌های ساده و با طراحی مینیمال هستید بهتر است که خرید مینی کیس‌ها را در دستور کار خود قرار دهید. این کیس‌ها به دلیل ظرافت و طراحی ساده بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. 

سایز و وزن کم و ایده آل 

برای ساخت این کیس به دلیل این که از قطعات کم وزن و ساده استفاده شده است بسیار کم وزن و کوچک است و به همین خاطر است که جابه‌جایی آن بسیار آسان و راحت است. اگر از آن دست افرادی هستید که دائما در حال اسباب کشی و جابه‌جایی هستید، خرید مینی کیس استوک برای شما بهترین گزینه است. 

دسترسی و تعویض آسان قطعات 

به دلیل طراحی ساده، وزن کم و سایز کوچکی که دارد به راحتی قطعاتی درونی آن قابل تعویض و در برخی موارد قابل ارتقا است. قطعات درونی آن بسیار ساده کنار یک دیگر چیده شده‌اند و مهندسی سختی ندارند. معمولا کیس‌هایی که برند دل و اچ پی تولید می‌کنند، طرفداران بیشتری نسبت به دیگر برندها دارند.

برای مطالعه بیشتر : معرفی انواع کیس کامپیوتر

معایب خرید مینی کیس استوک 

کیس‌های استوک همگی دست دوم و کارکرده هستند؛ بنابراین نباید توقع کیفیت و کارایی بالایی از آن‌ها داشته باشید. یکی از معایبی که در زمان خرید ممکن است با آن مواجه شوید این است که فروشنده ضمانت و گارانتی در این زمینه به شما ارائه نمی‌دهد. از دیگر معایب مینی کیس‌ها می‌توان به بحث عدم عمر طولانی مینی کیس و قطعات آن اشاره کرد که ممکن است در طول استفاده برای شما مشکل ساز شود.پیشنهاد ما تا حد امکان خرید دستگاه‌های جدید و آکبند است.

نتیجه گیری

خرید کیس استوک چه در سایز معمولی و چه در سایز مینی نیاز به آگاهی و دانستن برخی از نکات دارد که ما در این مقاله به صورت کامل آن‌ها را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که انتخاب یک فروشگاه معتبر در نهایت علاوه بر این که در یک انتخاب صحیح به شما کمک می‌کنند بلکه خیال شما را از بابت ضمانت و گارانتی نیز آسوده می‌کنند. به همین خاطر ما فروشگاه و وب سایت به روز دیجی را معروف می‌کنیم. هر آنچه نیاز دارید را به صورت یکجا در فروشگاه و وب سایت به روز دیجی تجربه کنید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *