مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

بهترین بازی‌های رایگان پلی‌استیشن ۵

پلی‌استیشن ۵
فهرست محتوا
5 دقیقه برای مطالعه

جدیدترین کنسول بازی سونی، پلی‌استیشن ۵ است. این دستگاه قیمت بالایی دارد و بازی‌های آن هم جزو بازی‌های گران‌قیمت بازار هستند؛ اما لازم نیست نگران هزینه بالای پلی استیشن و بازی‌های آن باشید. در این مقاله قصد داریم روش خرید PS5 قسطی را توضیح داده و بهترین بازی‌های رایگان پلی استیشن ۵ را معرفی کنیم. شما می‌توانید با استفاده از روش خرید اقساطی پلی‌استیشن ۵، در کمترین زمان صاحب پلی‌استیشن ۵ و انواع بازی‌های رایگان آن شوید.

با بهترین بازی‌های رایگان کنسول PlayStation 5 آشنا شوید
با بهترین بازی‌های رایگان کنسول پلی‌استیشن ۵ آشنا شوید

بازی فورتنایت

بازی Fortnight یکی از بازی‌های محبوب پلی‌استیشن ۵ است و گرافیک رنگارنگ و جذابی دارد. این بازی محصول شرکت اپیک گیمز است و میلیون‌ها کاربر از این بازی استفاده می‌کنند. در بازی فورتنایت، شما با ۹۹ رقیب دیگر در یک جزیره هستید و مبارزه می‌کنید. برنده بازی هم کسی است که تا آخر مبارزه کرده است و زنده مانده است. شما می‌توانید Fortnight را در تیم‌های ۲ تا ۴ نفره هم بازی کنید.

پابجی بتل‌گراند

بازی PUBG: Battlegrounds رقیب سرسخت فورتنایت است و سبک بازی مشابهی دارد. شما در این پابجی همراه با بازیکن‌های دیگر در یک جزیره هستید و باید برای زنده ماندن تلاش کنید. پابجی در مقایسه با فورتنایت، گرافیک واقعی‌تری دارد. اگر به گرافیک کارتونی و رنگی علاقه‌ای ندارید، بازی PUBG برای شماست.

کال آو دیوتی: وارزون

بازی Call of Duty: Warzone در دسته بازی‌های بتل رویال است و میلیون‌ها کاربر فعال دارد. در آخرین نسخه این بازی، نقشه یک کشور خیالی به نام Urzikstan اضافه شده است. نقشه بزرگ‌تر و متنوع‌تر، منطقه‌های مختلفی شهری، بیابان‌ها، جنگل‌ها و سواحل از ویژگی‌های جدید کال آو دیوتی نسخه وارزون هستند؛ به‌علاوه، شما در این بازی کیت پزشکی و سیستم ارتقاء سلاح دارید. کیت پزشکی سلامت‌تان را ارزیابی می‌کند و سیستم ارتقاء سلاح نیز برای تقویت سلاح‌ها است. نکته آخر اینکه، شما می‌توانید با استفاده از پول داخل بازی، تجهیزات و سلاح‌های جدید خریداری کنید.

پلی‌استیشن ۵
پلی‌استیشن ۵

ایپکس لجندز

اگر بازی تیرانداری اول شخص دوست دارید، Apex Legends بازی مناسبی است. این بازی ویژگی‌های جذابی دارد و از وضوح 4K پشتیبانی می‌کند. نرخ فریم ۶۰ هرتز، بارگذاری سریع و بهبود کیفیت گرافیکی از جمله ویژگی‌های این بازی در پلی‌استیشن ۵ هستند. در مسابقه‌های Apex Legends حدود ۶۰ بازیکن حضور دارند. شما در این بازی باید آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنید و بازیکن‌های دیگر را مورد حمله قرار دهید. هدف هر کدام از بازیکن‌ها زنده ماندن است. هر کدام از شخصیت‌ها نیز توانایی‌ها و مهارت‌های خاصی دارند.

بازی گنشین ایمپکت

بازی Genshin impact یک بازی نقش‌آفرینی و اکشن است و دنیاهای خیالی دارد. شما می‌توانید در این بازی شخصیت منحصربه‌فرد خودتان را داشته باشید و کنترل بازی را به دست بگیرید. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که خواهر شخصیت ماجراجو گم می‌شود و شما با دشمن‌های مختلف مبارزه می‌کنید و مرحله‌های بازی را پشت سر می‌گذارید تا خواهرتان را پیدا کنید. بازی Genshin impact از نوع جهان باز است و شما می‌توانید این دنیا را کشف کنید و به منطقه های مختلف سر بزنید. ملاقات با شخصیت‌ها و دنبال کردن داستان از دیگر ویژگی‌های این بازی هستند.

بازی وارفریم

بازی Warframe یک بازی اکشن سوم شخص است و دنیای آینده را به تصویر می‌کشد. شما در این بازی نقش Tenno را بازی می‌کنید و یک جنگجوی قدرتمند هستید. تنو توانایی‌های ویژه‌ای دارد و با سلاح‌های پیشرفته دشمن‌ها را نابود می‌کند. داستان بازی در یک سیستم سیاره‌ای بزرگ رخ می‌دهد. شما می‌توانید در این دنیا ماجراجویی کنید و با گروه‌های مختلف مبارزه کنید. انجام ماموریت‌های متنوع، حمله به پایگاه‌های دشمن‌ها، نجات گروگان‌ها و محافظت از منابع، از بخش‌های مختلف این بازی پلی‌استیشن ۵ هستند.

بازی فال گایز: آلتیمیت ناک‌اوت

اگر اهل بازی‌های چندنفره و آنلاین هستید، Fall Guys: Ultimate Knockout بهترین بازی برای شما است. فال گایز مسابقه‌های مختلف دارد و یک بازی سرگرم‌کننده است. در هر کدام از مسابقه‌ها ۶۰ نفر حضور دارند. هر کسی که بیشترین امتیاز را به دست بیاورد، به مرحله بعد می‌رود. این بازی برای همه گروه‌های سنی مناسب است و گرافیک رنگارنگ و زیبایی دارد.

بازی ورلد آو تانکس

در بازی World of Tanks، شما با تانک‌ها و سرزمین‌های مختلف سروکار دارید. بیش از ۷۰۰ تانک از ۱۲ کشور در این بازی هستند و با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این بازی در میانه قرن بیستم رخ می‌دهد و بیش از ۸۰ نقشه دارد. نبردهای World of Tanks در گروه‌های ۱۵ نفره اتفاق می‌افتد و هدف مبارزه‌ نابودی تانک‌های دشمن است. هر کدام از تانک‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و بازیکن‌ها نقش‌ها و وظایف متنوعی را به عهده می‌گیرند.

بازی راکت لیگ

اگر طرفدار بازی‌های ورزشی و تیمی هستید، بازی Rocket League را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این بازی دو تیم ۲ نفره در زمین فوتبال حضور دارند و با ماشین‌های پرنده بازی می‌کنند. شما باید با استفاده از این ماشین‌ها توپ را وارد دروازه حریف کنید. علاوه‌بر تیم‌های ۲ نفره، تیم‌های ۱ نفره و ۴ نفره نیز هستند؛ به‌علاوه، حالت‌های ورزشی بسکتبال، هاکی و مینی‌گلف هم در بازی تعریف شده است. Rocket League یک بازی اعتیادآور و جذاب است و گرافیک خیره‌کننده‌ای دارد.

بازی اورواچ ۲

یکی از بازی‌های رایگان پلی‌استیشن ۵، بازی Overwatch 2 است. این بازی تیراندازی اول شخص است و شرکت بلیزارد آن را ساخته است. شما در این بازی در تیم‌های چند نفره بازی می‌کنید و باید تیم رقیب را شکست دهید.

بهترین بازی های پلی‌استیشن ۵ + 25 بازی برتر برای PS5
بهترین بازی های پلی‌استیشن ۵ + 25 بازی برتر برای PS5

بازی براهالا

بازی Brawlhalla یک بازی مبارزه‌ای رایگان برای پلی‌استیشن ۵ است و گیم‌پلی ساده‌ای دارد. شما در این بازی کنترل شخصیت‌ها را به عهده می‌گیرید و در صحنه‌های ۳ بعدی مبارزه می‌کنید. هدف از مبارزه نیز شکست رقیب با استفاده از سلاح‌های مختلف است. بازی Brawlhalla گرافیک زیبایی دارد و برای تمام سنین مناسب است. این بازی در حالت‌های مختلف مثل Ranked Matches و Private rooms اجرا می‌شود.

چگونه پلی استیشن ۵ قسطی بخرید؟

برای خرید PS5 قسطی نیاز است در پلتفرم‌های خرید اقساطی پلی‌استیشن ۵ ثبت‌نام کنید و اعتبار بگیرید. ثبت‌نام در این سایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و مدارک لازم نیز شناسنامه و چک صیادی است.

مهم‌ترین مرحله در خرید پلی‌استیشن ۵ قسطی، اعتبارسنجی است. در این مرحله اعتبار بانکی و سابقه مالی شما توسط کارشناسان بررسی می‌شود. اگر چک برگشتی و قسط عقب‌مانده نداشته باشید، اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود و می‌توانید خرید پلی‌استیشن ۵ خود را شروع کنید.

همچنین می توانید نظرات خود را با ما در پایین همین عنوان از مجله اینترنتی لاجی مگ به اشتراک بگذارید.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *