مجله اینترنتی لاجی مگ
پرطرفدارها:

بهترین قاب های گوشی سامسونگ رو از کجا بخرم؟

قاب های گوشی سامسونگ
فهرست محتوا
5 دقیقه برای مطالعه

معرفی بهترین انواع قاب های گوشی سامسونگ همراه با ذکر منبع برای سفارش و خرید جدید ترین مدل های قاب گوشی سامسونگ

قاب هایی که مخصوص گوشی های سامسونگ طراحی شده اند از تنوع و جذابیت بالایی در طرح، رنگ و جنس برخوردار هستند؛ بنابراین شخص بسته به سلیقه و مدل گوشی خود می تواند بهترین قاب گوشی را خریداری کند. علاوه بر زیبایی استفاده از قاب گوشی می تواند تلفن همراه را از ضربات و آسیب های احتمالی محافظت نماید. در این مطلب قصد داریم ویژگی های بهترین قاب گوشی سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم.

بهترین قاب های گوشی سامسونگ

انواع قاب گوشی سامسونگ از لحاظ  جنس بدنه

اغلب مدل های جدید قاب گوشی سامسونگ قابلیت محافظت گوشی در سقوط از 13 تا 16 فوت را دارند. همچنین خاصیت پوشش ضد میکروبی از دیگر ویژگی های یک قاب گوشی مناسب است. با این وجود جنس بدنه از مهم‌ترین مشخصات قاب گوشی به شمار می رود که تعیین کننده کیفیت و قدرت حفاظت آن است.

قاب‌ ژله‌ای

قاب گوشی با بدنه ژله‌ای از مواد اولیه پلیمری مثل پلی اورتان ساخته می شود؛ پلی اورتان نوعی ماده نرم و قابل انعطاف است و ظاهری شفاف با قابلیت آنتی شوک دارد. پرکاربرد بودن و قیمت ارزان قاب ژله‌ای آن را به بهترین قاب گوشی سامسونگ تبدیل کرده است.

قاب چرمی

قاب های چرمی نیز از جذابیت و زیبایی خوبی برخوردار هستند و در بین کاربران گوشی سامسونگ مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. جنس چرمی بدنه این قاب گوشی مانع از لیز خوردن گوشی از دست شده و بسیار خوش دست است.

قاب سیلیکونی

قاب های گوشی سامسونگ جنس سیلیکونی تنوع رگ بالایی دارد و به همین دلیل امکان انتخاب رنگ قاب دلخواه در این مدل بسیار راحت است. خاصیت ضد تعریق، امنیت بالا و مقاومت در برابر نور خورشید و رطوبت از ویژگی های قاب های سیلیکونی به شمار می رود. برای خرید نمونه های با کیفیت و اورجینال قاب های گوشی سامسونگ سیلیکونی می توانید به سایت میهن قاب مراجعه کنید.

قاب پارچه‌ای

قاب های پارچه‌ای از مدل های جدید بهترین قاب های گوشی سامسونگ هستند که به دلیل ظاهر زیبا و خاص خود توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کند. این مدل قاب از ایجاد خط و خش روی گوشی هوشمند جلوگیری می کند.

قاب فیبر کربن

از مواد فیبر کربن هم برای ساخت قاب گوشی آیفون و هم تولید قاب گوشی سامسونگ استفاده می شود. این نوع قاب میزان حافظت گوشی را تا حد زیادی بالا می برد و عمر طولانی دارد.

بهترین قاب های گوشی سامسونگ

ویژگی های بهترین قاب گوشی سامسونگ

خرید یک قاب مناسب و با کیفیت یکی از لوازم اصلی بعد از خرید گوشی سامسونگ است؛ زیرا این مدل گوشی بسیار گران قیمت بوده و نیاز به حفاظت و نگهداری بالا دارد. معیارهای مختلفی را برای خرید بهترین قاب گوشی سامسونگ باید مورد توجه قرار داد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد.

کیفیت قاب گوشی

معمولا هدف اصلی از خرید قاب گوشی مسئله حفاظت و امنیت گوشی است؛ بنابراین معیار کیفیت بالا بدنه قاب باید مورد توجه قرار گیرد. ضخامت مناسب و جنس ماده ای که در ساخت قاب گوشی به کار می رود تعیین کننده کیفیت قاب گوشی است. همچنین قاب با کیفیت باید ضد لک و قابل شستشو باشد تا بتوان در صورت کثیف شدن به راحتی آن را تمیز کرد و نیازی به تعویض قاب نباشد.

وزن قاب گوشی

امروزه افراد به صورت مداوم از گوشی استفاده می کنند؛ بنابراین برای جلوگیری از خستگی دست باید وزن قاب های گوشی سامسونگ بسیار سبک باشد. اگر وزن قاب سنگین باشد جا به جایی آن کمی دشوار است و نمی توان به راحتی آن را در جیب لباس گذاشت.

شکل ظاهری قاب

استفاده از قاب گوشی می تواند زیبایی ظاهری به گوشی بدهد؛ برای بسیاری از کاربران قاب گوشی با طرح و رنگ متنوع و جذاب اهمیت دارد. به همین دلیل هنگام خرید بهترین قاب گوشی سامسونگ به دنبال تنوع در رنگ  و طرح هستند.

قیمت قاب گوشی

قیمت قاب های گوشی سامسونگ و آیفون برای افرادی که می خواهند چند مدل متنوع قاب خریداری کنند یک مسئله مهم است. معمولا بعد از اینکه مدل جدیدی از گوشی سامسونگ عرضه می شود به دنبال آن مدل و طرح های متنوعی از قاب را وارد بازار می کنند. قیمت این قاب ها به صورتی انجام می شود که طیف گسترده ای از کاربران بتوانند آن را خریداری کنند.

قاب های گوشی سامسونگ

برندهای معروف قاب گوشی سامسونگ

زمانی که قصد خرید بهترین قاب های گوشی سامسونگ را دارید مطمئنا به دنبال قاب گوشی با کیفیت و مناسب هستید. از این رو انتخاب برند تولید کننده که تضمین کننده اصالت کالا باشد می تواند معیاری مهم در انتخاب قاب گوشی باشد. از معروف ترین برندهای قاب های گوشی سامسونگ می توان به برند X Level ، Nillkin، Case Logic و Samsung اشاره کرد. همچنین برای پیدا کردن یک برند معتبر از قاب گوشی سامسونگ می توانید سری به فروشگاه میهن قاب بزنید.

جمع ‌بندی

انتخاب قاب های گوشی سامسونگ از بین تنوع بالای محصولات از لحاظ رنگ، طرح و جنس بدنه که در بازار موجود هستند اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل برای خرید بهترین قاب گوشی سامسونگ باید مواردی مثل قیمت قاب، جنس بدنه، کیفیت قاب، برند تولیدکننده، وزن قاب و شکل ظاهری آن توجه کرد. در این مطلب برای راحتی بیشتر کاربران یک تقسیم بندی کلی از قاب های گوشی سامسونگ ارائه شد که شامل قاب های ژله‌ ای، فیبر کربن، سیلیکونی، چرمی و پارچه‌ای هستند و هر یک ویژگی های خاص خود را دارند.

جستجو
اشتراک گذاری
لینک های مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *